יום שני, 19 בנובמבר 2012

פוסט התחדשויות חלק א' - קליניק!

כמו הרבה בנות בבלוגייה הישראלית, גם אני התלבטתי האם להעלות פוסטים חדשים בשבוע וחצי האחרון בעיקר בגלל שהייתי בעצמי קצת מבוהלת מכל העניין... אבל אז חברה טובה אמרה לי משפט שהרגיש לי הכי נכון לעכשיו - הדרך היחידה שיש לנו להילחם במה שנעשה היא פשוט להמשיך את חיינו כרגיל ככל האפשר, וזה מה שהחלטתי לעשות היום! את הפוסט הזה תיכננתי להעלות בשבוע שעבר אז החלטתי לפתוח איתו את השבוע הזה במקום!



בחודשיים האחרונים התחדשתי לי בכמה וכמה דברים ורציתי לחלוק אותם איתכן! מכיוון שהיה לי הרבה מה להגיד על כולם (ככה זה עם התחדשויות לא כל כך חדשות...) אז החלטתי לפצל את הפוסט לשני חלקים וזה החלק הראשון מביניהם שבו אראה לכם כמה וכמה מוצרים מקליניק!

חלק די גדול משגרת הטיפוח שלי מוקדש למוצרי קליניק. מלבד קרם הלחות היומי וסבון הפנים שלי (שעל שניהם כתבתי בבלוג - פה ופה בהתאמה), כל השאר הם מוצרים של המותג הזה. יצא לי להתחדש בכמה וכמה מוצרים שלהם לאחרונה, חלקם קנייה חוזרת וחלקם מוצרים חדשים (גם לי וגם בכלל אצל קליניק).
העור שלי הוא מעורב/שמן, בעיקר באיזור ה-T ואני מעדיפה שהוא יראה ברובו מאט, כלומר מבריק רק באיזורים הנכונים (אלו שאני בוחרת כמובן...). אני משתמשת בג'ל הניקוי של קאמדיס פעמיים ביום (בוקר וערב) ובקרם הלחות פעם ביום (בבוקר) בד"כ מעורב עם קרם ההגנה של קליניק (שעכשיו קניתי טיובה נוספת ממנו, ראו פירוט בהמשך). כל חוות הדעת כמובן משקפות את ההתנסויות וההעדפות שלי ואני מקווה שיהיו לעזר לאחרות!



נתחיל עם הקניות החוזרות:
Clinique Even Better
Clinical Dark Spot Corrector

קניתי את הבקבוק הראשון של הסרום הזה בינואר השנה, ועשיתי איתו כמה וכמה הפסקות בדרך לטובת התנסות בסרומים אחרים, אחד של וישי (שכתבתי עליו פה) וגם ב-Genifique של לנקום, ואהבתי את שניהם אבל כשהם הסתיימו מאוד שמחתי לחזור לסרום של קליניק.
לפי החברה: "סרום לגוון עור אחיד יותר, משטשט באופן משמעותי כתמים כהים, כתמי גיל, וכתמים שנוצרו מפגמי עור. שומר על מראה עור חלק ובהיר בעזרת תרכובות נוגדי חמצן רבות עוצמה".
הסיבה הראשונית שבגללה קניתי את הסרום הזה היא כתם שמש עיקש שהתנחל לו על אחת הלחיים שלי. זה לא כתם גדול אבל ההופעה שלו די הפתיעה אותי ורציתי למצוא משהו שיעזור לטשטש אותו כמה שאפשר (כמובן שלא ציפיתי שייעלם לחלוטין, לא נראה לי שיש תכשיר בעולם שיכול לעשות את זה...). אז כתם השמש נותר בעינו, בגוון קצת בהיר ממקודם וקצת פחות בולט לדעתי, אבל מה שכבש אותי בסרום הזה הוא התחושה של העור שלי אחרי שאני מורחת אותו - מעולם לא השתמשתי במוצר שהרגשתי את ההשפעה שלו בצורה כזו. העור נעים במיוחד, חלק מאוד ובאמת נראה קורן! זה די הפתיע אותי כי לא ממש ציפיתי שהוא באמת יעבוד (הרי כותבים כל כך הרבה הבטחות שווא על מוצרים קוסמטיים), אבל כל כך אהבתי את התחושה של הסרום על העור, ויותר מזה אהבתי את התחושה שהוא משאיר על העור אפילו למחרת.
למרות שממליצים להשתמש בו פעמיים ביום, אני משתמשת בו רק בערב וזה מספיק בהחלט לצרכים שלי.
(למי שרוצה לקרוא סקירות נוספות של הסרום אני ממליצה לקרוא את הפוסטים הבאים: אצל קורין ואצל אפרת).
מחיר: 435 ש"ח ל-30 מ"ל ו-630 ש"ח ל-50 מ"ל. (אני רכשתי את ה-50 מ"ל, באפריל כשהיה להם מבצע 50% הנחה על מוצרי טיפוח וגם קניתי באילת אז יצא עוד יותר זול...).

Super City Block Oil-Free
Face Protector SPF 40


לפני כשנה הייתי באילת ואחרי ששמעתי רבות על קרם ההגנה מהשמש של קליניק הייתי חייבת לנסות אותו, והשתמשתי בו בצורה לא רציפה לאורך כל השנה האחרונה.
לפי החברה: "נוסחא קלה ונטולת שומן בעלת הגנה גבוהה ונוגדי חימצון, מעניקה הגנה מפני קרינה ונזקי הסביבה לזמן רב".
לקח לי קצת זמן להתרגל לריח ולמרקם של הקרם הזה ובגלל זה גם נמנעתי מלהשתמש בו לפעמים, אבל לאחרונה דווקא כן הקפדתי ולכן הוא עמד להיגמר אז החלטתי לקנות לו גיבוי. כדי לקצר תהליכים בבוקר אני מערבבת אותו על האצבעות עם קרם הלחות שלי ומורחת את שניהם יחד עד שהם נטמעים לחלוטין בעור.
מחיר: 140 ש"ח ל-40 מ"ל.

ועכשיו למוצרים החדשים!
Pore Refining Solution
Correcting Serum + Instant Perfector



אני משתמשת כבר כמה וכמה זמן (מעל לשנה וחצי להערכתי) ב- Pore Minimizing Serum וכשעמדה להיגמר לי הטיובה האחרונה גיליתי שקליניק משיקים סדרה חדשה בשם  Pore Refining Solutions אשר אמורה להחליף את הקודמת. בסדרה החדשה ארבעה מוצרים: קרם לחות, סרום, פריימר ומייקאפ.

Pore Refining Solutions
Correcting Serum


קניתי בזמנו את "מצמצם" הנקבוביות כדי לתת לעור הפנים שלי (וספייציפית יותר, לאף שלי) מראה חלק יותר ובעצם למנוע את התופעה שבה המייקאפ/קונסילר/פודרה נכנסות לנקבוביות והאף שלי נראה כמו מחוררת...
לפי החברה: "סרום קליל עם נוסחא חדשנית, מחדש את מראה העור, מסייע להביא תאים בריאים לשטח פני העור למראה חלק ואחיד. מצמצם את מראה הנקבוביות".
רציתי לראות האם המוצר החדש באמת מהווה תחליף ראוי לסרום "מצמצם" הנקבוביות שכל כך אהבתי ולו צירפתי גם את הפריימר מהסדרה החדשה, פשוט בגלל שהוא נראה מעניין :).
לפי הדיילת בפארם שבו ביקרתי (שהייתה ממש נחמדה ואף צ'יפרה אותי במוצר בגודל מלא לעיניים ותיק דוגמיות חמוד ביותר), סרום "מצמצם" הנקבוביות בעצם פעל רק על פני השטח, כלומר רק ברמה הויזואלית (מראה נקבוביות קטנות יותר) ואילו הסרום החדש הוא יותר טיפולי ומיועד גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. 
לפי הפוסט הזה, הסרום מכיל חומצה סליצילית וכן acetyl glucosamine אשר מיועדים לעזור לעור להתחלף (מישהי יודעת איך מתרגמים To Exfoliate?) ולשמור על הנקבוביות נקיות. בשימוש ארוך טווח, הסרום אמור לשמור על תחלופת העור וכן לעזור עם איזון השומניות ולחזק את תאי העור כדי שיהיו מוצקים יותר. הדיילת שקניתי ממנה קראה לזה "מירוק הנקבוביות", מה שנראה לי קצת מוזר אבל זרמתי איתה :).
המרקם של הסרום נעים מאוד על העור, מרגיש טיפה שמנוני לדקה אבל נספג די מהר כשמניחים אותו מעל קרם לחות (אני מניחה אותו בערב מעל הסרום Even Better ואז לוקח לו יותר זמן להיספג). 
אחרי שימוש של מספר שבועות אני חושבת שהוא באמת עושה עבודה יותר טובה במקצת מהסרום הקודם. הוא בהחלט מרגיש עשיר יותר לעומתו אבל לא עשיר מדי (מה שאני ממש לא אוהבת). הנקבוביות שלי נראות םחות פעורות אחרי השימוש בו ועוד יותר טוב אחרי השימוש בפריימר!
מחיר: 325 ש"ח ל-30 מ"ל

Pore Refining Solutions
Instant Perfector 

את הפריימר קניתי מתוך סקרנות נטו - מכיוון שהסרום אמור בעיקר לעבוד לטווח ארוך, רציתי סוג של "גיבוי" למקרים שבהם הנקבוביות שלי לא ישפו פעולה ויראו פעורות יתר על המידה...
לפי החברה: "ג'ל מסווה את מראה הנקבוביות, מעניק מראה חלק, מושלם באופן מיידי. נראה כי הנקבוביות "נעלמו". מתקבל מראה מאט טבעי, נשאר עד 8 שעות. עמיד בזיעה ולחות".
הוא מרגיש נעים על העור, ובהחלט מכסה את הנקבוביות בצורה טובה. אני מורחת אותו עם האצבעות מכיוון שנראה לי שחום הידיים עוזר למריחה חלקה יותר שלו. ניתן למרוח אותו מתחת למייקאפ וגם מעליו - אני משתמשת בו בעיקר מתחת לקונסילר קרמי וזה בהחלט עובד בשבילי, למרות שניסיתי אותו גם מעל מייקאפ והוא עשה את העבודה בצורה דומה. הכיסוי שלו בהחלט עומד בהבטחה למאט טבעי והייתי אומרת שהוא נשאר במקומו כ-6 שעות לערך (לדעתי ככל שיהיה יותר קר הוא יהיה עמיד יותר). מה שכן, אני חושבת שהוא מאריך את הזמן שבין פידור לפידור באיזור ה-T שלי.
מחיר: 126 ש"ח ל-15 מ"ל.


והמוצר האחרון: 

Even Better Eyes
Dark Circle Corrector

את המוצר הזה קניתי בעקבות בת דודה וחברה שלי שלשתיהן עיגולים כהים מתחת לעיניים ושמחפשות בנרות פיתרון לבעיה הזו. ניסיתי אותו אחרי שאחת מהן רכשה אותו ומאוד התלהבתי מהמרקם הנעים ומהאפליקטור המתכתי והקריר.
לפי החברה: "מבהיר באופן נראה לעין עיגולים כהים סביב העיניים, כדי להעניק מראה אחיד. מעניק לחות, ובעל פייה מתכתית מעוצבת ארגונומית שמיועדת לרענן עיניים עייפות".
השתמשתי במוצר הזה רק פעמים ספורות בינתיים, ואהבתי מאוד את התחושה שהוא מותיר על העור ונראה לי שהקונסילר יושב עליו בצורה טובה במיוחד. אין לי יותר מדי בעיות של כהויות מתחת לעיניים אז לא קניתי אותו בשביל זה אבל אני מניחה שזה לא יכול להזיק ואעדכן בהמשך! (גם שכנעתי את שתי השותפות לקנייה לתת את חוות דעתן אחרי שיתנסו בו תקופה קצרה...).
מי שרוצה לקרוא קצת על המוצר הזה אני ממליצה לגשת לפוסטים של לבנת ושל אפרת.
מחיר השקה: 179 ₪ ל- 10 מ"ל.

אז עד פה לחלק א'. בחלק הבא כמה התחדשויות איפוריות יותר...


אני מאחלת לכולם תקופה שקטה עד כמה שניתן,
ומקווה שנחזור לשיגרה במהרה!

18 תגובות:

  1. ראשית- תתחדשי!
    מחכה לסומק קרם (מכורת סמקי קרם שכמוני) ובנתיים רושמת לעצמי על המוצרים שבא לי לנסות גם

    השבמחק
  2. Hello. excellent job. I did not imagine

    this. This is a impressive story. Thanks!
    Visit my web-site :: http://www.sadiemagazine.com

    השבמחק
  3. Hello to all, since I am actually eager of reading this webpage's post to be updated regularly. It consists of fastidious material.

    Visit my blog post :: How to get a girlfriend

    השבמחק
  4. whoah this blog is fantastic i love reading your articles.
    Keep up the

    good work! You know, a lot of people are searching around for this info, you could help them greatly.
    my page: www.authenticlinks.com

    השבמחק
  5. I want to to thank you for this good read!! I absolutely enjoyed every little bit of it.

    I have got you book marked to look at new stuff you post…

    My webpage; great coffee

    השבמחק
  6. It’s really a great and useful piece of information.
    I’m glad that you

    shared this helpful information with us. Please keep us up to date
    like this. Thanks for

    sharing.
    My blog post ... typesofart.net

    השבמחק
  7. I get pleasure from, result

    in I discovered exactly what I used to be taking a look for.


    You've ended my four day lengthy hunt! God Bless you man. Have a nice day. Bye
    my web site - altervista.org

    השבמחק
  8. Hiya, I am really glad I've found this info. Today bloggers publish just

    about gossips and internet and this is actually irritating. A good web site with interesting content, this is what I need. Thanks for

    keeping this web-site, I will be visiting it. Do you do newsletters? Can't

    find it.
    My web-site ; http://Berksnet.com

    השבמחק
  9. WONDERFUL Post.thanks for share..more wait .. …
    My page ... www.biassist.ro

    השבמחק
  10. Hiya! I know this is kinda off topic however , I'd figured I'd
    ask. Would you be interested in trading links or maybe guest

    writing a blog post or vice-versa? My website goes over a

    lot of the same subjects as yours and I feel we could greatly benefit from each other.
    If you're interested feel free to shoot me an e-mail. I look forward to

    hearing from you! Great blog by the way!
    My site: socialcircle.stock-options-picks.com

    השבמחק
  11. Hmm is anyone else encountering problems with the pictures
    on this blog loading? I'm trying

    to determine if its a problem on my end or if it's the blog.

    Any feedback would be greatly appreciated.
    Stop by my blog ; http://fpxrcbp.aegfe.sondij.llzoa.qypvthu.loqu.forum.mythem.es

    השבמחק
  12. Everyone loves what you guys are usually up too. This kind of
    clever work and coverage! Keep up the very good works guys I've you guys to my blogroll.
    Check out my web blog :: newspaperbangladesh.blogspot.com

    השבמחק
  13. My partner and I absolutely love your blog and find many of your post's to be just what I'm

    looking for. Would you offer guest writers to write
    content for you

    personally? I wouldn't mind creating

    a post or elaborating on a number of the subjects you write

    regarding here. Again, awesome weblog!
    Also see my page :: phpfoxdev.indexcreativeonline.com

    השבמחק
  14. hello!,I really like your writing very much! share we

    keep up a correspondence extra approximately your article

    on AOL? I need an expert in this house to unravel my

    problem. Maybe that's you! Looking forward to

    look you.
    Feel free to visit my webpage : www.shiur.com

    השבמחק
  15. I have been exploring for a little for any high quality articles or blog
    posts

    on this sort of area . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this site.
    Reading this

    info So i am happy to convey that I've an incredibly good uncanny feeling I

    discovered exactly what I needed. I most certainly will make sure to do not forget this web

    site and give it a look on a constant basis.
    Look into my page - iiieoi.tmweb.ru

    השבמחק
  16. Hello. remarkable job. I did not anticipate

    this. This is a remarkable story. Thanks!
    Visit my homepage ; www.crafto-mania.com

    השבמחק
  17. I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is attractive, your authored

    subject matter stylish. nonetheless, you command get got an nervousness

    over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again since exactly

    the same nearly a lot often inside case you shield this increase.
    Also visit my web site - http://soydelvinotintoyoro.Blogspot.co.uk/2013/02/deportes-tolima-1-medellin-0-el.html

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...