יום שישי, 17 במאי 2013

My "Newish" Eye Shadow Pencils Obsession!

אחרי ששנה שעברה הייתה שנת הצלליות הקרמיות בשבילי, מסתמן שהשנה הזו היא שנת עפרונות הצלליות!

הניסיון הראשון שלי עם סוג המוצר שנקרא "עפרונות צלליות" היה עם ה-Jumbo Eye Pencil של NYX והם בהחלט מעולים לדעתי, אבל הבעיה היא שהם ממש לא עמידים ומחייבים צללית מעליהם כדי שיתקבעו. אני הרבה זמן זוממת על עפרונות הצלליות של מילאני, ששמעתי עליהם רק טובות (והם מגיעים בגוונים ממש מעניינים, אם כי לא ייחודיים במיוחד כמו אלו של NYX), אבל לצערי באתרים היחידים שמחזיקים אותם יש דמי משלוח מנופחים במיוחד שגרמו לי לוותר עליהם.
על העפרונות של Rimmel התחלתי לשמוע דווקא מהבלוגריות האמריקאיות לפני כמה חודשים, מה שמפתיע מכיוון שזו חברה אנגלית במקורה. אחרי כמה לבטים בנוגע לגוון, בסוף מבין תשעת הגוונים בחרתי בזה שנראה לי הכי טבעי - Bulletproof Beige.


העפרון הזה נמרח בצורה חלקה וקרמית, ולא "מושך" את העפעף. התחושה שלו דומה מאוד לעפרונות של Urban Decay, אבל הוא קצת פחות קרמי מהם. למרות זאת המריחה קצת בעייתית - מצאתי שאם אני מניחה יותר מדי ממנו ורוצה לטשטש עם האצבע, אני פשוט "מרימה" את החומר במקום לטשטש, אבל הפתרון לזה די פשוט - אני מחכה דקה, שתיים כדי שהחומר שהנחתי כבר יתייבש קצת ואז מניחה שכבה נוספת מעליו. 


הגודל של העפרון דומה לזה של NYX וכמוהם גם הוא מתחדד, מה שבעיניי פחות פרודוקטיבי שכן בתהליך החידוד מאבדים קצת חומר בכל פעם מה שמבאס קצת...


בהקשר הזה אני מעדיפה מוצרים כמו ה-Shadestick של מאק או ה-Colorstay Shade Stick של רבלון, שכן הם פשוט מסתובבים מעלה וחושפים עוד חומר.


מבחינת הגוון, Bulletproof Beige הוא גוון שמפניה/Rose Gold שנוטה קצת לאפרסק.
השוויתי אותו לכמה מוצרים קרמיים שנראו לי דומים:


משמאל לימין:
 Rimmel London Bulletproof Beige, MAC Butternutty Shadestick (LE)
Revlon Colorstay Shadow Pencil in Atomic, Maybelline Color Tattoo in Barely Beige


למרות שבאריזות הגוונים נראים דומים, בסווצ'ים ניתן לראות שהם שונים לגמרי - העפרון של Rimmel הרבה יותר אפרסקי מכולם וכהה יותר בהשוואה לצללית של מייבלין ול-Shadestick של מאק.


העפרון השני שרציתי להראות לכן הוא מוצר חדש של מאק שנקרא - Powerchrome Eye Pencil. הוא מגיע בארבעה גוונים - Rich Glance שהוא גוון בז' בהיר ושימרי,Life’s Luxury - חום שוקולד כהה, Polished Jet - שחור/אפור כהה מנצנץ קצת (לסווצ'ים ראו פה) והגוון שקיבלתי לסקירה - Copper Strip.


העפרונות הללו הם חלק מקולקצייה חדשה שהגיעה בחודש מאי לארץ ושמה - Temperature Rising. 
דבר החברה: "קולקציית הצבעים החדשה של MAC תלכוד עבורך את הקיץ, באמצעות אוסף צבעים בוהקים ומקוריים. זהובים, ורודים, סגולים, חומים....במרקמים מנצנצים, מטאליים, אטומים, או שקופים, המחמיאים לעור השזוף ויוצרים מראה חושני, לוהט, מהפנט..."

נראה לי שהמוצר הזה אמור להיות גרסא חדשה ומשופרת של ה-Shadesticks שיצאו בעבר בכמה קולקציות במהדורה מוגבלת. הם היו מוצרים טובים אבל קצת בעיתיים בשימוש - המריחה שלהם על העפעף לא הייתה חלקה במיוחד ו"משכה" את העפעף קצת. זה לא ממש הפריע לי להשתמש בהם האמת, אבל שמחתי לראות שה-Powerchrome לא סובל מאותה הבעיה ומחליק על העור בקלילות ובנעימות!



העמידות של העפרון מעולה לדעתי, במיוחד על העפעך העליון ומתחת לקו הריסים התחתון, שניהם נשארו במקומם כל היום ללא תזוזות. במעקה העין העמידות לא כל כך מזהירה - הוא לא נשאר כל היום אבל לא נזל או זז למקומות לא לו... אני חייבת לציין שלאחרונה ניסיתי כמה וכמה עפרונות באיזור של מעקה העין, וחוץ מ-Preversion של Urban Decay לא מצאתי אף עפרון שממש נשאר שם לאחר יום שלם כמו שהנחתי אותו בבוקר. בשבילי זה לא פרמטר בעייתי מכיוון שנדיר שאני מניחה עפרון בתוך העין מבלי לטשטש אותו קצת מתחת לריסים התחתונים (בדרך כלל עם צללית תואמת), וכך גם אם הוא "נעלם" במשך היום זה לא ממש נראה לעין כי ממשיכים לראות את העפרון המטושטש בקו הריסים התחתון.

בחרתי להשוות את ה-Powerchrome לשלושה מוצרים קרמיים שיש לי בגוונים דומים:



וכן, כל כך התלהבתי מהעיפרון של רימל שהייתי חייבת להזמין ממנו גוון נוסף - Bad Girl Bronze 003!


משמאל לימין:
Bobbi Brown Beach Bronze, Rimmel Bad Girl Bronze,
NYX Jumbo Eye Shadow Pencil in French Fries, MAC Powerchrome in Copper Strip


ולבסוף, מראה אחד עם ה-Powerchrome שבו השתמשתי בו כאייליינר על העפעף העליון:


העפרון של מאק נמצא בחנויות החל מהחודש ומחירו 115 ש"ח (ל-1.6 גרם),
העפרונות של Rimmel עולים בסביבות 5 פאונד (ל-3.25 גרם), וניתן למצוא אותם ואת שאר מוצרי רימל באתר eChemist, או ב-Feelunique, שניהם שולחים ארצה עם משלוח חינם!

נסיים עם סרטון של ניקי המקסימה עם מראה ברונזי מהמם!

6 תגובות:

  1. אני מתה לנסות את המוצר הזה, עד עכשיו הוא קצת הרתיע אותי אבל הוא ללא ספק שווה את זה. אני מאוד אוהבת את כל הגוונים החמים, אחלה פוסט! (:

    http://polinabeauty.blogspot.co.il/

    השבמחק
  2. תמיד אהבתי את העפרונות ה"שמנמנים" כי עבורי הם קיצור דרך ויתר קלות באיפור הצלליות ובתיקונים. מאז שגליתי את ה"פריימר" זנחתי אותם כי העמידות הנפלאה של מרבית הצלליות שלי הפכה אותן יותר אטרקטיביות.

    השבמחק
  3. העיפרון של מאק נראה מעולה, הצבע שלו מטריף (הוא מזכיר את העפרונות של ספורה).איך הסקנדלייז מבחינת עמידות?

    השבמחק
  4. תודה רבה! זה אחד המוצרים המעניינים שלי השנה!

    השבמחק
  5. לי אף פעם לא הייתה בעיה עם עמידות של צלליות, אבל אני ממש אוהבת את העומק צבע שמתקבל על ההנחה של העפרונות האלו!

    השבמחק
  6. נדיר שאני משתמשת בעפרונות צלליות בלי צללית אבקתית מעליהם, אבל ניסיתי את הגוון הבהיר של רימל והוא נשאר על העפעף שלי כל היום ולא דהה או זז בכלל!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...