יום שבת, 1 ביוני 2013

Just A little Lip Part 2!

לפני שנה וקצת התחלתי לגוון קצת את אוסף האיפור שלי ולערימות הצלליות שלי הוספתי גם כמה מוצרי שפתיים, שעד אז היו בבחינת שלב אופציונאלי באיפור היומיומי שלי. ואחרי שקיבלתי טעימה קטנה הרי ברור שאני ארצה עוד ועוד :).
אז עדיין יש לי יותר צלליות משפתונים, אבל החלק הזה של האוסף שלי גדל בהתמדה ורציתי לחלוק איתכן כמה סוגים חדשים (יחסית ובשבילי) של מוצרי שפתיים!

מוצר חדש בשבילי שמאוד התלהבתי ממנו היה שפתונים נוזליים - אלו בעצם שפתונים במרקם נוזלי שמרגישים כמו גלוסים דלילים קצת על השפתיים. הפעם הראשונה שבה נתקלתי בכאלו מוצרים הייתה עם ה-Liquid Lipstick Trio של חברת Korres שקניתי ב-strawberrynet!


דבר החברה: "צבע שפתיים על בסיס מים, משלב בין מרקם קרמי של ליפ גלוס עם עמידות וגימור של ליפסטיק, מכיל תמציות פטל ורימון עשירות בנוגדי חמצון, מגן על השפתיים מפני נזק של רדיקלים חופשיים בזמן שמחליק קוים, יחד עם שמן ציפת פרי האקאי, יוצר שפתיים מלאות וצעירות יותר".


הם מגיעים עם מברשת רגילה של גלוסים ונותנים גוון מלא צבע ועמוק במיוחד. המרקם של השפתונים האלו ממש מעניין בעיניי - הוא משלב את הנוחות של גלוס אבל בלי הדביקות המעיקה, עם הקרמיות והעמידות (היחסית) של שפתונים רגילים. על השפתיים הם מאוד נוחים ונעימים, אבל לצערי אני פשוט לא יכולה לסבול את הריח שלהם מכיוון שהוא פשוט חזק כל כך ונשאר להרבה מאוד זמן...
כשאני קניתי אותם ב-strawberrynet הם היו בסט שהיה במבצע ועלה ממש כלום (פחות מ-40 ש"ח לדעתי), אבל היום הם נמכרים בבודדים ועולים 67 ש"ח לאחד (לפני הנחות נאמנות). בעיניי זה לא ממש שווה ואם מישהי מתעניינת בהם אז עדיף לחכות שיהיה עליהם שוב מבצע!

אחרי שהתלהבתי מהמרקם של השפתונים הנוזליים של Korrers, מאוד הסתקרנתי ממוצר השפתיים החדש של רימל - Apocalips Lip Lacquer ומיהרתי לרכוש לי אחד, שכמובן "התרבה" ועכשיו יש לי ארבעה מהם!



האפוקליפסים של רימל מגיעים ב-8 גוונים (באירופה. בארה"ב ישנם 14 גוונים) שנעים מניוד לאדום אש, הם נעימים מאוד על השפתיים, לא גורמים ליובש ומחיים ברגע כל מראה איפור!
כל הקטע של השפתונים הנוזליים הללו הוא בעצם רוויית צבע של שפתון רגיל עם הברק והרכות של גלוסים, מה שחוסך קצת זמן כי לא צריך להשתמש בשני מוצרים... גם להם יש מעין ריח קצת חזק כשפותחים אותם, אבל בניגוד לשפתונים של Korres, פה הריח מתנדף ממש בשניות אז הוא לא מפריע לטעמי.
הם לא מאוד עמידים, כלומר החלק הגלוסי  שורד כוס תה ועוגייה למשל, אבל לא ארוחה מלאה. הם לא מייבשים את השפתיים אבל גם לא ממש מעניקים להן לחות, אז כדאי להניח אותם על שפתיים במצב טוב ולא כאלו סדוקות או מיובשות כי לטעמי הם עלולים להחריף את המצב.



הגוונים שבחרתי הם - Celestial: ורוד עתיק שנראה טבעי מאוד על השפתיים, Nova: ורוד חם ועז שמקפיץ כל מראה, Galaxy: באופן מפתיע זה הגוון האהוב עלי, והוא בעצם ורוד קצת סגלגל שנותן לי הרגשה שהשפתיים שלי לא מאוד בולטות, אבל עדיין בעלות נוכחות, והאחרון הוא Stella: הייתי בטוחה שזה גוון אדום לפי הסווצ'ים שראיתי, אבל הוא יותר דומה לורוד מג'נטה שנראה כמעט ניאוני על השפתיים שלי ולצערי אני לא מחבבת אותו במיוחד.

האפוקליפסים נכנסו לפארמים בארץ רק החודש במחיר השקה של 50 ש"ח, אבל ניתן (וכדאי) לקנות אותם אונליין וכרגע הם הכי זולים באתר Asos, שם הם עולים 4.5 פאונד, אבל לפעמים אין להם במלאי את כל הגוונים אז אפשר לנסות גם באתר Feelunique.


את ה-Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain כבר אין צורך להציג לטעמי מכיוון שמאז שיצאו לשוק לפני שנה בערך, נכתבו עליהם כל כך הרבה ביקורות!
את שני הגוונים הראשונים כבר הצגתי בפוסט פה בבלוג, ולמרות שפחות אהבתי את הגוונים, מאוד אהבתי את הפורמולה שלהם ואת התחושה שלהם על השפתיים כך שהייתי חייבת להתחדש בכמה נוספים. האהובים עלי לאחרונה הם: Honey - גוון ורדרד יומיומי מקסים שמתאים להכל, ו-Smitten שמשלים לי ימים של איפור עיניים מינימלי ונותן את ה-Boost של הצבע שאני אוהבת!


את העפרונות השמנמנים של רבלון לא ניתן להשיג עדיין בארץ (אלא אם כן בא לכן לשלם מחיר מופקע על הגרסא של מדינה מילאנו שנראית זהה לחלוטין) ואת שלי קניתי בעיקר באיביי, שם הם עולים כ-16 דולר כולל משלוח.

ואחרונים חביבים להצטרף לאוסף שלי הם השפתונים החדשים של מייבלין, מסדרת Color Sensational Vivids!


דבר החברה: "שילוב יחודי בין פיגמנטים מינרלים לפיגמנטים אורגניים, הופכים את הצבע של Color Sensational Vivids לבוהק כל כך ומעניקים גוונים נועזים יותר ובעלי כיסוי מלא. מעבדות מייבלין ניו-יורק שילבו כמות גדולה מאוד של פיגמנטים ובליבם מינרלים מיוחדים, אשר אותם עוטפים פיגמנטים אורגנים צבעוניים, המעניקים את הצבע העוצמתי ויחד יוצרים את עמידות השפתון. כאשר הצבע נמרח על השפתיים, החלקיק החדשני מתיישב על העור, ומעניק צבע חזק ועוצמתי במיוחד. הנוסחה הקרמית נצמדת לשפתיים וגורמת להן להיראות מלאות יותר".

ומהניסיון שלי עם השפתונים האלו, אני יכולה להעיד שהם באמת מתאפיינים ברוויית צבע עזה במיוחד, יש להם עמידות מעולה, הם נשארים על השפתיים הרבה זמן וגם משאירים אחריהם הכתמה מאוד ברורה של צבע. 

כמו עם ה-Balm Stains של רבלון, את השפתונים האלה הכרתי מהבלוגים האמריקאיים שהיללו אותם והראו סווצ'ים על גבי סווצ'ים שנראו מהממים אחד אחד, ולכן שמחתי כשקיבלתי לסקירה את הגוון Shocking Coral. האמת, כל כך התלהבתי מהמראה שלו שאצתי רצתי למשביר וקניתי לי שני גוונים נוספים!


הגוונים שיש לי הם: Fuchsia Flash: ורוד פוקסיה עם תת גוון כחלכל קצת, Hot Plum: סגלגל ניאוני מהמם והאהוב עלי מבין שלושתם ו-Shocking Coral: קורל ורדרד שמשום מה נראה עלי קצת כתום מדי בתאורות מסויימות...
אלו שפתונים מאוד נישתיים בעיניי, כלומר לא מתאימים לכל מתאפרת ולכל מראה. לי למשל די קשה למרוח אותם באיפור יומיומי כי אני מרגישה שהם קצת Over the top בשבילי. לכן אני ממליצה לשלב אותם עם מראה עיניים מאוד סולידי (אייליינר דק וקצת הצללות בקפל העין) ומעט סומק/ברונזר.

שפתוני ה-VIVIDS נמכרים בארץ במחיר מלא של 100 ש"ח (לפני מבצעים כמובן) ומי שרוצה יכולה לקנות אותם גם באתר Feelunique ב-7 פאונד לערך.

מקווה שנהניתן מהפוסט ושהוא לא היה ארוך מדי :)
מה איתכן? ניסיתן את אחד המוצרים שכתבתי עליהם? 
מה גוון השפתון האהוב עליכן?

9 תגובות:

  1. מוצרים מקסימים!
    יש לי אחד של רימל, עוד לא סגורה לגבי דעתי עליו.
    אני רוצה לנסות את המיביליין, צבעים מעולים לקיץ.

    השבמחק
  2. שירי, התמונות מטריפות!!
    גרמת לי לרצות את הכל

    השבמחק
  3. אני רציתי לנסות את השפתונים של קורס, אך אמרת שיש להם ריח חזק? מה הריח שלהם ?
    השפתונים של רימל עושים לי עיניים, במיוחד נובה, שאני אזמין בקרוב מאוד!!
    את השפתונים של רימל אני מאוד אוהבת , יש לי 3 מהם והם בשימוש אצלי לעיתים קרובות
    והשפתונים של מייבילין יפים מאוד לדעתי, אבל יותר על אחרות, הגוונים שלהם בוהקים לי מידי, למרות שגוון אחד שראיתי נראה לי יהיה מהמם בטפיחות !!

    השבמחק
  4. המייבלין מקסימים אבל מאוד מאוד חזקים בגוונים שלהם!
    האפוקוליפס ממש מעולים לטעמי, מעניין אותי לדעת מה לא אהבו בו?

    השבמחק
  5. תודה רבה מותק! אני גם ממש מחבבת את המרקם של האפוקוליפסים, הוא ממש נעים לי על השפתיים ונשאר יחסית להרבה זמן!
    גם עלי סטלר בעייתי ומאוד דומיננטי אבל אני אנסה אותו לערב מתישהו ואולי אשנה את דעתי עליו :)
    המרקם של הויוידס ממש אטום אבל בגוונים הבהירים הוא נוטה להתקבל קצת פחות סלחני מאשר בגוונים הכהים יותר!

    השבמחק
  6. תודה רבה בובה!
    זה באמת היה אחד הפוסטים היותר כיפיים לעבוד עליו מבחינת התמונות!

    השבמחק
  7. הריח של השפתונים של קורס הוא מין וניל מתוק ודוחה במיוחד לדעתי. הבעיה היותר גדולה היא שהוא נשאר לזמן ארוך במיוחד אחרי המריחה. גם לאפוקוליפסים יש ריח לא הכי נחמד, אהל הוא מתנדף תוך דקה!
    גם עלי אני פחות מחבבת את השפתונים של מייבלין (אני קצת בהירה מדי לטעמי בשבילם) אבל הוט פלאם נראה סבבה עלי!

    השבמחק
  8. מתה על שפתונים! צבעים נהדרים!

    השבמחק
  9. אוסף יפה, ממש חגיגה של צבעים. אהבתי!
    אני אוהבת שפתונים נוזליים עם מרקם עבה, שפחות מורגשים על השפתיים לעומת הגלוסים. את אלו של קורס עדיין לא ניסיתי, אבל מאוד אהבתי את הגוונים בטריו שלך. את אפוקליפס הזמנתי גם בשני גוונים: "לונה" ו"סטלר". לונה יחסית יומיומי וכתמתם, לדעתי יפה רק על בהירות ועל עור כהה יותר יראה ניוד לא מהזן המחמיא. את "סטלר" אני מאוד אוהבת, אבל הוא ממש דומיננטי עלי, עוד לא ניסיתי אותו באיפור מלא.
    השמנמנים של רבלון הם כוכבים אמיתיים, אין מה להגיד.
    אני בונה על ה-Shocking Coral" וגם "Fuchsia Flash" של מייבלין,
    הגוונים מהממים ואני אוהבת את המרקם האטום שלהם.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...