יום שבת, 8 ביוני 2013

YOUTUBE Inspired Faces of the Week!

אחד הדברים האהובים עלי הוא צפייה בסרטוני איפור ביוטיוב. יש המון המון בנות מוכשרות (חלקן יותר וחלקן פחות) שפשוט נותנות לי השראה למראות האיפור היומיומיים (ולפעמים הממש לא יומיומים) שלי. בכל פעם שאני מוצאת סרטון עם מראה שנראה לי מעניין או ייחודי, אני שומרת אותו פתוח בדפדפן שלי ובכל פעם שאני "נתקעת" ואין לי השראה לאיפור הבוקר שלי, אני פשוט פונה אליהם ומוצאת משהו מעניין! יצא לי לעשות כמה וכמה מראות שכאלה, ורציתי לרכז אותם בשבילכן בפוסט אחד!

אחת היוטיובריות שאני הכי אוהבת היא ג'ן מ-frmheadtotoe, שהיא בחורה אסייתית חמודה וחייכנית שיוצרת מראות איפור מעניינים ומגניבים. הבאסה היא שהם נראים תמיד הרבה יותר יפים על העין האסייתית המושלמת שלה...


את הסרטון הזה היא העלתה אי שם בפברואר, לקראת Valentine's Day, והגוונים הסגולים בו פשוט שבו אותי! לא הזיק שהיא השתמשה גם בפלטה הנייטרלית האהובה עלי, פלטת ה-Pro של LORAC :). וזה הפירוש שלי למראה:


 Eyes:
LORAC Behind the Scenes Eye Primer
NYX Jumbo eye pencil in Purple Velvet
Inglot e/s: 71, 388
LORAC Pro Palette
L'Oreal Telescopic Carbon Black Mascara
MAC Fling Eyebrow Pencil
Face:
MAC Studio Finish Concealer in NW20
MAC Blot powder in Medium
MAC Equilibrium Blush
Lips:

התחלתי את המראה עם הפריימר לעיניים של LORAC (שקיבלתי עם הפלטה) ועליו הנחתי את העיפרון השמנמן של NYX בגוון Purple Velvet עם מברשת קטנה (E21 של סיגמא) בזווית אלכסונית מאוד, ונזהרתי במיוחד בפינה הפנימית של העין ושמרתי על הקו יחסית דק באיזור הזה.
לאחר מכן טשטשתי את העפרון עם שתי צלליות סגולות של אינגלוט, כשאת הכהה מביניהן הנחתי יותר קרוב לשורשי הריסים על העפעף העליון ועם הבהירה יותר טשטשתי את הצללית הכהה בקו הריסים התחתון. את הקפל של העין הדגשתי קצת עם צלליות Taupe ו-Sable מפלטת ה-PRO ועל עצם הגבה הנחתי את Cream ו-White.


לדעתי המראה פחות מוצלח על צורת העין שלי - כשמסתכלים על תמונות התקריב למעלה הוא נראה מרשים מאוד, אבל בפועל במבט פרונטלי, הוא פחות מעניין לטעמי...

גם את ניקי מ-NikkiRothBeauty אני מאוד מאוד אוהבת - יש לא מראות איפור בגוונים שאני הכי אוהבת, יש לה קול נעים וממש כיף לי להקשיב לה! ובנוסף, יש לה את אחת העבודות שכל מכורת איפור מייחלת לה - היא עובדת בספורה :).


כשראיתי את הסרטון הזה בפעם הראשונה, נראה לי שאפילו הפסקתי אותו באמצע כדי לחפור ברשת ולמצוא דיופים לפלטה או לעפרון הצלליות של לורה מרסייה שהיא משתמשת בהם, אבל לצערי הפלטה היא מהדורה מוגבלת שלא ניתן להשיג בשומקום (חוץ מאיביי) והעפרון כל כך יקר... :(


 Eyes:
MAC Shadestick in Street Cool (LE)
MAC e/s in: Star Violet, Carbonized (LE), Moleskin (LE), Brule & Shroom
MAC Fluidline in Waveline
Face:
Clinique Line Smoothing Concealer in Fair 03
MAC Blot powder in Medium
MAC Equilibrium Blush
Lips:
Clinique Lipstick in 17 Rosette


אז דיופים לא בדיוק מצאתי, אבל כן גיליתי שצללית Star Violet של מאק מתקבלת בצורה ממש דומה על העין ויוצרת מראה כמעט זהה לעפרון והצללית של לורה מרסייה!
במראה הנחתי את Star Violet על כל העפעף, וחיזקתי קצת את הפינה החיצונית של העין עם Carbonized ו-Moleskin של מאק. האייליינר הנבחר הוא Waveline, אייליינר ג'ל מקסים של מאק שנראה ממש סגול על בסיס הצללית הזו, אבל עם צלליות בגוון קר הוא נראה הרבה יותר כחול!

קאסי מ- ShadesOfKassie היא אחת מ"תגליות יוטיוב" האחרונות שלי - בחורה חמודה מאוד, אם כי קצת חופרת (כמו כולן כמעט, האמת...) שעושה הרבה סרטוני ביקורות על מוצרים וגם סרטוני Get Ready With Me וטאגים למיניהם.


הסרטון הספייציפי הזה עניין אותי כי היא השתמשה במראה בפיגמנטים של מאק והראתה שצלליות מסדרת ה-Color Infallible של לוריאל יכולות להוות דיופ מוצלח שלהם, מה שנתן לי "תירוץ" להשתמש בחלק מהאוסף הנרחב שיש לי מהסדרה הזו :). הן צלליות כאלו יפות, אבל אני לא ממש מושיטה אליהן יד ביומיום כי הן מאוד שימריות ולא מתאימות לכל דבר בעיניי. אבל לצערי, לא כל ה"השראות" שלי עובדות במציאות...


 Eyes:
L'Oreal Infallible Eyeshadows in Hourglass Beige, Forever Pink
MAC Fluidline in Blacktrack
MAC Fling Eyebrow Pencil
Face:
GAYA Mineral Foundation in MF-3
Clinique Line Smoothing Concealer in Fair 03
MAC Blot powder in Medium
MAC Equilibrium Blush
Lips:
MAC Lipstick in Captive


אז כפי שניתן לראות, לא ממש הצלחתי לשחזר את המראה שלה ואצלי המראה יצא הרבה פחות שימרי ומנצנץ, בעיקר כי לא היו לי את הצלליות הספייציפיות שבהן היא השתמשה, אבל הטכניקה שלה הייתה סבבה ויצא מראה יפה ומאוד מתאים ליומיום לטעמי :). השפתון שבחרתי במקום Rebbel הוא Captive (גם הוא של מאק), שקיבלתי ב-Back2Mac האחרון שעשיתי, ובתמונה הוא יצא ממש יפה אבל במציאות הוא ממש נראה לי מוגזם עלי. אני פשוט צריכה להתרגל לראות את עצמי עם צבעי שפתיים חזקים יותר!

את מרלנה מ-Makeupgeek אין ממש צורך להציג - יש לה אתר ביוטי מושקע ומעניין וגם חנות שבה היא מוכרת מוצרי איפור של כל מיני חברות, ובנוסף היא הקימה מותג איפור משל עצמה!


הסרטון שלה הפעם היה על אחד ממראות האיפור של סקרלט ג'והנסון ולא יכל להשאיר אותי אדישה, כי מדובר פה במראה סגול עז עם נגיעות של ורוד - פשוט מושלם בעיניי :). 


 Eyes:
Inglot e/s in: 431, 439, 440, 126
Face:
MAC Studio Finish Concealer in NW20
Mineralz Halo Powder
MAC Blot powder in Medium
MAC Equilibrium Blush
Lips:


זה היה המראה שהכי אהבתי מבין החבורה הזו - כל כך שונה וצבעוני מהמראות שעשיתי באותה תקופה (שהורכבו בעיקר ממראות נייטרלים עם הפלטה של LORAC). הוא יצא קצת דומה למראה הראשון מפוסט ה-Faces of the week הקודם שלי האמת...

יוטיוברית חדשה נוספת היא אליסון מ-allinicoleee, שעושה מראות מאוד מאוד מורכבים, שלפעמים נראים ממש דומה אחד לשני (בעיקר בגלל שהיא מתעקשת כמעט בכל מראה לעשות אייליינר שחור עבה וארוך במיוחד), אבל עם שילובי צבעים מהממים.


זה אחד משילובי הצבעים שאני הכי אוהבת - ברונזה וסגול משתלבים ממש יפה ביחד ונראים מאוד הרמוניים, במיוחד עם הגוון הירוק של העיניים שלי שאפילו משתנה טיפה בזכותם ונהיה קצת יותר בהיר.


 Eyes:
Maybelline Color Tattoo in Bad to the Bronze
Inglot e/s in: 439, 66, 446, 404
MAC e/s in: Vanilla


Physician's Formula Shimmer Strips Gel Liner for Green Eyes
Face:
MAC Studio Finish Concealer in NW20
MAC Blot powder in Medium
MAC Equilibrium Blush
Lips:
מאוד אהבתי את התוצאה של המראה הזה. בחרתי לעשות אותו קצת רך יותר ולכן לא השתמשתי באייליינר שחור אלא סגול, כדי לא להעמיס יותר מדי. התחלתי עם ה-Color Tattoo של מייבלין בגוון Bad to the Bronze, עליה הנחתי צללית זהובה של אינגלוט (מספר 404) ואת הקפל הדגשתי עם כמה גוונים שונים של סגול (כן, ניחשתן נכון - שוב של אינגלוט :). את האייליינר הוספתי רק בשליש החיצוני של העין כי אני אוהבת את המראה הטיפל'ה חתולי שזה נותן לצורת העין שלי.

מקווה שנהניתן מהמראות ושאולי הצלחתי לחדש לכן קצת על ערוצי יוטיוב שלא הכרתן!
באיזו יוטיוברית אתן הכי אוהבות לצפות בגלל סרטוני האיפור שלה? 

(ונ.ב. - שמתן לב שכתבתי פוסט יוטיוב שלם מבלי להזכיר את פיקסיוו? Shocker!)

8 תגובות:

  1. thereisbeautyinallofus8 ביוני 2013 בשעה 17:32

    איפור סגול זה תמיד יפה! אהבתי את כולם עלייך

    השבמחק
  2. אוי כמה שהעיניים שלך והסגול פשוט הולכים כל כך טוב יחד!

    השבמחק
  3. מקסים וצבעוני !!
    אהבתי את הלוק הראשון והאחרון יצא כל כך צבעוני ומושקע.
    אני מתה על מרלנה מ Makeupgeek !!

    השבמחק
  4. תודה רבה מותק!

    הכי טוב בגוונים סגולים זה שכל אחת עם כל גוון עיניים, תוכל למצוא את הגוון המתאים לה :)

    השבמחק
  5. תודה רבה רבה :)
    לא פלא שזה הגוון האהוב עלי! ולא רק באיפור...

    השבמחק
  6. תודה מותק!
    הצבעוניים הם המראות שאני הכי מתחברת אליהם!
    מרלנה פשוט מקסימה, והליין שלה נראה כל כך מקצועי, צבעוני ומעניין!

    השבמחק
  7. איזו צבעוניות!
    רואים שממש נהנית לעשות את הפוסט הזה:)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...