יום רביעי, 24 ביולי 2013

מבצע באתר סיגמא - 20% הנחה על כל האתר!

כפי שאתן בוודאי יודעות, אני מאוד אוהבת את המברשות של חברת סיגמא - הן איכותיות, נוחות לשימוש ועושות את העבודה ביעילות ובזריזות!
הקו שאני הכי אוהבת מסיגמא הוא קו ה-Sigmax, ולכן רכשתי עוד שלוש מברשות שכאלה ממש לאחרונה, ולרגל מבצע ה-20% הנחה שעושים בסיגמא חשבתי שאחלוק איתכן את רשמיי!

(התנצלויות שהמברשות אחרי שימוש. לא התאפקתי וניסיתי אותן לפני הצילום :)
אחרי ההתנסות המאוד חיובית שהייתה לי עם ה-F80, שהיא מברשת המייקאפ האהובה עלי, מאוד הסתקרנתי לנסות גם את ה-F88 שחתוכה גם היא בצורה ישרה אבל בזווית (תיאור מוזר אבל די מדוייק :).
השתמשתי בה עם המייקאפ הקרמי החדש של בובי בראון (סקירה בקרוב!) וממש אהבתי את התוצאה - מאוד דומה ל-F80, אבל הקצה הזוויתי שלה מצליח לטשטש את הגבולות של המריחה בצורה מוצלחת קצת יותר לטעמי.


את ה-F86 קניתי בגלל שראיתי את טיפאני מ-MakeupByTiffanyD ביוטיוב, משתמשת בה להנחה של קונסילר נוזלי ונראה שהיא מגיעה לתוצאה ממש טובה איתה.
מכיוון שאין לי כרגע קונסילר נוזלי (אלו של בורז'ואה וקליניק נפחו את נשמתם לפני חודש ומשהו), לא יצא לי להתנסות איתה עדיין (נחכה שהקונסילר של רימל יגיע בדואר!), אבל היא רכה ונעימה בדיוק כמו שאר חברותיה :).


המברשת האחרונה שקניתי היא אחת מהמברשות בקו ה-Precision שהן בעצם גרסאות מוקטנות של מברשות הפנים והן מיועדות לאיזור העיניים ואיזורים אחרים בפנים שדורשים יותר דיוק. מהקו הזה יש לי את ה-P84 וה-P82 והרכש החדש היא ה-P88, שהיא ממש ה-F88 רק במיניאטורה!

מעבר למברשות, עוד לא יצא לי לנסות את מוצרי האיפור של סיגמא, שנראים מאוד מסקרנים האמת, כמו למשל:
EYE SHADOW BASE - PERSUADE
תמונה מהאתר של סיגמא
זו אחת מצלליות הקרם ה(יחסית) חדשות של המותג, שנראית כמו דיופ מוצלח ל-Painterly Paint Pot של מאק למשל ואני כל הזמן רואה את כל היוטיובריות משתמשות בה (למרות שרובן ככולן לדעתי קיבלו אותה מהמותג עצמו, אבל בכל זאת..).

או למשל אחד הסטים של המוצר האחרון שהם הוציאו - סט של שלושה עפרונות עיניים ומברשת!

EXTENDED WEAR EYE LINER KIT - WARM
תמונות מהאתר של סיגמא

ועכשיו למבצע - בסיגמא החליטו לעשות 20% הנחה
על כל המוצרים באתר!
המבצע תקף עד לתאריך 29.7
והקוד לקבלת ההנחה הוא SBAP20

HAPPY SHOPPING!

2 תגובות:

  1. המברשות שיש לי כולן של מאק, ואחת של וואו, ובסוף אני משתמשת עם המברשת של וואו או עם ידים. כיף לך שאת נהנת מהמברשות

    http://stlovesbeauty.blogspot.co.il/

    השבמחק
  2. אני ממש לא אוהבת להשתמש בידיים. אפילו את הצלליות קרם אני מורחת עם מברשת :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...