יום שני, 5 באוגוסט 2013

סקירה בקטנה מהדורת טיפוח - חמישה מוצרים לניקוי איפור!


לאחרונה עשיתי סקר קטן במקום העבודה שלי - שאלתי את הבנות שעובדות איתי: "כיצד אתן מורידות את האיפור בסוף היום?". רובן ענו שהן משתמשות במוצרים ייעודיים, כגון מסירי איפור, חלב פנים וכו', חלקן משתמשות בשילוב של כמה מוצרים, וחלקן פשוט הולכות לישון עם האיפור ומורידות אותו למחרת במקלחת...
את הסקר עשיתי בעקבות כמה מוצרים להסרת איפור שהצטברו אצלי לאחרונה. החלטתי קודם כל להראות לכן את המוצרים ובסוף הפוסט פירטתי קצת על שגרת הניקוי האישית שלי וכן את מסקנותי מהניסוי הקטן שעשיתי עם כל המוצרים הללו!

L'Oréal Paris Skin Perfection Purifying Micellar Water

דבר החברה: "L'Oréal Paris Skin Perfection Purifying Micellar Water, ניקוי ברמה גבוה לעור רגיש. תמיסת ה'micellar' מנקה במהירות את כל שאריות האיפור ומשמשת כמגנט מטהר על העור אשר לוכד שמנוניות יתרה ולכלוך. אחרי השימוש העור ירגיש רגוע ומטוהר. היפואלרגני, ללא אלכוהול".

את המוצר הזה רכשתי באמסטרדם והוא בעצם התשובה של לוריאל לתכשיר הביודרמה (Bioderma Sensibio H2O) הפופולרי. זה מוצר איפור שחדש לי לחלוטין - נוזל חסר צבע או מרקם, ממש כמו מים, שייעודו להסיר איפור מהפנים וגם מהעיניים.לא יצא לי להתנסות בביודרמה, בעיקר כי שמעתי שהוא לא מתמודד הכי טוב עם איפור עיניים כבד ועדיף לשימוש על העור בעיקר, ומאחר האיפור היומיומי שלי נוטה להיות יותר מודגש באיזור העיניים, הנחתי שהוא לא יתאים לצרכים שלי. בגלל זה, הגעתי למוצר של לוריאל עם קצת סקפטיות ולא הייתי בטוחה למה לצפות. האמת היא שהתרשמתי לטובה ממנו - הוא היה באמת מאוד נעים גם על העיניים וגם על העור, לעיתים עם תחושת צריבה קלה (אם נכנס במקרה ממש לתוך העין), אבל הוריד את האיפור בקלילות ובמהירות, מבלי להשאיר תחושה לא נעימה על הפנים.

Garnier Pure Active Makeup Remover Purifying Gel 2 in 1


דבר החברה: "ג'ל לניקוי והסרת איפור מהפנים והעיניים עם הפעולה הכפולה: ניקוי יסודי: מסיר את עודף השומן ואת הלכלוך מעור הפנים וכך מסייע בטיפול ובמניעת פגמי עור. הסרת איפור מהפנים ומהעיניים: מסיר את כל סימני האיפור, גם איפור עמיד במים, ללא צורך בשפשוף. בעל פורמולה חדשה ומקציפה המשלבת חומצה סליצילית עם רכיבי ניקוי עדינים המעניקים יעילות כפולה. פורמולה ללא בושם. התוצאה: לכלוך, שומן ואיפור נעלמים בפעולה אחת".

את ג'ל הניקוי הזה קיבלתי לסקירה וגם הוא מוצר שדי חדש לי - עוד לא יצא לי להשתמש בסבון פנים שמיועד גם להורדת איפור. בדרך כלל סבוני הפנים ששמעתי עליהם או שניסיתי היו מיועדים לעור הפנים בלבד וצרבו מאוד אם נכנסו בטעות לתוך העין. 
במוצר הזה מצאתי שהכי נוח להשתמש במהלך המקלחת - פשוט מרטיבים את הפנים, מוציאים קצת מהג'ל לתוך כף היד ומעסים את העור בעדינות עד שהאיפור נמס כולו. התהליך פשוט אבל הייתי צריכה להתרגל אליו קצת, משום שבדרך כלל אני מורידה את האיפור לפני הכניסה למקלחת אז זה היה טיפה מוזר בהתחלה להיכנס איתו לאמבטיה :). ניסיתי להשתמש במוצר הזה גם לא במקלחת, פשוט עם פדים של צמר גפן אבל מצאתי שזה היה פחות יעיל לטעמי...

Garnier Simply Essentials Eye Make-up Remover

מוצר נוסף שעליו גם כן שמעתי המלצות רבות ועל כן קניתי אותו, הוא מסיר האיפור הדו פאזי של גרנייה. המוצר הזה בעצם משלב בתוכו תמצית שמנים (שהיא החומר הכחול שמיועד להמסת האיפור) עם מי ניקוי (שהם החלק השקוף). פשוט מערבבים את שני הנוזלים יחדיו, מניחים על פד צמר גפן ומסירים את האיפור גם מהפנים וגם מהעיניים. הוא עובד מעולה ובאמת מסיר ביעילות את כל האיפור שלי ולא משאיר אחריו שאריות של מסקרה וכאלה. מה שהוא כן משאיר אחריו היא שמנוניות מסויימת על העור שאני לא כל כך אוהבת.

Estee Lauder Gentle Eye Makeup Remover


דבר החברה: "הנוסחא הקלילה והעדינה עובדת במהירות ובעדינות להורדת צלליות ושאר מוצרי איפור העיניים. אינה משאירה משקעים שמנוניים ומיועדת לעור רגיש".

את הבקבוקון הקטנטן הזה קיבלתי בסט של אסתי לאודר שקניתי באמסטרדם ושכלל מלבדו את מסקרת Sumptuous Extreme וקרם עיניים קטן. לא היו לי הרבה ציפיות האמת, בעיקר כי זה בקבוק מאוד קטן (30 מ"ל) והפתח שלו גדול מאוד (מה שמוביל לבזבוז די מהיר של המוצר), אבל הופתעתי לטובה - הוא היה מאוד יעיל ומהיר, לא השאיר שום תחושת שמנוניות אחריו והבעיה היחידה הייתה שהוא נגמר אחרי שני שימושים בערך...

LIFE פדיות להסרת איפור מהפנים והעיניים

דבר החברה: "30 פדיות להסרת איפור מהפנים והעיניים, לניקוי ולרענון. מועשרות בויטמין E להגנה על העור, בפרו ויטמין B5 לריכוך העור ובתמצית קמומיל לטיפוח העור ולהענקת לחות. היפואלרגניות וללא אלכוהול."

את המוצר הזה קניתי במיוחד בשביל הפוסט - ידעתי שאני הולכת לסקור כמה וכמה מוצרים נוזליים וחשבתי שזו תהיה תוספת מעניינת לחבורה. אלו בעצם פדיות צמר גפן שמגיעות כבר ספוגות בנוזל הניקוי. הן עבדו בצורה טובה ויעילה אבל הדבר היחיד שלא אהבתי הוא שיש להן מרקם מעט גבשושי שהרגיש פחות נעים באיזור העיניים, אבל לא הפריע בכלל בשאר הפנים. הן נראות לי פתרון מעולה למי מאיתנו שצריכה להוריד את האיפור מחוץ לבית (חדר כושר למשל) ולא רוצה להיסחב עם בקבוקים של מסיר איפור.

אז אחרי שפע המידע הזה, מסקנותי מהניסוי הן כדלקמן - כל המוצרים עובדים בצורה טובה ומצליחים במשימת הורדת האיפור מהפנים ומהעיניים. אבל, בעיניי יש מוצר אחד שמנצח את כולם - מגבונים להסרת איפור לעור שמן/מעורב של ד"ר פישר!

(תמונת יח"צ מפה. לצערי בדיוק נגמרו לי המגבונים שלי אז נאלצתי לאלתר מבחינת התמונה. עמכן הסליחה...
דרך אגב, היום האריזה גם קצת שונה - הפתח מאוכסן בפלסטיק קשיח ששומר על המגבונים שלא יתייבשו )
ואני אסביר - רוב האיפור היומיומי שלי מתרכז באיזור העיניים - בסיס קרמי כלשהו, צלליות, מסקרה ולעיתים קרובות גם אייליינר (כולם אינם מוגדרים כעמידים במים אבל שורדים עלי עד שאני מורידה אותם). מעבר לזה על הפנים אני בדרך כלל מסתפקת בקונסילר, קצת ברונזר ופודרה.
שגרת הסרת האיפור שלי היא כזו: אני מסירה קודם כל את האיפור ולאחר מכן מנקה את הפנים עצמן עם סבון ניקוי, כשהקבוע שלי כבר כמעט שנתיים הוא סבון הג'ל המעולה של קאמדיס.
אני לא מצפה ממוצר להסרת איפור לנקות הפנים גם משאר ה"לכלוכים" שאליהם אנו חשופים במהלך היום, בשביל זה נועד הסבון. לכן, הג'ל ניקוי של גרנייה לא כל כך מתאים לי אישית, פשוט כי אני לא מרגישה שהוא מנקה מספיק או מטהר מספיק את העור ואני עוברת אחריו עם הסבון של קאמדיס. מי שמשתמשת באופן קבוע במי פנים יכולה בכיף להשתמש בו שכן מי הפנים ישלימו את פעולת הניקוי. 
נקודה נוספת היא שעם כל המוצרים שניסיתי הזדקקתי לכ-6 פדים של צמר גפן כדי להסיר את כל האיפור מהעיניים ומהפנים (2 פדים לכל עין, אחד לשפתיים ו-3 לשאר הפנים), זאת מול מגבון אחד ויחיד של ד"ר פישר (אלא אם כן אני משתמשת במייקאפ עמיד באותו יום אז אני צריכה שני מגבונים להסרת כל האיפור). יש מי שזה לא יפריע לה אבל אני לא כל כך אוהבת את השימוש המופרז הזה, זה נראה לי כבזבוז משום מה. יתרה מכך, המוצר של לייף ייגמר לי תוך שבוע אם אשתמש בו כמסיר איפור היומיומי שלי!
ולבסוף, שמעתי הרבה טענות במהלך השנים נגד השימוש במגבונים להסרת איפור שכן הם דורשים שיפשוף של איזור העין שיכול לגרום לקמטים באיזור העדין הזה. אני חייבת לציין שבכל המוצרים שניסיתי הרגשתי שהכמות והחוזק של השפשוף הנדרש לשם הורדת האיפור מהעיניים הייתה זהה (ולפעמים גבוהה יותר) מאלו שנצרכים בעת השימוש במגבונים. בנוסף, ישנם סוגים שונים של מגבונים בשוק ולא כולם פועלים בצורה זהה - ניסיתי למשל את המגבונים של קרליין שלמרות שעשו עבודה טובה על עור הפנים, קצת צרבו לי בעיניים... 

לסיכום, ההעדפה שלי למגבונים של ד"ר פישר נשארת בעינה: הם חסכוניים יותר, יעילים באותה מידה כמו כל שאר המוצרים ולטעמי מהירים הרבה יותר!
את כל המוצרים ניתן להשיג בפארמים בארץ, וחלקם גם באינטרנט למי שמעדיפה את האופצייה הזו: לוריאלגרנייה ג'לגרנייה דו פאזיאסתי לאודר.

מה איתכן? האם ניסיתן חלק מהמוצרים שאני ניסיתי?
מהי שגרת הסרת האיפור שלכן?

6 תגובות:

  1. ניסיתי את הפדיות של לייף בעבר ומשום מה, הן גרמו לי לצריבה בעיניים. ניסיתי פעמיים-שלוש ואחר כך ויתרתי ולא המשכתי להשתמש במוצר. אולי למישהי אחרת זה יתאים, לי זה ממש שרף בעיניים.

    השבמחק
  2. הגעתי למסקנה שמה שעובד הכי טוב עבורי זה להסיר איפור במקלחת עם סבון, מה שמסיר את מרבית האיפור, ואז אני מסירה את מה שנשאר, אם בכלל עם מסירים ייעודיים (למשל לעיניים). עם מגבונים ומסירים מהירים אני משתמשת רק אחרי בילוי או ארוע, דקה לפני שאני נשפכת למיטה.
    מסירי איפור העיניים של גרניה הכחול ושל אסתי לאודר ממש טובים.

    השבמחק
  3. משום מה אני לא מצליחה להתרגל להסיר את האיפור במקלחת - מכיוון שיש לי את הסבון של גרנייה אז אני משתמשת בו לפעמים אבל זה מבאס אותי לצאת מהמקלחת ולא להרגיש "נקייה" עד הסוף כי הוא לא הוריד את כל כל האיפור...
    המסיר של אסתי לאודר באמת ממש טוב, אבל הפיה שלו כל כך רחבה ונראה לי שהוא יגמר לי תוך פחות מחודש!

    השבמחק
  4. לי המסיר של לוריאל קצת צרב בפעם הראשונה שהשתמשתי בו אבל אחר כך הפסיק. טוב לדעת גם חוויות של בנות אחרות, אז תודה על השיתוף :)

    השבמחק
  5. אני מודה שאני לא ממש נאמנה למסיר אחד, ולפעמים גם העצלנות מנצחת ופשוט מים חמים וסבון.
    אני רוצה לנסות את הלוריאל, בעיקר בגלל שאהבתי את הצורה שלו:)

    השבמחק
  6. אתר קוסמטיקה מספר 1 בתאילנד!
    אתר סיטוני לחנויות ועסקים מתאילנד קוסמטיקה רפואית , סיטונאות קוסמטיקה thailandcosmeticcenter.com.
    כל אפשרויות בסיטונאות קוסמטיקה, מוצרי קוסמטיקה ישירות מתאילנד עשויה לסייע ללקוחות ועסקים
    . thailandcosmeticcenter.com

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...