יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

מברשות סיגמא הגיעו לישראל! טוב, בערך...

לפני כחודש התבשרנו על הקמת אתר חדש בשם Kleo שהתיימר להיות המפיץ הישראלי של מברשות Sigma. כשהתחילה המהומה הקטנה האתר קיבל הרבה ביקורות על כך שמחירי המברשות היו יקרים בהרבה ממחיריהם באתר המקורי ושגם אחרי 20% ההנחה הראשונית ההבדל לא היה משמעותי כלל.
מאז ככל הנראה השתנו קצת דברים ב-Kleo ומחירי המברשות התמתנו קצת - הם עדיין יקרים במקצת מאלו שבאתר של Sigma, אבל מכיוון שאנו גרים במדינת ישראל, אנו מחוייבים בדמי משלוח גבוהים במיוחד לארץ שבעצם הופכים את הקנייה ליקרה במיוחד. 
עשיתי השוואה קטנה - בחרתי 4 מברשות: F15, F82, E40 ו-E55 בשני האתרים והתוצאות הן כדלקמן - 

Kleo

 Sigma

באתר של סיגמא ארבעת המברשות יעלו 75 דולר שהם כ-300 ש"ח (וזאת לאחר הקופון החודשי שמקנה 10% הנחה), ואותה קנייה באתר Kleo תעלה 253 ש"ח בלבד. 
עידכון: אחרי שפרסמתי את הפוסט עידכנו אותי שבקנייה של 250 ש"ח ומעלה המשלוח בארץ הוא ח י נ ם, ובעקבות זה עדכנתי את הפוסט. מה שזה אומר זה שהחיסכון גדול אף יותר!

בנוסף, יתרון ענק של Kleo בעיניי הוא ההימנעות ממשלוח בינלאומי שלא רק לוקח הרבה זמן, אלא לצערי עלול להוביל להרבה הסתבכויות ושיגועים בגלל דואר ישראל "המדהים".

בקיצור, למי שרצתה להזמין מסיגמא אבל לא הזמינה מסיבות כאלו ואחרות - ישנה אלטרנטיבה נוספת!
אגב, מי שלא בוער לה מוזמנת בהחלט לחכות לחודש נובמבר שבו מתרחש Black Friday ואז בדרך כלל המשלוח מסיגמא הוא חינמי :).

מה הן מברשות סיגמא האהובות עליכן?
האם יצא לכן להזמין פעם מוצרי איפור של החברה?
ספרו לי בתגובות :)

8 תגובות:

  1. עד לפני שנה הייתי מתה שיהיו לי כל המברשות של סיגמה אבל לא כל כך יצא לי להזמין. אחר כך קניתי מברשות של ריל טכניק ומאז לפחות 10 פעמים נכנסתי לאתר של סיגמה ולא מצאתי מברשת מספיק מסקרנת שתגרום לי להזמין אותה. :( ולא שריל טכניק עשו לי את זה עד כדי כך, פשוט מאז קשה לי לקנות מברשת לפי תמונה, אני חייבת להרגיש אותה, מה שנקרא משחק מקדים טרם רכישה :) . יש לך מברשת שאת ממליצה עליה באופן מיוחד?

    השבמחק
  2. מסיגמא אני ממליצה על ה-F80 - היא מברשת המייקאפ האהובה עלי, כל מייקאפ שניסיתי נראה איתה מעולה! בגזרת העיניים, F25 היא דיופ די טוב ל-217 של מאק, ה-E40 דיופ מעולה ל-224 שלהם ושתיהן מעולות בפני עצמן לטעמי :)

    השבמחק
  3. מסכימה עם כל מילה, לאחר שהוזילו עלויות בקליאו, אין סיבה אמיתית לרכוש מסיגמא ולהסתבך עם הדואר המדהים שלנו....

    השבמחק
  4. המ, תודה על העדכון. נחמד לדעת שהם הורידו מחירים קצת. אני מאוד אוהבת את סיגמא ורוב מברשות העיניים השימושיות ביותר שלי הן של סיגמא.

    השבמחק
  5. איזה יופי! יש למישהי קוד לקופון בקלאו???

    השבמחק
  6. המברשות מעולות, בפעם הבאה שארכוש עוד מהן, אבדוק... תודה על העדכון!

    השבמחק
  7. כמה עולה משלוח מקלאו אם קונים פחות מברשות?

    השבמחק
  8. ובינתיים המחירים קפצו, F82/80 עולות 105! =(

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...