יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

האם נמצא דיופ ישראלי ל-NAKED Palette? אני חושבת שכן...

מאז שיצאה ה-NAKED Palette המקורית של Urban Decay, אי אז בשנת 2010, יצאו לה כמה וכמה "תאומות" בכל מיני חברות כמו למשל פלטות של Too Faced או של NYX (להלן לינק לפוסט של בלוגרית חמודה שעשתה פוסט מסכם של כל מיני דיופים).

התמונות מפה
בארץ גזרת הפלטות הנייטרליות הייתה די שקטה ולא יצא לי לראות הרבה פלטות שהיה בהן טווח גוונים נייטרלים בצורה דומה ל-NAKED. עד עכשיו...

לפני כמה ימים קיבלתי לסקירה פלטה חדשה של ג'ייד ששמה לא מסגיר במאומה על תוכנה - 

STYLE EYESHADOW PALETTE



דבר החברה: "קולקציית האיפור FALL STYLE של ג'ייד לסתיו הקרוב מבטאת את מעברי הצבעים המאפיינים את עונת המעבר , מותירה מאחור את צבעוניות הקיץ ונעה אל עבר הרכות ומשב הרוח הקריר של הסתיו. מראה האיפור מאופיין בקווים נקיים וגוונים טבעיים החושפים מרקמים הלוכדים את האור, מאירים את העיניים במראה עדין וכובש ומשלבים שפתיים עשירות בברק רך ועדין, מציגים אישה קלאסית  שיופייה מוגדר על ידי מראה פנים ייחודי וחושני. 



כוכבת הקולקציה: STYLE EYE SHADOW PALETTE אשר מהווה פריט איפור הכרחי לסתיו הקרוב ואוצרת בתוכה מגוון עשיר של צלליות בגווני בסיס טבעיים, צבעי אדמה, בז' וחול היוצרים פלטת צבעים עתירת חושניות המאפשרת שילובי גוונים ומרקמים ומציגה איפור עיניים במעטה של בוהק רך בגווני הסתיו."

כשראיתי את התמונה שלה במייל וגם את זו שבצד האחורי של הקופסא היפה שבה היא מגיעה, היא לא נראתה לי כל כך חדשנית, וחשבתי שהיא אפילו קצת סטנדרטית. אבל כשפתחתי אותה התחלתי לחשוב קצת אחרת -



בפלטה 18 גוונים שונים, כש-4 מהם במרקם מאט והשאר במרקם מטאלי/שימרי. הגוונים נעים בין כל הסקאלה של מה שנקרא "גוונים נייטרלים" - חומים, זהובים, ברונזה, ורודים, טאופים ובתוספת של גוון Gun Metal כחלחל ושחור/נייבי כהה וגליטרי במקצת, מה שמחזק את הדימיון לגוונים שב-NAKED הראשונה לטעמי :)



כל הצלליות נמרחות בצורה אחידה, רכות, נעימות לשימוש ופיגמנטיות מאוד, והיו עמידות עלי ליום שלם בלי תזוזות! (בסווצ'ים צלליות המאט לא יצאו כל כך יפה אבל הן מתפקדות הרבה יותר טוב על העפעף).
מבחינת גודל - למרות שהן נראות קטנות יותר, הצלליות של ג'ייד מגיעות בכמות מכובדת של 1.7 גרם, בעוד שכל צללית ב-NAKED Palette הינה 1.4 גרם בלבד...

ולהלן קצת סווצ'ים:





מבחינת דיופים מדוייקים (כלומר גוונים זהים) אני חושבת שיש כמה וכמה צלליות משתי פלטות ה-NAKED שניתן להחשיב אותן כדומות מאוד. מבחינת מרקם, לדעתי יש דימיון רב לצלליות של Urban Decay, בעיקר במגע שלהן ובצורה שהן נמרחות על העור. אלה של Urban Decay אולי דחוסות יותר וקצת פחות רכות מאלו של ג'ייד שדומות במגע שלהן לצלליות של אינגלוט.


סווצ'ים של "דיופים":


בכל הסווצ'ים הפלטה של ג'ייד מימין וה-NAKED או ה-NAKED2 משמאל
בכל הסווצ'ים הפלטה של ג'ייד מימין וה-NAKED או ה-NAKED2 משמאל
ואפילו מצאתי כמה דיופים ל-PRO Palette של LORAC!



בכל הסווצ'ים הפלטה של ג'ייד מימין וה-LORAC משמאל
ולבסוף, מראה אחד שיצרתי עם הפלטה:




מי שרוצה לקרוא עוד סקירה ומראה נוסף עם הפלטה הזו, יעל יעקבי כתבה פוסט פשוט מקסים, ויש גם סרטון יפה מאוד של אשלי שמתאפרת עם הפלטה הזו!

מחיר הפלטה הוא 180 ש"ח (כמובן לפני מבצעים והנחות), ולדעתי זה מחיר סביר מאוד ל-18 צלליות :)

לסיכום אני באמת חושבת שכל הכבוד לג'ייד שהוציאו כזו פלטה - סופסוף אלטרנטיבה ראוייה, ישראלית, לא יקרה בכלל וקלה להשגה למי מאיתנו שרוצה מראות נייטרליים מבלי להזמין באינטרנט או לחכות שמישהו יסע לחו"ל! 


האם יצא לכן לראות את הפלטה בפארמים?
שתפו בתגובות!

ותזכורת קטנה להגרלה לכבוד חגיגות השנתיים של הבלוג - 
למי מכן שלא ראתה (למרות שדי הצפתי את הפייסבוק בסופ"ש :)
אני עורכת GIVEAWAY ענק בבלוג שגולת הכותרת שלו היא ערכת מברשות של סיגמא!
כולכן מוזמנות להשתתף וכל הפרטים נמצאים בפוסט ההגרלה

10 תגובות:

  1. תודה רבה! איזה כיף לשמוע :)

    השבמחק
  2. אבל זה אותו מחיר כמו הנייקד. לא?

    תודה על הסקירה. איך תמיד התודעה באה אצלי בסוף;-);-)

    השבמחק
  3. המחיר ההתחלתי דומה לנייקד, אבל תמיד יש מבצעים על המוצרים של ג'ייד ומישהי בפייסבוק סיפרה שהיא ראתה אותה ב-70 ש"ח בלבד שזה לגמרי מחיר טוב!

    השבמחק
  4. האמת? עושה לי חש2! נראית מדהים!

    השבמחק
  5. פלטה בהחלט שימושית במחיר מעט מוגזם. סקירה נהדרת!

    השבמחק
  6. פוסט מצוין, תודה.
    הצלחת לסקרן!

    השבמחק
  7. הופתעתי מהפלטה הזו, עוד לא עברתי על כל הצלליות, אבל עד כה אלו שניסיתי בהחלט הפתיעו אותי לטובה.
    סוף סוף דיופ ישראלי לנייקד!

    השבמחק
  8. הפוסט מעולה והפלטה מדהימה - כרגע זה עולה בסופר פארם 59.90. לדעתי חובה.

    השבמחק
  9. בהחלט מחיר טוב לתמורה! לג'ייד יש גם רביעיות חדשות שהפיגמנט שלהם מפתיע לטובה :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...