יום רביעי, 27 בנובמבר 2013

My SIGMA Black Friday Wishlist!

כבכל שנה (או לפחות השלוש שנים האחרונות), חברת סיגמא יוצאת במבצע מיוחד לקראת ה-Black Friday, חג הקניות האמריקאי האולטימטיבי!
למי שלא יודע, ביום שישי לאחר חג ההודיה ישנם מבצעים ענקיים בהרבה חנויות בארה"ב וחלקם מגיעים גם לאתרים ששולחים לארץ. לאחרונה, התווסף יום קניות נוסף שנקרא Cyber Monday ובו ישנם מבצעים מיוחדים רק באתרי האינטרנט. מבין האתרים שעורכים מבצעים ושולחים לארץ (קבוצה קטנה למדי האמת), אני חושבת שסיגמא הוא האתר היחיד שבו יש מבצע אטרקטיבי באמת, ואני בדרך כלל מחכה עם הקניות שלי באתר במיוחד ליום הזה!

השנה סיגמא יוצאים בשני מבצעים - אחד ל-Black Friday והשני ל-Cyber Monday:

ב-Black Friday יהיה משלוח חינם לכל העולם ל-48 שעות עם הקוד BF2013


וב-Cyber Monday תהיה 20% הנחה על פריטים נבחרים (להלן רשימה)
ל-24 שעות עם הקוד CM2013

כמובן שהמבצע הטוב מבין השניים הוא זה של ה-Black Friday, זאת משום שהמשלוח מסיגמא יקר מאוד, ובמיוחד עכשיו לאחר העלאת המחירים האחרונה כדאי יותר להזמין בלי דמי המשלוח בגלל שנראה לי שמבצע ה-20% הנחה יהיה שווה רק אם הוא יתקזז עם עלות המשלוח וכך יצא יקר מאוד...

אז בלי מילים מיותרות (נוספות) להלן ה-Wish List שלי!

סיגמא חידשו השנה עם קולקציית קיטים שנקראית -  Advanced Artistry ובה שלושה קיטים שונים של מברשות:

מבין שלושתם הקיט שנראה לי הכי מעניין הוא ה-Perfect Blend, בעיקר בגלל שהמברשות שאני הכי אוהבת הן מברשות טשטוש :). המברשת היחידה שאני לא חושבת שאשתמש בה הרבה היא השנייה מימין, היא פשוט ארוכה מדי ואני לא בטוחה לגביה...



יש שתי מברשות שכבר מלא זמן אני חושבת על קנייה שלהן, ה- E55 וה-E60, שתיהן מברשות להנחת צלליות. ה-E55 אמורה להיות דומה ל-239 של מאק שאני מאוד אוהבת אז רציתי לנסות גם את האלטרנטיבה של סיגמא (למרות שאני ממש מרוצה מה-Shding Brush של Real Techniques אז אולי אוותר עליה). ה-E60 היא מברשת הנחה גדולה יותר ונדמה לי שאין לי משהו דומה לה באוסף שלי אז רציתי לנסות אותה.

ובעניין מברשות הטשטוש, כבר מזמן שאני רוצה לקנות עוד עותק של ה-E40 וה-E45, אבל אם אקנה את הקיט אז אולי אוותר עליהן.

כל היוטיובריות שאני עוקבת אחריהן חופרות כבר מלא זמן על האיפור של סיגמא, והאמת היא שאף אחד מהמוצרים שלהם לא ממש קסמו לי, חוץ מצלליות הקרם שלהם ובעיקר שתי אלו בגוונים הנייטרלים, ואני קצת מתלבטת בין שני הגוונים הללו, ה-Provoke או ה-Persuade שנראים מאוד דומים אבל אני חושבת שה-Persuade קצת בהיר יותר וכנראה יתאים יותר לגוון העור שלי. 
המוצר האחרון שנראה לי מעניין הוא ה-Brow Highlighting Pencil פשוט מהסיבה שאין לי מוצר כזה והוא נראה לי מעניין להארה של הפינה הפנימית של העין או של עצם הגבה.

למי שלא רוצה להסתבך עם משלוחים, מכס והזמנות מחו"ל, היבואנית של סיגמא בארץ, חברת Kleo, שגם החלה לאחרונה לאפשר תשלום בכרטיסי אשראי ישראלים כמו גם חלוקה לתשלומים, מציעה גם כמה מבצעים לרגל ה-Black Friday:
מגני מברשות מתנה על כל קניהבקנייה של 350 שקלים ומעלה – מברשת E05 בגודל מוקטן מתנה, בקנייה של 500 שקלים ומעלה – מברשת E25 בגודל מוקטן מתנה ובקנייה של 750 שקלים ומעלה – תיק מברשות של ה-Premium Kit מתנה.
בנוסף, מהיום, יום רביעי עד יום ראשון תהיה הנחה של 5% על כל האתר עם הקוד blackleo!


לסיכום - מבצע משלוח חינם בסיגמא יהיה בתוקף
החל משעה 8:00 (שעון ישראל) ביום חמישי 28.11 ויסתיים בשעה 7:59 בבוקר שבת 30.11. הקוד למבצע הוא: BF2013
וביום שני, 2.12 תהיה 20% הנחה על פריטים נבחרים ל-24 שעות עם הקוד CM2013


7 תגובות:

  1. אני לא אכנע, אני לא אכנע, אני לא אכנע...אני חזקה!! הבלאק פריידי לא אומר שחייבים לבזבז.... אוףףף הרסת לי, אני בונה סל בסיגמא..(;

    השבמחק
  2. אני הזמנתי בבלאק פריידי מספר מברשות (דווקא בודדות, לא מאלו שבאות בסטים). החלטתי לנסות מברשות נבחרות כי זו ההזמנה הראשונה שלי מסיגמא! לא יכולה לחכות שיגיעו...
    אני ממש מסוקרנת - מה החלטת להזמין בסוף? :)

    השבמחק
  3. תתחדשי! אני בטוחה שתיהני מהן :)
    בסוף הייתי מה זה צפוייה והזמנתי את הקיט של המברשות טשטוש... מכורה או לא? :)

    השבמחק
  4. ברור שצריכים לבזבז! בשביל זה הוא קיים!!!
    למה התפתית בסוף?

    השבמחק
  5. ברור מכורה, זה הכי כיף! אני גם הזמנתי 4 מברשות טשטוש אז אני מבינה ללבך! :)

    השבמחק
  6. השנה ממש נמנעתי מרכישות בבלאק פריידי, למרות שסיגמא לגמרי היו על הכוונת..

    עבר בשלום!

    Dress To Cook

    השבמחק
  7. איך הצלחת?! אני האמת מתנזרת מקנייה של המברשות שלהם כל השנה במיוחד בשביל היום הזה, ומשתדלת לשמור כסף במיוחד בשבילן :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...