יום שבת, 25 בינואר 2014

My Week with - Urban Decay VICE2 Palette!

כש-Urban Decay הודיעו על הוצאת הפלטה החדשה שלהם - VICE2 נחרתי בבוז אל מול הסווצ'ים: אין פה שום דבר חדש, את כל הגוונים כבר יש לי, אוף למה לא קניתי את ה-VICE הראשונה?!
ואז היא התחילה לצוץ באתרים הבריטיים שעושים משלוחים לארץ, ואיכשהו (אני לא ממש בטוחה איך האמת) היא שכנעה אותי שמקומה גם באוסף שלי :). אז אחרי יותר מחודשיים שהיא אצלי, חשבתי שהגיע הזמן לסקירה ראוייה אז קבלו את פלטת ה-VICE2 של Urban Decay!

במבט ראשון, קשה שלא להתלהב מהאריזה של הפלטה הזו, כי מי מאיתנו לא אוהבת אריזה סגולה מהממת ועליה לוגו תלת מימדי שנראה כמו אבן חן משובחת?


האריזה החיצונית של הפלטה דומה מאוד במראה אבל בגוונים הפוכים. בתור גרפיקאית אני תמיד נמשכת לאריזות מעוצבות, וזו בהחלט נמצאת בטופ 10 האריזות היפות שראיתי :).
היא נפתחת בצורה מגניבה - לוחצים על הכפתור והמכסה פשוט מתרומם מעצמו. זה גימיק חביב, אבל לא מצאתי שהוא שמיש במיוחד, במיוחד אצלי מכיוון שאיזור ההתארגנות שלי מוגבל במקום לפעמים זה קצת הפריע... דרך אגב, מי שלא עיוורת לחלוטין כמוני ויכולה להתאפר עם מראות של פלטות, המראה של הפלטה הזו ענקית ומעולה!


כשפותחים את הפלטה מתגלות הכוכבות האמיתיות, הלא הן 20 הצלליות שנמצאות בפנים. מבחינת מרקמים, רובן של הצלליות (כמו בכל פלטה של Urban Decay שראיתי) שימריות, גליטריות ומנצנצות ברמה כזו או אחרת, מלבד 4 גוונים שהם במרקם מאט.


טווח הגוונים בפלטה מאוד מגוון - מורודים וסגולים, כחולים וירוקים עד לחומים וטאופיים למיניהם. הבאסה היחידה לטעמי בהקשר הזה היא שיש משום מה 3 צלליות שחורות שאומנם באריזה נראות שונות, אבל שלושתן נותנות אפקט דומה עד זהה.
האיכות של הצלליות גם היא מגוונת -  גווני המאט טובים ופיגמנטיים אבל שאר הגוונים לא ממש אחידים באיכות שלהם, וחלקם נראים הרבה פחות טוב על העפעף מאשר בפלטה.
להלן סווצ'ים מדגמיים:

מימין לשמאל: Prank, Strike, Stash, Damaged, Radar, Voodoo, Betrayal, Toxic, Derailed
אחד הגוונים שעשו לי בעיות הוא - Damaged שנראה ירוק בקבוק יפייפה בפלטה, אבל מתקבל מאוד דהוי על עור חשוף. לעומת זאת, כשמניחים אותו על בסיס של עפרון עיניים ירוק, הוא מתגלה במלוא תפארתו:

מימין לשמאל: Damaged, Betrayal, Prank, כולם על בסיסים צבעוניים
ככלל אני חושבת שיש הרבה צלליות טובות בפלטה, לצד כמה קצת בעייתיות, שום דבר שאי אפשר להסתדר איתו מבחינתי. השתמשתי בפלטה במשך שבוע והצלחתי ליצור איתה כמה וכמה מראות, די מגוונים לטעמי:



אם מישהי רוצה פירוט לגבי אחד המראות, או טיוטוריאל שלהם, אני יותר מאשמח להיענות :)


אז שאלת השאלות - האם אני ממליצה על הפלטה? אני חושבת שלמי מאיתנו שיש הרבה צלליות, הפלטה הזו לא מחדשת הרבה. יש בה גוונים יפים ומספר גדול של צלליות במחיר טוב, אבל היא לחלוטין לא Must Have מבחינתי. מהצד השני, למי שיש מעט צלליות ורוצה להתחיל להעז יותר עם הגוונים זו תהיה פלטה טובה מאוד, רק צריך להתחשב בכך שהיא לחלוטין מחייבת בסיסים צבעוניים כדי להגיע לעומק צבע טוב של הגוונים.

הפלטה הזו היצאה במהדורה מוגבלת לפני כמה חודשים ונמכרה באתרים כמו HQhair (שם כרגע היא בסטטוס של Sold Out) או BeautyBay שם היא עולה 225 ש"ח.

אז מה דעתכן? אהבתן את המראות?
האם הפלטה הזו תתווסף לאוסף שלכן?

12 תגובות:

  1. גוונים ממש יפים בעיניי :) מראות מגניבים יצרת איתה, מאוד מתאימים לך :)

    השבמחק
  2. יש לי את הוויס הראשונה ואני חושבת שהשניה דווקא יותר מוצלחת ויותר פרקטית לשימוש היומיומי, כי פחות צבעונית מהראושנה. הצלליות עם הגליטר בעיתיות ואני תמיד נלחמת עם הנשירה המעצבנת של הגליטר מתחת לעיניים.

    אהבתי את כל המראות שיצרת, במיוחד את השילוב בין הטאופ לירוק שאני חייבת לנסות גם :)

    השבמחק
  3. ממש רציתי את הראשונה ועד שסיימתי להתלבט היא כבר יצאה מהמלאי... השנייה דווקא לא הלהיבה אותי במיוחד, יש פה כמה גוונים נחמדים אבל באופן כללי היא לא מחדשת לי יותר מדי

    השבמחק
  4. אחלה של לוקים אבל יש לי אוברדוז מצלליות אורבן דיקיי לאחרונה LOL

    השבמחק
  5. אני דווקא מלכתחילה אהבתי את השניה מאשר את הראשונה, ובאמת אותה רכשתי. מבחינת העיצוב זו אחת הפלטות היפות שיש!
    אהבתי מאוד את המראות שיצרת איתה

    השבמחק
  6. תודה רבה מותק! העיצוב של השנייה באמת יפה יותר מאשר הראשונה, אבל הגוונים שבראשונה נראים לי מעניינים יותר!

    השבמחק
  7. ברור לך שקניתי אותה לפני שידעתי בכלל שתצא ה-NAKED3? וכמובן שגם אותה קניתי :)
    ותודה כמובן!

    השבמחק
  8. אני כמוך - התלבטתי והתלבטתי והראשונה יצאה מהמלאי!
    ואני בהחלט מסכימה עם הגוונים, היא לא מחדשת הרבה אבל עדיין אפשר ליצור איתה הרבה מאוד שילובים :)

    השבמחק
  9. היא בהחלט מוצלחת יותר בקטע הפרקטי, אבל הגודל שלה אומר שהיא מונחת אצלי בתוך המגירה ואני לא ממש "זוכרת" אותה ביומיום, שזה די חבל כי הגוונים שלה באמת מקסימים. והגליטר הזה זו הבעסה היחידה שלי עם הצלליות של Urban Decay!
    ותודה רבה מותק!

    השבמחק
  10. אני מאוהבת בה! פספסתי את הראשונה וכשיצאה השניה הסווצ'ים ברשת קצת אכזבו... וברגע של חולשה בבלאק פריידיי הזמנתי אותה... ואני חייבת לציין שכל הצלליות שם הרבה יותר יפות במציאות מאשר בסווצ'ים! הגוונים ממש רוויים ואלה צלליות מאוד פיגמנטיות! אני די נצמדת בעיקר אליה בתקופה האחרונה :-). בקיצור אני דווקא ממש ממליצה עליה, למרות הנפילה של צלליות הגליטרים (שבאמת מאוד לא מוצלחות בכל הפלטות שלהם...). ואני אנסה באמת להניח מעל עפרונות צבעוניים למרות שגם ככה אני מאוד מרוצה מהם :-)

    השבמחק
  11. התלבטתי רבות אם להזמין אותה, והיא בהחלט מלאה בצלליות מהממות, אבל אני משכנעת את עצמי שאני לא צריכה עוד פלטה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...