יום ראשון, 9 בפברואר 2014

Nails of the Month - January 2014

שלום לכן! אז כפי ששמתן לב (או שלא :), הייתי קצת בחופשה בשבועיים האחרונים. טסתי לי לביקור נחמד אצל אחי שגר בהונג קונג הרחוקה! היה טיול מגוון ומהמם, ראיתי הרבה דברים שונים ומעניינים
והכי חשוב - קניתי ה מ ו ן מוצרים חדשים!!!
אז עד שאתאפס על עצמי קצת ואצליח לרכז את כל השופינג המטורף שלי לפוסט מסודר (מי שרוצה טיזר מוזמנת לעמוד הפייסבוק של הבלוג :), קבלו את פוסט הלקים הראשון לשנת 2014!
________________________________________________________________________

אני מאוד אוהבת לקים, כמה שיותר צבעוניים יותר טוב, ורציתי לחלוק איתכן שלושה "מניקורים" שעשיתי לאחרונה שממש ממש אהבתי!

כמו שכל מי שאוהבת להתעסק בלקים יודעת, מדי פעם קצת נמאס מצבע אחד על כל הציפורניים ואחת הדרכים לצאת מהשגרה שאני מאוד אוהבת היא שילובים של מרקמים שונים וגוונים שונים באותו המניקור.


כשקיבלתי לסקירה את ה-Colorama Polka Dots של מייבלין ממש שמחתי, כי חיפשתי אותם מלא זמן בפארמים (האמת היא שחיפשתי אותם עוד כשהייתי באמסטרדם, אי שם בשנה שעברה, אבל הם עדיין לא הגיעו לאירופה בכלל מסתבר באותו הזמן).


הלקים הללו קצרו מחמאות רבות בכל מקום שהלכתי אליו! הבנות שעובדות איתי רגילות ל"שגעונות" שלי בנושא הלקים (והאיפור כמובן) וחלקן היו בטוחות שישבתי וניקדתי בעצמי את הציפורניים :)
הלקים עצמם די שקופים והם מיועדים להיות מונחים על גבי שכבת לק נוספת עם גוון. במניקור הזה בחרתי להניח את הלק השחור לבן (גוון מס' 197) על גבי לק אפור כחלחל של לוריאל (גוון מס' 607) וכדי שלא יהיה משעמם צירפתי את הורוד המהמם הזה של אינגלוט (גוון מס' 869). מכיוון שיש לניקוד הזה מעין טקסטורה, העדפתי להוסיף מעליו Top Coat כדי להחליק אותה מעט (כשלא עשיתי את זה הלק "נתפס" לי לפעמים בשיער).


מה שאהבתי במיוחד בלקים המנוקדים הללו היא החוסר אחידות של הכתמים/נקודות - נוצר מראה ממש מעניין ובכל פעם שמניחים אותם התוצאה טיפה שונה. טיפ קטן שלמדתי - את הלקים האלו כדאי להניח בטפיחות על הציפורניים ולא בתנועה המריחה הרגילה, כך מצליחים להניח בכל פעם כמות גדולה יותר של נקודות על כל ציפורן, מה שמייעל במקצת את תהליך המריחה :)
הלקים של מייבלין, כמו גם של לוריאל וגם של פופה (שאראה בהמשך) מגיעים בכמות קטנה יחסית, אלמנט שאני דווקא אוהבת, בעיקר בגלל שאין מצב שאי פעם אסיים בקבוק של לק בגודל מלא!

הבעיה היחידה שיש לי עם הלקים הללו הוא כמובן עניין ההסרה - כשקיבלתי אותם לא התאפקתי וניסיתי אותם על כל האצבעות שלי - Big Mistake, Huge!
אני חושבת שחיסלתי חצי בקבוק של מסיר לק כדי להוריד אותם בסוף השבוע, מה שמאוד מרגיז מצד אחד אבל מראה על יכולת ההשרדות שלהם מצד שני - כשעשיתי את המניקור הזה הוא שרד על הציפורניים שלי עם שחיקה מינימלית כל השבוע (בסיוע ועידוד של שכבת בסיס ו-Top Coat של ZOYA כמובן).


לפני שאתחיל לדבר על המניקור הזה, אני חייבת להתנצל על אי הסדר של הציפורניים - כל כך התלהבתי משילוב הגוונים הזה וצילמתי אותו לפני שהספקתי לנקות את כל השאריות מסביב :).


ללקים של CUCCIO יש מברשת מאוד נוחה לטעמי - לא רחבה מדי ולא דקה מדי.


השילוב הזה נולד בעצם בטעות - רציתי לעשות מניקור עם הלק המהמם הזה של חברה שלא הכרתי, חברת CUCCIO שהיו מקסימים ושלחו לי אותו לבחירתי לסקירה. העניין היה שכמו תמיד, אני לא קוראת את השורות הקטנות, וכשהתחלתי את המריחה, לא ידעתי שהמרקם של הלק הזה הוא בעצם מרקם מאט!


בבקבוק הגוון נראה מקסים ממש אבל קצת חששתי שהוא לא יהיה מעניין מספיק בפני עצמו, ולכן צירפתי אליו את הלק הזהוב של קרליין (גוון מס' 332) שיארח לו לחברה. ובעודי מורחת את הלק הזהוב, פתאום שמתי לב שהציפורניים שעליהן מרחתי את הלק של CUCCIO (בגוון בעל השם המוזר Vivacious Verdigris) מתייבשות למרקם מאט חלקלק ויפייפה!
קראתי אצל בנות אחרות שעניין העמידות היה בעייתי אצלן, אבל אצלי לא נרשמה בעיה מיוחדת. החיסרון היחיד הוא שכדי לשמר את הייחוד של המרקם לא הנחתי Top Coat מעליו מה שאומר שהוא נשאר על הציפורניים שלי 5 ימים עם שחיקה מעטה, במקום שבוע-שבוע וחצי שאני רגילה אליהם עם לקים אחרים, בשילוב של Top Coat כמובן.

הלק הזה הוא חלק מקולקציית החורף של המותג שבה 7 גווני מאט מטליים. המחיר לא זול, אבל תואם למחירי הלקים הממותגים בארץ, 60 ש"ח ללק. את המוצרים של  CUCCIO  ניתן לרכוש ישירות מהחברה באמצעות דף הפייסבוק שלהם: facebook cuccio ישראל


את הלק הזה קניתי ממש במקרה - הלכתי עם חברה לסופר פארם כי היא רצתה לקנות משהו, ובעודי מסתובבת במעברים נפלו עיני על איזור סטנד הלקים של פופה וממש כגחמה הרמתי וקניתי את הלק הזה מסדרת Lasting Power Glossy Nail Polish בגוון מס' 304.
כשהייתי בת 16 טסתי עם אמא שלי המקסימה לניו יורק לשבוע שלם, ואחד הדברים שהבאתי איתה משם היה לק סגול אדמדם מהמם שחרשתי עליו במשך חודשים שלמים ולטעמי הוא בקבוק הלק היחיד שאי פעם סיימתי! (לא ממש הגעתי לסופו הוא פשוט התייבש באיזשהו שלב :). רק כשהנחתי את הלק של פופה על הציפורניים שלי הבנתי שזה בדיוק הגוון של הלק שחיפשתי בנרות מאז שהוא נגמר לי!



אני לא ממש יודעת לתאר את הגוון הזה והוא גם נראה טיפה שונה בתאורות שונות, מה שכן אני יכולה להגיד הוא שזה לחלוטין הגוון האהוב עלי, והוא פשוט אני בלק :)



הלקים של פופה מגיעים בבקבוקים קטנטנים (5 מ"ל שזה בעצם שליש מהכמות של לק רגיל) והמחיר המלא שלהם גבוה יחסית לכמות, לכן כדאי לחכות למבצעים - את הלק שלי רכשתי ב-20 ש"ח בלבד, עדיין טיפל'ה יקר בשביל 5 מ"ל, אבל לחלוטין שווה לטעמי!


עד פה להיום, מקווה שנהניתן ושלא קשקשתי יתר על המידה כהרגלי :)
ספרו לי - איזה גוון של לק אתן הכי אוהבות? לאיזה גוון אתן הכי נמשכות כשאתן בחורות לקים?

2 תגובות:

  1. את הפופה משמ חייבת לנסות , במיוחד בגון דומה לשלך. משמ אהבתי. את ה CUCCIO סקרתי גם- הוא מתייבש במהירות האור, ועושה עבודה נפלאה עם כל המאט הזה שלו. ממש אהבתי את הסקירה

    השבמחק
  2. אני מאוד אוהבת את הפולקה דוטס השחור ולבן של מייבילין! הוא ממש מזכיר לי סגנון דומה שיצא פעם לצ'יינה גלייז :)
    הרגת אותי עם ה"big mistake, huge!" כמובן שישר זה החזיר אותי לאחד הסרטים האהובים עליי, ולקטע האהוב עליי מתוכו! :)
    אני ממש רוצה לנסות את הלקים של פופה, אך טרם יצא לי. שמעתי עליהם רק דברים טובים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...