יום שישי, 14 בפברואר 2014

My Week With - Urban Decay NAKED 3 Palette!

בפעם הראשונה שראיתי תמונות של פלטת ה-NAKED3 של חברת Urban Decay, הייתי בטוחה שמדובר בסוג של בדיחת אינטרנט - הרי אין מצב שיחלבו עוד יותר את המיתוג הזה נכון? אבל אז התחוור לי שזו לא בדיחה, הפלטה אמיתית מאד והתמונות שראיתי (שהסתבר שהן היו ממכירה מוקדמת בטעות בספורה בצרפת) מברשות את בואה של הפלטה החדשה של המותג, חברה ל-NAKED הראשונה, NAKED 2 ו-NAKED BASICS (שלא לדבר על המייקאפ, BB CREAM ועוד כמה וכמה מוצרים בליין הספייציפי הזה של המותג).
בערך בתקופה הזו ערכתי את ה-BLOGSALE שלי ואחד הפריטים שאותו מכרתי הייתה פלטת ה-NAKED2 שלי, ולכן הרגשתי שאני לא קונה משהו חדש אלא פשוט מחליפה את מה שיש לי במשהו אחר אבל מאותו סוג (היגיון של מכורות, אתן יודעות על מה אני מדברת :). וכך הוזמנה לה כאחר כבוד - NAKED 3!


כרגיל עם Urban Decay, האריזה של ה-NAKED3 פשוט מהממת - היא עשוייה פח קשיח בגווני ורוד וזהב עם מעין אדוות רקועות בחלקה העליון. אני מאוד אוהבת את הסגנון העיצובי של המותג הזה ומעדיפה את החומר הזה על פני הקטיפה והקרטון שממנה עשוייה ה-NAKED הראשונה.



היא גם מגיעה עם מברשת דו צדדית, שונה מזו שהייתה ב-NAKED2. זו מברשת נחמדה ומאוד אהבתי את הצורה של שני הצדדים שלה, אבל לצערי היא לא מאוד שימושית בעיניי שכן אף אחד מהצדדים לא אוספים טוב את הצלליות ולכן קשה להגיע למראה רווי ויפה.
בפנים הפלטה ישנם 12 גוונים (שוב כמו שתי הפלטות הגדולות האחרות), שנעים על הסקאלה שבין ורוד/זהב/טאופ/סגלגל, אבל המילה הכי נכונה להגדיר את הגוונים היא Rose Gold שהוא אחד הגוונים הכי טרנדיים בתקופה האחרונה ונראה שהוא היה "ההשראה" לפלטה כולה.

להלן קצת סווצ'ים:

 כפי שניתן לראות, הגוונים כולם פיגמנטיים מאוד, ישנם 3 גוונים במרקם מאט והשאר שימריים/גליטריים במידה כזו או אחרת. אחת הבעיות שאנשים נתקלים בה כשעובדים עם צלליות של Urban Decay היא שלחלק מהצלליות יש הרבה מאוד נשורת (Fallout), כלומר הן רכות מדי ולכן חלקיקים מהצללית לא מגיעים לעפעף אלא פשוט נושרים בדרך על הלחיים :). זה בהחלט קטע מעצבן אבל בפלטה הספייציפית הזו הגוון היחיד שעשה לי בעיות של ממש הוא Dust (השני משמאל - ואיזה שם מתאים יש לו), שממש הרגיז אותי כי לאורך כל היום המשכתי למצוא נצנצים על הלחיים שלי...

מכיוון שאין לי יותר את ה-NAKED2 צילמתי את ה-NAKED3 יחד עם ה-NAKED הראשונה וגם יחד עם ה-LORAC PRO PALETTE:



למרות שכולן כביכול מוגדרות כפלטות נייטרליות, אפשר לשים לב להרבה הבדלים ביניהן: ה-NAKED הראשונה והפלטה של LORAC נוטות מאוד לכיוון החום/זהב, בעוד שה-NAKED3 הרבה יותר ורודה, אבל בניגוד לשתיים האחרות יש בה הרבה פחות קונטרסט, כלומר הגוונים שלה דומים יותר אחד לשני.

חשבתי שיש כמה דיופים בין הגוונים אבל כשעשיתי סווצ'ים התווכחתי לדעת שהם ממש לא דומים:



הנה כמה מראות שיצרתי עם הפלטה - בגלל שהתלהבתי ממנה כל כך יצא שהשתמשתי בה בערך שבועיים רצוף וכמעט כל המראות הצטלמו יפה אז להלן הרבה (מאוד) תמונות: :)













ועכשיו לשורה התחתונה - האם אני ממליצה על הפלטה הזו?
בתור מכורת צלליות אני בהחלט יכולה להגיד שאני נהנית מהפלטה ולא מתחרטת על הקנייה שלה. האם אמליץ על הקנייה שלה? זו כבר שאלה אחרת כי היא תלויה ב-להמליץ למי?
הבעיה היחידה בעיניי עם הפלטה הזו היא שבדומה ל-NAKED2 היא לא שימושית מספיק לצרכים שלי: אני מאוד אוהבת לגוון באיפור העיניים, ולמרות שהגוונים שבפלטה מאוד מאוד יפים בעיניי, השוני בין המראות שניתן ליצור עם הפלטה לא מספיק בעיניי כדי להמליץ עליה למשל למי שמתחילה בעינייני האיפור ומחפשת פלטה טובה לשימוש יומיומי, מהסיבה שרוב המראות פשוט נראים אותו דבר. מי שאוהבת את הגוונים האלו ומתאפרת רק בהם ולא מפריע לה חוסר הגיוון - זו פלטה מצויינת בשבילה!
שלא תבינו לא נכון, אני ממש לא חושבת שלא הייתי צריכה לקנות את הפלטה או שהיא מיותרת באוסף שלי - מכרתי את ה-NAKED2 בדיוק מהסיבה הזו (שהמראות נראו זהים מדי לטעמי), אבל בניגוד אליה הגוונים של ה-NAKED3 מחמיאים לי הרבה יותר ואני פשוט מעדיפה אותם על פני ה"אפרוריות/טאופיות" של ה-NAKED2.
ולמי שלא הספיקו המראות שלי, הנה שני סרטונים מוצלחים עם מראות נוספים עם ה-NAKED3:




נכון לעכשיו ה-NAKED3 מוצעת למכירה רק באתר Beautybay, אבל היא מאוד יקרה שם (73 דולר לעומת 60 ומשהו ששילמתי עליה), ולכן אני ממליצה בחום לבדוק מדי פעם את האתרים הבאים: HQhair, LookFantastic, שכן בטוח שהיא תחזור למלאי שם באיזשהו שלב :).


כפי שבוודאי ניתן לראות, אני מאוד מרוצה מהפלטה הזו ומאוד נהניתי לשחק איתה!
אם אתן רוצות פירוט על אחד מהמראות או טוטוריאל, אני אשמח להיענות לבקשות :)
האם אתן רוצות לקנות את הפלטה? מהי הפלטה האהובה עליכן?

13 תגובות:

  1. מקסים כהרגלך. אני ממש אוהבת את הפלטה הזו אבל כמו שציינת - הרבה פעמים אני משלבת איתה גוונים מחוץ לפלטה כדי לגוון

    השבמחק
  2. מראות האיפור שיצרת מאוד מחמיאים לך!
    הגוונים של הפלטה יפים בהחלט, אבל החלטתי הפעם לוותר. מעניין מה עוד יוציאו תחת הטייטל "נייקד"

    השבמחק
  3. מראות מאוד יפים ומחמיאים! :)
    אני מאוד אוהבת תת גוון ורוד בצללויות ואני כבר מחכה לשים את ידיי על הפלטה הזו.. :)

    השבמחק
  4. תודה רבה מותק! טוב שיש לנו מספיק צלליות כדי לגוון :)

    השבמחק
  5. תודה רבה רבה ורד!
    הגוונים האלו פשוט מקסימים ויתאימו לכל צבע עיניים לטעמי :)

    השבמחק
  6. תודה מותק!
    אני גם מסוקרנת, מה עוד אפשר "לחדש"/לחלוב מהמותג הזה!

    השבמחק
  7. תודה רבה בת חן!
    הם באמת צלליות מקסימות והאיכות שלהן מעולה (מלבד אחת :). מאחלת לך שתמצאי אותה בקרוב!

    השבמחק
  8. הצלליות מאלפות!! אבל איך יתכן שכרגע באתרים שהצעת לקנות מוכרים עם הפריימר ב-53 פאונד(!) זה ממש יקר! דווקא דרך ביוטיבי כרגע היא נמכרת ב 60$ אבל אי אפשר לשלם דרך פייפל ואין לי כרטיס אשראי בינלאומי :( יש איזושהי הצעה לאתר נוסף שאפשר לקנות ממנו במחיר שפוי (עם משלוח לארץ?) תודה!

    השבמחק
  9. הי נירית! איזה מחיר מעולה בביוטי ביי! ולא צריך כרטיס אשראי בינלאומי - ניתן לקנות באתר עם כרטיס אשראי רגיל (זה מה שאני עושה :)!

    השבמחק
  10. באמת? גם אם רשום על הכרטיס שאפשר להשתמש בו רק בישראל?? אם אפשר, עשית אותי מאושרת באמת!:-)

    השבמחק
  11. לי יש כרטיס רגיל לחלוטין ואני משתמשת בו בהצלחה רבה בכל האתרים :) שמחה שעזרתי!

    השבמחק
  12. היי שירי, איזה כיף, הזמנתי עכשיו את הפלטה בתקווה שתגיע ובשלום! תודה רבה לך, עזרת לי המון!!!!!!!!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...