יום שבת, 1 במרץ 2014

אז כמה מברשות יש לך?

שתי החולשות שלי כשזה מגיע לאיפור הן - צלליות ומברשות. בעוד שאני בקושי מצליחה להצדיק לעצמי קנייה של עוד פלטת צלליות (שלא לדבר על צלליות בודדות), עם מברשות אני מרגישה יותר משוחררת: הלא מברשות לא מתקלקלות והן השקעה לתקופה ארוכה נכון? (ממש כמו נדל"ן :). ברגע שראיתי את הקיטים החדשים של סיגמא שיצאו לפני חצי שנה בערך, ידעתי שאחד מהם יהיה יהיה שלי, והנבחר היה כמובן ה- The Perfect Blend Kit!






מכיוון שאני הרי לא מסוגלת לעמוד בפני מברשות טשטוש מכל סוג, היה לי ברור שזה הקיט הנכון בשבילי לקנות - יש בו 6 מברשות שונות, כולן מיועדות לטשטוש צלליות באיזורים שונים של העין:

E38 מימין ו-E39 משמאל
E38 מימין ו-E39 משמאל
E38 ו-E39 הן המברשות היותר "סטנדרטיות" שבחבורה - הן נראות דומה למברשות טשטוש אחרות שיש לי, אבל קצת קטנות יותר, מה שמאוד שימושי בעיניי.



E32 היא היחידה בין המברשות שלא ממש נראית לי כמו מברשת טשטוש אלא כמו מברשת הנחה, וגם בסיגמא אומרים שהייעוד שלה הוא להניח צלליות על העפעף עצמו וגם בחלק החיצוני של העין, אבל גם לטשטש אותה במקצת. היא דומה ל-239 של מאק ול-Shading Brush של Real Techniques אבל קצת גדולה ועבה יותר משתיהן.

E32 מימין ו-Real Techniques Shading Brush משמאל
E32 מימין ו-Real Techniques Shading Brush משמאל
ה-E37 היא הפייבוריטית שלי מהקיט, אני אוהבת להשתמש בה לטשטוש של גבולות הצלליות מתחת לעצם הגבה, כדי ליצור מראה אחיד והרמוני בלי קווים נוקשים וחדים.



ועכשיו לשתי המברשות שבלבלו אותי - E71 נראתה לי תחילה כמו ה-P88 רק עם שיערות שחורות, אבל בהשוואה ביניהן רואים שה-P88 גדולה בהרבה. בהתחלה לא התחברתי ל-E71 בתור מברשת לצלליות, בגלל המבנה השונה שלה, אבל גיליתי שגם היא מעולה לטשטוש המעבר בין הצלליות על עצם הגבה עצמה, משהו שהתקשיתי איתו לאחרונה :).

E48 למעלה ו-E71 למטה
E71 מימין ו-P88 משמאל
E71 מימין ו-P88 משמאל

וההתקלה הגדולה מבחינתי היא ה-E48:


כבר כשראיתי אותה באתר חככתי בעיני רוחי למה היא תשמש אותי ואחרי שקיבלתי אותה אני יכולה לדווח שהתהייה נמשכה... היא ארוכה מאוד (לפחות ביחס לכל שאר המברשות, גם אלו שבקיט וגם אלו שבאוסף שלי), לא דחוסה במיוחד ולכן לא ממש הצלחתי להשתמש בה. באתר של סיגמא שהם ממליצים להשתמש בקצה של המברשת כדי לאסוף צלליות כהות ולטשטש אותן בקפל העין. לא יודעת איך זה הצליח לבחורה בסרטון אבל אצלי זה ממש לא עבד :).


הבעיה היחידה שיש לי עם המברשות בקיט היא המגע שלהן - בניגוד לסדרת ה-Sigmax של המותג, כמו גם מברשות אחרות שיש לי שלהם (ויש לי כאמור לא מעט), המברשות בקיט הזה לא כל כך רכות... אני לא בטוחה אם הסיבה להרגשה הזו שלי היא שאחרי שהתרגלתי לסיבים הסינתטיים המעולים של מברשות כמו Real Techniques או Antonym, קצת קשה לי עכשיו עם מברשות מסיבים טבעיים (אני מניחה שהשערות של המברשות מוצאן מהחי, פשוט כי לא מצאתי שום אינדיקציה אחרת באתר), או שבסיגמא שינו מסיבה כלשהי את השערות של המברשות שלהם. 
בסופו של דבר זה לא ממש משנה לי ואני משתמשת במברשות הללו יום יום כבר כמה חודשים (עד שהן מתלכלכות ואז לוקח לי נצח להעביר אותן את החפיפה הנדרשת :).
סך הכל אני חושבת שהקנייה הייתה די מוצלחת, מה גם שעשיתי אותה עוד בנובמבר במבצע המשלוח חינם השנתי של סיגמא ב-Black Friday. בשביל 6 מברשות שילמתי 63$ שזה מחיר סבבה בעיניי.


כפי שסיפרתי לכן בעבר, כיום ישנן שתי אופציות לקנייה של המברשות של סיגמא - האחת היא מהאתר הרשמי והשנייה מהמפיצים בארץ, חברת Kleo.
כשהגיעו הקיטים של סיגמא לאתר של חברת Kleo יצרו איתי קשר מהחברה והציעו לי לקבל לסקירה שתי מברשות. החלטתי לבחור במברשת אחת מכל קיט מהקיטים החדשים: ה-F63 מה-Spot On Concealer Kit וה-E59 מה-Extreme Color Payoff Kit.



ה-E59 היא מברשת הנחה מעולה, שמצליחה בשנייה לכסות את כל העפעף בצללית! 
מכיוון שאני מאוד אוהבת את הסוג הזה של מברשת, יש לי כמה וכמה דומות לה:

מימין לשמאל: E59, קרליין, אנטונים וסטילה (5)

E63 מיועדת לטשטוש של קונסילר אבל כמובן שאני מעדיפה לטשטש איתה צלליות. 




השוויתי גם אותה לכמה מהמברשות שלי:

E63 מימין ו-217 של מאק משמאל
מימין לשמאל: 785 של דיליום טולס, F63 ו-E38 של סיגמא ו-224 של מאק

לגבי המחירים - הקנייה מאתר של סיגמא משתלמת במיוחד אם קונים ב-Black Friday או אם קונים את אחד הקיטים, שעולים כולל משלוח בסביבות 270 ש"ח. מי שלא רוצה להסתבך עם הדואר (מה שלצערי קורה לא מעט), או מעוניינת במברשת אחת או שתיים, אני ממליצה בחום על האתר של Kleo, כיוון שהמחיר הטיפל'ה יותר יקר, קונה הרבה מאוד שלוות נפש (וגם מאפשר קנייה בתשלומים :).

מה אתן אומרות על המברשות של סיגמא?
מהי מברשת הטשטוש האהובה עליכן?

6 תגובות:

  1. כל הכבוד לך על האומץ! דווקא מברשות איפור זה הדבר שאני הכי נמנעת ממנו... אני יודעת שהן חשובות, אבל קשה לי לחשוב שאני מוציאה כ"כ הרבה כסף על מברשת. אני מקבלת מהפוסט הזה חיזוק לצאת ולהתחדש בכמה מברשות ;)

    השבמחק
  2. לא שואלים אישה כמה מברשות יש לה ;)
    הסט חביב, אבל אני חושבת שמבחינת מברשות טשטוש, אינני צריכה עוד.
    אולי אם הייתי בתחילת דרכי

    השבמחק
  3. למזלי לפחות פטיש מברשות אין לי, יש לי בול מה שאני צריכה. יש לי מברשת טשטוש של רבלון אבל פדיחה להודות שמעולם לא השתמשתי איתה ): בסוף אני עושה הכל עם אצבעות הידים, אם בכלל אני שמה צללית

    השבמחק
  4. תודה אל! אני מבינה אותך, זו באמת הוצאה גדולה, אבל אני מעדיפה להוציא יותר כסף על מברשות מאשר על מוצרי איפור מסויימים כי אני באמת באמת מאמינה שמברשות טובות יתנו תוצאות טובות יותר בלי קשר למוצרים :)

    השבמחק
  5. זו בהחלט שאלה טעונה :)
    ואני מסכימה שהסט הוא לא מאסט, אבל כשמכורים אז מכורים!

    השבמחק
  6. השריטה שלי עם איפור היא שאני ממש לא אוהבת להשתמש באצבעות! ניסיתי כמה פעמים, ואפילו התחלתי מראה איפור שלם בלי מברשות בכוונה לכתוב על זה פוסט, אבל באמצע התייאשתי ועברתי למברשות :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...