יום שבת, 15 במרץ 2014

My Hong Kong Haul 2014!

אז אחרי שעשיתי לכן קצת טיזינג בפוסט הקודם שכתבתי על הטיול שלי להונג קונג, להלן מה שבאמת עניין אתכן - מה קניתי שם, או ה-HAUL שלי!
אז כמו שכתבתי בפוסט הקודם, הונג קונג היא בהחלט עיר הקניות הבלתי מוגבלות, אני חייבת לומר שהיה לי ממש קשה שם, בתור מכורת איפור, לא לקנות כל מוצר שני בחנויות ולא להכנס לחנויות מסויימות (כן, אני מדברת עליכן חנויות SASA מהממות שכמותכן :)



חשבתי שיהיה יותר הגיוני לסדר את הפוסט לפי קבוצות של מוצרים, אז נתחיל בקבוצה הכי קטנה והיא מוצרי הטיפוח:
בימין ולמעלה חמאות גוף של בודי שופ בריחות מנגו, סטסומה ותות, משמאל קרם ידיים מבהיר בריח הדרים ובמרכז סוכריות מציצה נגד שיעול, הכי לא קשור לטיפוח, אבל האריזה פשוט השתלבה לי יפה בתמונה :)
על חמאות הגוף של בודי שופ העולמית אני בטוחה שקראתן כבר, יש להן מוניטין מצויין בעולם היופי אונליין וכשראיתי בחנות סט של 3 מהן בגודל מוקטן חטפתי אותו! מכיוון שאני לא משתמשת הרבה בחמאות שכאלו, הגודל המוקטן מצויין בעיניי ויספיק לי להרבה זמן. טרם יצא לי לנסות אותן על הגוף, אבל רק אומר שהן מריחות פשוט נפלא ונראות ממש כמו ממתקים על השידה שלי :).
מה שכן התנסיתי בו כבר הוא קרם ידיים מבהיר בריח הדרים של מותג הבית של SASA, חברת SasaTinnie, והוא פשוט נפלא, מריח מעולה ונספג מהר בדיוק כמו שאני אוהבת!

מימין שמן להסרת איפור של Shu Uemura, מים מיסלריים להסרת איפור של Caudalie, קרם לחות וסבון פנים של חברת Petit Pore ולמטה קרם עיניים של חברת Origins
אני לא נוטה לעשות הרבה שינויים בשגרת הטיפוח שלי ועל כן לא חיפשתי יותר מדי מוצרים חדשים בגזרה הזו, אלא דווקא רציתי לקנות מוצרים שכן קראתי עליהם וחשבתי שיהיו לי טובים, ועל כן קניתי שני מוצרים להסרת איפור, על שניהם שמעתי טובות בפוסטים בבלוגים שונים או ביוטיוב, מהראשון לא ממש התלהבתי והשני נהפך ל-Holly Grail שלי!


על המוצר הזה קראתי שהוא אמור להיות הגרסה הטובה יותר או הנעימה יותר של הביודרמה המפורסם. אלו בעצם מים מיסלריים שאמורים לשמש כמסיר איפור. מעולם לא ניסיתי את הביודרמה, קראתי עליו יותר מדי חוות דעת שטענו שהוא לא מתמודד טוב עם איפור עיניים ומכיוון שזה האיפור העיקרי שלי, בחרתי לדלג עליו. ניסיתי בזמנו את מסיר האיפור של לוריאל שאמור להיות גם תחליף לביודרמה והוא היה סבבה, אבל לא ברמה של שינוי משמעותי אצלי שכן לאחר שהוא נגמר, לא טרחתי לקנותו שוב. המוצר הזה ממש לא עשה את העבודה מבחינתי - הוא צרב לי את העיניים והכאיב לי הרבה יותר מהמוצר של לוריאל (שגם הוא עשה לי קצת בעיות אבל לא ברמה הזו). למזלי הוא לא עלה יותר מדי כסף אז זה לא כזה נורא, אבל אני ממש לא ממליצה עליו...


בניגוד גמור למוצר של Caudalie, שמן הניקוי של חברת Shu Uemura
הוא המוצר לניקוי איפור הכי טוב שהתנסיתי בו מעולם!!!
למרות שניסיתי כמה וכמה שיטות להסרת איפור בשנים האחרונות, עוד לא יצא לי להתנסות בסוג כז של מוצר, שהוא בעצם שמן שמורחים אותו על פנים מאופרות (עם ידיים רטובות או יבשות) עושים מסאז' קטן לאיפור והוא פשוט מתפרק לחלוטין. אני אכתוב על המוצר הזה פוסט נפרד בהמשך, אבל אני חייבת לציין שברגע שלומדים איך לעבוד איתו האיפור פשוט נמס מהפנים במהירות יוצאת דופן ועם מינימום של שפשוף או מגע בכלל, סוג של קסם בעיניי :)

מימין קרם לחות ומשמאל סבון ניקוי של חברת Just Beyond
אלו שני המוצרים היחידים שקניתי בלי לדעת עליהם כלום - לא שמעתי מעולם על חברת Just Beyond או על סדרת ה- Petit Pore שלהם, אבל משהו באריזות ובמילים Petit Pore פשוט קנו אותי, בעיקר בגלל שאני אנסה כל דבר שיבטיח לצמצם את הנקבוביות שלי ולא במעט :)
Just Beyond היא חברת בת של Beyond הקוריאנית שמתמחה במוצרי טיפוח טבעיים ומאמינה שמקור היופי הוא בטבע. מאוד מצא חן בעיניי עמוד ה"אני מאמין" באתר של החברה שמספר כי הם מאמינים באיסור על ניסויים בבע"ח, מייצאים מינימום פסולת, משתמשים בגידולים ברי קיימא, במינימום צבעים או ריחות כימיים ועוד.
סבון הניקוי מוגדר כ-Tightening Facial Foam וכשמו כן הוא, הוא מרגיש נעים מאוד על הפנים ובזמן שמעסים אותו הוא אכן מקציף קצת, ולאחר מכן ישנה הרגשה קצת "מתוחה", אבל לא יבשה אם זה נשמע הגיוני...
גם קרם הלחות מוגדר כ-Tightening Emulsion והוא בעצם קרם לחות דליל יחסית שנמרח יפה על העור ומשאיר אותו חלק ונעים.
עם שני המוצרים הללו למדתי ש- Less is more וכדאי להשתמש במעט מהם כדי להגיע לתוצאות טובות. בהתחלה כשהשתמשתי בסבון הוצאתי יחסית די הרבה ממנו ולא הבנתי למה הוא מסרב להקציף :).



ומוצר הטיפוח האחרון שקניתי הוא קרם עיניים של חברת Origins מסדרת ה-Plantscription.
אני חובבת של קרמי עיניים, בעיקר בבקרים לפני הקונסילר שכן מצאתי שהם עוזרים לתת לחות לאיזור שמתחת לעין ולכן הקונסילר פחות מדגיש את הקמטוטים העדינים שם.
אני מתכננת פוסט שלם על נושא ההיערכות של העור לפני הקונסילר למי שכמוני סובלת מיובש תמידי באיזור הזה, אז סקירה מקיפה תגיע בהמשך, אבל אני בהחלט אוהבת את הקרם הזה וחושבת שהוא מאוד מוצלח.


לעומת מוצרי הטיפוח, בשאר ה"קטגוריות" יותר התפרעתי, ולכן יצא שקניתי כמה וכמה לקים חדשים כמו גם שני מוצרי טיפוח לציפורניים, משהו שלא ניסיתי בעבר.


אני מאוד אוהבת את הלקים של ZOYA וכשמצאתי את החנות החמודה Cher2 שבה הם נמכרים, לא יכולתי שלא לאסוף כמה חדשים לאוסף, כמו גם את שכבת הבסיס והמייבש האהובים עלי.


את הלקים של פופה ניסיתי ממש לאחרונה, אבל עדיין לא יצא לי לנסות לקים הולוגרפיים, שלהם או של חברות אחרות האמת, והלק הזה פשוט קרא בשמי והוא אכן מעלף!


משהו נוסף שטרם יצא לי לדגום אלו לקים ריחניים וכשראיתי את הסטנד עם הלקים האלו רבלון מסדרת ה-Parfumerie הם נראו כל כך חמודים ושונים שהייתי חייבת לבחור אחד לקחת איתי. הבחירה האמת לא הייתה קלה, משום שלא כל כך אהבתי את הגוונים שהיו שם (בניגוד לסטנד של ZOYA שרציתי לקחת את כולו איתי הביתה!), אבל נראה לי שעשיתי את הבחירה הנכונה כי Spun Sugar הוא גוון כסוף יפייפה. 
בעניין הריח - אז כן, הלק אכן מריח סוכרי משהו, אבל שימו לב להריח אותו רק אחרי שהוא מתייבש - במצבו ברטוב הוא מריח כמו סתם לק רגיל, ותאמינו לי שאתן לא רוצות שאיפה הגונה מהריח הזה!
הריח נחמד ונשאר לכמה ימים, אפילו אחרי שמורחים שכבה של Top Coat. בהתחלה זה היה לי קצת בעייתי כי בכל פעם כשאכלתי וקירבתי משהו לאיזור הפה שלי, הרחתי את הריח המתקתק של הלק במקום את האוכל, מה שקצת מבאס כשאוכלים טוסט לדוגמא...
מימין בתמונה אפשר לראות את אחת הקניות החמודות ביותר שלי - לק של הלו קיטי, כי מי יכול לעמוד בפני בקבוק לק בצורה של חתלתול חמוד? לא הצלחתי למצוא את השם המדוייק של הלק הזה, אבל הגוון מעניין והרבה יותר סגול במציאות מאשר בתמונה. 

מימין - Cute Little Vixen ומשמאל - Alcatraz Rocks מסדרת ה-Liquid Sand
את שני הלקים של OPI קניתי האמת רק כי היו במבצע בחנות Watson's :). בינתיים התנסיתי רק בלק בגימור ה-Liquid Sand והוא ממש יפייפה ודי עמיד גם בלי שכבת Top Coat מעליו.

ובגזרת הטיפוח לציפורניים קניתי שני מוצרים שההשראה לקנייה שלהם הגיעה מסרטון שגרת הציפורניים של שרית ברוטמן, הלא היא Vanila Sky 3010, שהראתה בסרטון כמה וכמה מוצרים שעוזרים לה לשמור על מראה ציפורניים מטופחות ויפות!


את המוצר הזה של בודי שופ מצאתי ממש במקרה, כשסקרתי את המדפים העמוסים במוצרים לטיפוח הגוף בחנות. הוא מאוד סיקרן אותי כי לא הכרתי סוג כזה של מוצרים בעבר, וברגע שהמוכרת ניסתה אותו עלי והרחתי את ריח השקדים המעולה ידעתי שמצאתי מוצר מנצח.


את ה-Cuticle Minimizer רכשתי גם בחנות Cher2, שבה קניתי את מוצרי ZOYA. התלבטתי בינו לבין מוצר דומה, נראה לי של OPI אבל בסוף בחרתי במוצר של חברת Barielle בהמלצתה של המוכרת הנחמדה.
המוצר הזה קצת הפחיד אותי בהתחלה, שכן לא ממש ידעתי למה לצפות ממנו. חששתי שמא יתקלף לי פתאום כל העור מהאיזור שעליו אמרח אותו! כמובן שזה לא קרה ומה שהוא עושה בשבילי זה פשוט לרכך את האיזור ולהכין את הציפורניים שלי למריחה מושלמת של הלק.
 אני משתמשת בשני המוצרים מדי שבוע מאז שחזרתי והם אכן עושים את עבודתם נאמנה שכן הקוטיקולות שלי (איזה מצחיק זה נשמע בעברית) נקיות ומטופחות למשעי!

שתי הקטיגוריות האחרונות הן מוצרי שפתיים ומוצרי עיניים. מכיוון שהן העמוסות ביותר, נראה לי שאסתפק הפעם רק בלחלוק אתכן תמונות של המוצרים ואשמור את הפירוטים והביקורות לפוסטים נפרדים, שכן אם אפרט על כל מוצר ואתן את חוות דעתי, הפוסט יהיה באורך הגלות :)

אז להלן מוצרי השפתיים:







מימן לשמאל - Revlon Matte Balm בגוונים 225 ו-205, שפתון של Max Factor מסדרת Color Elixir בגוון Subtle Coral,
שני מיני שפתונים של Topshop בגוונים Cherry Tree ו-Tames
מימין לשמאל - שפתון של Topshop בגוון Beatnik, שפתון L'Oreal Color Riche Matte בגוון Red Valentine
ושפתון Water Shine Pure של מייבלין בגוון R21 
Maybelline Lip Polish (או בשמם האמריקאי - Elixir)  
L'Oreal Shine Caresse
ומוצרי העיניים: 
(התאמינו שקניתי רק צללית אחת?!)

  
המסקרות:
מלמטה למעלה: בורז'ואה, שתיים של מקס פקטור, Bare Minerals ו-Majolica Majorca
קונסילר מינרלי של מאק בגוון NW20
קונסילר להארה Stroke of Light של Bare Minerals בגוון Luminous 1
מוצר לגבות של מייבלין 
שני אייליינרים - מימין של חברת Dolly Wink ומשמאל Hyper Sharp של מייבלין (מעולה!!!)
מימין - צללית קרם של פופה ומשמאל - שני Jumbo Eye Pencils של NYX בגוון Milk

וזה הכל!!!
בתמונה הראשונה אפשר לראות שרכשתי כמה פריטים שהם לא איפור, אבל בהיותי חובבת (ומכורת) איפור הרי ברור שרוב הקנייה שלי תהיה מהז'אנר הזה :)

מקווה שנהניתן ושלא היה לכן ארוך מדי!
אשמח לדעת - איזה מוצר מבין אלו שרכשתי הכי עניין אתכן?
על איזה מוצר הייתן רוצות לקרוא יותר בהרחבה?

12 תגובות:

  1. איזה שופינג מטורף! תתחדשי על הכל:)

    השבמחק
  2. יאא איזה כיף!! תתחדשי ותהני!! ♡♥

    השבמחק
  3. וואו כמה מוצרים!! תתחדשי!
    מאיפה מתחילים בכלל? (טוב אני כנראה הייתי מתפרעת על הלקים)

    השבמחק
  4. תודה רבה מותק! מצאתי שאני פשוט רוצה לנסות הכל בבת אחת :)

    השבמחק
  5. אכן היה מטורף שם :)
    תודה רבה!

    השבמחק
  6. תתחדשי על כל הרכישות השוות!! ממש סיקרנת אותי לגבי מסיר האיפור של Shu Uemura.
    וה Alcatraz Rocks הפך לאחד הלקים הפייבורטים עליי השנה.

    השבמחק
  7. איך העמידות של השפתונים מטופשופ?

    השבמחק
  8. וואו פשוט עשית לי חשק להכל!! תתחדשי :)

    השבמחק
  9. עמידות סבבה לטעמי. הם לא מוגדרים כשפתונים עמידים אז הם לא ישרדו ארוחות מלאות וכדומה, אבל הם לחלוטין נשארים יפה על השפתיים משהו כמו 4-5 שעות :)

    השבמחק
  10. תודה מותק! כל כך אהבתי את המסיר איפור הזה כשבמקרה גיליתי שיש מבצע ב-sasa אונליין קניתי שניים!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...