יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

מברשות איפור פנים - The Good, the Bad & the Awesome!

מכיוון שחפרתי כל כך הרבה בבלוג על מברשות איפור לעיניים, חשבתי שיהיה נחמד לכתוב קצת על מברשות האיפור לפנים שאני אוהבת במיוחד. על הדרך רציתי גם לשתף אתכן באלו שאני פחות מתלהבת מהן...




התזמון של הפוסט הזה כלל לא מקרי, שכן Black Friday מגיע אלינו בסוף השבוע הקרוב,
ואיתו המבצעים ש(כביכול) מגיעים רק פעם בשנה! 
מכורות איפור אמיתיות יודעות שקניות איפוריות עושים כל השנה, ובדרך כלל ב-Black Friday
המבצעים על מוצרי קוסמטיקה נחמדים אבל אין הנחות מטורפות מאוד כמו במוצרי חשמל וגאדג׳טים.
בנוסף, רוב המבצעים השווים במיוחד קורים בארה״ב ופחות בארץ...



בכל שנה אני מפרסמת פוסט המלצות במיוחד ל-Black Friday, ואני בכוונה מתרכזת במברשות,
פשוט כי בשנים האחרונות המבצע הכי שווה שמצאתי היה באתר של סיגמא שהציעו משלוח בינלאומי בחינם, והסיבה שהמבצע הזה באתר לא זניח בכלל, היא שהמשלוח שלהם מייקר עד מאוד את מחיר המברשות. השנה הפתיעו אותי באתר קלאו ועשו מבצעים שווים במיוחד שמשווים את מחירי המברשות לאלו באתר סיגמא. פירוט בסוף הפוסט...

כפי שתשימו לב די מהר, רוב המברשות שאני אוהבת (ולא אוהבת) מגיעות מכמה מותגים ספיציפיים:
סיגמא (Sigma), אנטונים (Antonym) ו-Real Techniques.

בסוף הפוסט כתבתי קצת פירוט על המבצעים של כל אחד מהאתרים ל-Black Friday :)

ואחרי ההקדמה המאוד (מאוד) ארוכה הזו, הלאה לפוסט!

מברשות מייקאפ
The Good




אחת התגליות הראשונות שלי בתחום האיפור הייתה ה-F80 של סיגמא. כשהתחלתי להשתמש בה, הופתעתי כל כך כי בפעם הראשונה הצלחתי להניח מייקאפ נוזלי שיראה (סוג של) טבעי על העור, בלי סימני מריחה, בצורה אחידה שיוצרת קנבס חלק ויפה. זו מברשת קבוקי עם ידית ארוכה, היא דחוסה מאוד, נעימה ביותר ועשויה מסיבי ה-Sigmax הסינתטיים היחודיים לחברה. היא לא קלה ולא כבדה מדי, והגודל שלה מאפשר הנחה של המייקאפ בצורה מהירה למדי.
הבעיה היחידה שהייתה לי איתה הוא עניין הניקוי - בגלל שהיא כל כך דחוסה, מצאתי שהיה לי מאתגר לנסות להוציא ממנה את כל שאריות המייקאפ, ותמיד נדמה לי שהסיבים נהיים פחות ופחות לבנים בכל חפיפה.

מברשת נוספת שרציתי להכניס בקטיגוריה הזו היא ה-Buffing Brush של Real Techniques שמגיעה בסט שנקרא - The Core Collection.






היא הייתה הפייבוריטית שלי הרבה מאוד מאוד זמן, שכן ביומיום שלי אני מעדיפה מייקאפ במרקם פודרה ולא מייקאפ נוזלי (למרות שניסיתי איתה מייקאפים נוזליים והיא עבדה סבבה). כל כך אהבתי אותה שקניתי פעמיים את כל הסט רק בגללה! הסיבה היחידה שהפסקתי להשתמש בה הייתה כי מצאתי מברשת שאהבתי יותר ממנה ואליה תיכף נגיע :).



מימין F80 ומשמאל Buffing Brush
The Bad


אחרי שהתלהבתי מה-F80, רציתי לנסות עוד מברשות מהסדרה הזו וקניתי את ה-F88 ואת ה-F86. ה-F88 יצאה כמה וכמה חודשים טובים אחרי השלישייה המקורית שהוציאו בסיגמא והייחוד שלה היה שהקצה שלה משופע בצורה חדה למדי (כדי להבדיל אותה מה-F84 שלה קצה משופע אבל עגול למדי). 






קניתי אותה במחשבה שהשיפוע יהיה לעזר באיזורים שליד האף למשל שבהם נדרש שיפוע כזה, אבל לצערי היא ממש לא עושה את העבודה כמו שצריך - הבעיה הכי גדולה איתה היא שהיא הרבה פחות דחוסה מה-F80 ולכן משאירה הרבה מאוד סימני מריחה על העור במקום לטשטש אותם למרקם חלק ככל האפשר.






את ה-F86 ראיתי באינספור סרטונים של ג׳קלין היל, ומשום מה חשבתי שיהיה הגיוני בשבילי להשתמש בה. אז זהו שלא.... ג׳קלין משתמשת במברשת הזו בשביל לטשטש את הקונסילר שהיא מניחה מתחת לעיניים, והסיבה שזה עובד לה היא שהיא משתמשת ב-ה מ ו ן חומר! השוס של המברשת הזו הוא שהיא מצליחה לספוג את החומר העודף ומשאירה משטח שנראה (בצילום HD לפחות) מואר וחלק. אז למה זה לא עבד בשבילי? כי אני משתמשת בכמות הגיונית של קונסילר. לטעמי מה שהיא מניחה הוא פשוט בזבוז כי חצי מהכמות (אם לא יותר) פשוט נשאר על המברשת, מה שחבל מאוד בעיקר כי היא משתמשת בקונסילר Pro-Longwear של מאק שהוא לא ממש זול בואו נגיד...



!The Awesome





מברשת הקבוקי של Antonym היא ללא ספק המברשת הכי נעימה שהשתמשתי בה אי פעם! היא בדיוק הגודל הנכון, בקוטר הנכון ובדחיסות הנכונה להנחה מושלמת של המייקאפ והיא המחליפה שלי ל-Buffing Brush של Real Techniques.




ניסיתי אותה עם כמה וכמה סוגים שונים של מייקאפים והיא הצליחה להרשים אותי בכל פעם מחדש. כאמור, אני לרוב משתמשת בה להנחה של מייקאפ פודרה (כשמתחתיו בדרך כל אני מניחה קונסילר) ובגלל שאני אוהבת ״לסגור״ את האיפור עם פודרה סופחת שומנים, אני משתמשת בה גם למטרה הזו.



מברשות סומק/ברונזר
The Good
כשהתחלתי את דרכי האיפורית, לא ממש ייחסתי חשיבות לאיפור הפנים, הרבה יותר עניינו אותי מברשות העיניים. כשהבנתי שאי אפשר ליצור מראה איפור שלם מבלי לתת נגיעה של איפור פנים, קניתי את ה-F40 של סיגמא, שעליה שמעתי רבות ביוטיוב (כמובן!).





זו מברשת סומק זוויתית, עבה למדי, לא דחוסה במיוחד שעשוייה משיער טבעי, מה שבאופן אישי קצת מפריע לי, גם במובן של סיבים מן החי, אבל גם בגלל שהסיבים עצמם לבנים מה שאומר שמאוד קשה עד בלתי אפשרי שהיא תראה לבנה ונקייה למרות חפיפות מרובות ועם חומרים שונים. בנוסף, המברשת הזו ״מתנפחת״ מאוד אחרי הייבוש שלה (למרות שאני מייבשת אותה עטופה בנייר בצורה הדוקה) מה שיוצר בעצם צורה שונה עד מאוד למברשת עצמה. זה לא כזה נורא בשבילי האמת, כי אני לא אוהבת קו הצללה חד מדי, אבל זה קצת מרגיז כשקונים מברשת בצורה אחת ואחרי חפיפה היא נראית שונה.



The Bad
כשיצא קו המברשות של Real Techniques, התלהבתי ממנו כל כך וקניתי במכה את כל המברשות שהוצעו אז. אחת מהן הייתה ה-Blush Brush היפיפייה. שלא תבינו לא נכון, הכל עובד במברשת הזו - היא כאמור יפיפייה, הידית שלה ורדרדה וחמודה וניתן להעמיד אותה על השולחן, הסיבים שלה סינתטיים ונעימים מאוד, רק למה, למה היא כל כך גדולה?!





אם יש משהו אחד שאפשר בוודאות להגיד עלי הוא שאין לי פנים קטנות, ובכל זאת, המברשת הזו פשוט ענקית לעומת השטח שבו אני אוהבת להניח סומק או ברונזר, ואפילו אם אני משתדלת להניח מעט מאוד חומר, ורק בקצה שלה, עדיין הוא מתפזר לאיזור גדול בהרבה מזה שכיוונתי אליו, מה שגורם למראה מודגש מדי בשבילי. Not Cute...



The Awesome
אחרי שחרשתי לא מעט על המברשת של סיגמא, הגיעה לידי מברשת חדשה שתפסה את מקומה כמברשת הברונזר היומיומית שלי - מברשת הפודרה של Antonym!






בהתחלה כשקיבלתי אותה באירוע ההשקה של המותג בשנה שעברה, לא הייתי בטוחה למה אשתמש בה, ומשום מה החלטתי לנסות אותה בתור ברונזר וגיליתי שהיא עושה את העבודה טוב יותר מכל שאר המברשות שניסיתי! יש משהו בקוטר שלה בשילוב עם הצפיפות היחסית גבוהה והצורה שבה הסיבים גזורים שהופכים אותה למברשת הקונטור המושלמת בשבילי - היא אוספת בדיוק את הכמות הנכונה של חומר, נכנסת לשקע הלחי ומטשטשת הכל בדיוק כמו שאני אוהבת.


Real Techniques מימין ו-Antonym משמאל

למרות שנראה שהמברשת של Antonym גדולה יותר, יש בה משהו שפשוט עובד בשבילי הרבה יותר טוב מהמברשת של Real Techniques.


לאחרונה יצא לי לקנות את מברשת ה-Contour של אותו מותג, בעיקר כי סיקרן אותי להשוות בינה ובין ה-F40, ואני חושבת שבתמונה ניתן לראות את ההבדלים במדוייק -


מימין סיגמא ומשמאל Antonym

המברשת של Antonym טיפה קטנה יותר, דחוסה יותר ודקה יותר, מה שיהיה מושלם למי מכן שאוהבת הצללות מדוייקות וקונטרסטיות. בנוסף, היא עשויה סיבים סינתטיים כך שהיא מתנקה בקלות יתרה במיוחד.



עוד כמה מברשות שרציתי להזכיר -
The Good



מברשות קונסילר מומלצות: P82 ו-P84 של סיגמא , Deluxe Crease Brush של Real Techniques וה- Eye Kabuki Brush של Everyday Minerals.

מברשת לסומק קרמי מומלצת: Stippling Brush של Real Techniques
מברשת לקיבוע קונסילר (או איזורים ממוקדים אחרים בפנים): Setting Brush של Real Techniques


The Bad




מברשת מייקאפ לא מומלצת: ה-Expert Face Brush של Real Techniques היא אחת המברשות המיותרות באוסף שלי. היא משאירה כל כך הרבה סימני מריחה על העור משום מה. לא מובן כי היא די דומה ל-Buffing Brush של המותג אבל הדחיסות והעובדה שהיא צרה יחסית כאילו עובדים נגד המטרה. מוזר.


בנוסף, קבלו אי-המלצה כל מברשת מייקאפ שטוחה שאי פעם ניסיתי - I just don't get it כנראה, כי כולן פשוט לא עשו עבודה יפה לטעמי.


מברשת פודרה לא מומלצת (ששכחתי לצלם משום מה): מברשת הפודרה של Real Techniques שחולה באותה מחלה כמו מברשת הסומק - היא פשוט עצומה! רכה ונעימה כל כך, אבל לא שימושית לי בעליל.



ואחרי כל ההמלצות והאי-המלצות שלי, 
קבלו מדריך קצרצר לקנייה ולמבצעי Black Friday
של המברשות שמופיעות בפוסט:

המבצע של סיגמא, שעובד עם הקוד BF2014 מתחיל עוד ביום חמישי, 27.11.14, בערך בשש בבוקר שלנו, וימשך עד יום שבת, 29.11.14, 
בשש בבוקר גם כן. מומלץ לעשות הקנייה בשעות המוקדמות של היום, שכן לאתר של המותג יש היסטוריה של קריסות מעומס הלקוחות...

עד כמה שהמבצע של סיגמא אטרקטיבי, אני שמחה לבשר שהשנה נוספה
אופצייה אטרקטיבית עוד יותר להזמנת המברשות של סיגמא - אתר קלאו!

באתר יציעו מבצע מעולה על המברשות של סיגמא24% הנחה על כל המברשות הבודדות
ו-17% הנחה על הסטים. המבצע יהיה בתוקף בין התאריכים 27.11-2.12.14.
בנוסף: *משלוח חינם לכל הרוכשות מוצרים מעל 250 ש"ח
*שלוש הקונות הראשונות שיקנו מוצרים מעל 700 ש"ח יזכו בתיק ספר " "Premium מתנה!
וגם, בכל קנייה מתנה קטנה בהפתעה :)

למי ששואלת את עצמה ״מהיכן עדיף להזמין - סיגמא או קלאו?״ כדאי שתשקול את הדברים הבאים:
1. המחירים לאחר הנחה בקלאו יוצאים זהים לאלו באתר של סיגמא
עשיתי בדיקה, ולמשל מברשת E40 עולה בסיגמה 16 דולר ובקלאו לאחר ההנחה תעלה 61 ש״ח. 
2. בדרך כלל המשלוחים מסיגמא לאחר Black Friday מתאחרים מאוד. בקלאו מתחייבים לזמני משלוח קצרים ובנוסף לכך, יש להם מדיניות של 30 ימים להחזרת המוצר.
3. למרות ששמעתי רק טובות על שירות הלקוחות של סיגמא, לעיתים קורות כל מיני טעויות בהזמנות אז נוח יותר להתנהל מול שירות לקוחות בעברית, מה שקיים כאמור באתר קלאו
4. למי שיש את הנחת ה-Pro של סיגמא עדיף כמובן לקנות באתר הרשמי שכן ההנחה לא תקפה באתר המשווקי הישראלי.

***
המברשות של Antonym חדשות יחסית באוסף שלי, אבל הספקתי לצבור כמה וכמה מהן,
וב-Black Friday, האתר של Antonym מצטרף גם הוא למסורת המבצעים ויציע
10% הנחה עם הקוד NOV2014 + משלוח חינם על כל האתר, בין התאריכים 28.11-2.12.14.

***
את מברשות Real Techniques גם ניתן לקנות בשתי אופציות: באתר iHerb או באתר המקורי של המותג. אני לא בטוחה אם בשני האתרים יהיו מבצעים ל-Black Friday (ואם יהיו כמובן שאעדכן את הפוסט!), אבל ב-iHerb יש תמיד קוד הנחה לקנייה ראשונה – YOJ366 שנותן הנחה לפי עלות ההזמנה:
עד $40 :$5  הנחה מעל $40 : $10 הנחה.

אני מאוד מקווה שנהניתן מהפוסט,
ומקווה לשמוע מכן מה קניתן ב- 2014 Black Friday!

**HAPPY SHOPPING**

13 תגובות:

  1. אחלה פוסט!!! :)

    השבמחק
  2. פוסט מעולה!! מאוד אהבתי! P: בא לי עכשיו מברשות של אנטונים

    השבמחק
  3. יסודי ומגניב

    השבמחק
  4. תודה על פוסט מעולה!
    אגב מצ"ב צילום מסך על רצון לרכישה בקלאו.
    תיראי מה החישוב אצל קלאו למברשת אחת שרציתי ב 60 ש"ח. אחרי הכל תראי מה הסכום עם המע"מ והמשלוח. פשוט לא נתפס ולא הגיוני. כמובן שלא רכשתי בסוף.

    השבמחק
  5. הי מיטל! שמחה שאהבת את הפוסט :).
    בצילום מסך רואים שיש שתי מברשות שנבחרו, לא אחת. 134 ש"ח למברשת יחידה זה אכן גבוה, אבל לשתי מברשות זה הגיוני לא?

    השבמחק
  6. תודה קרינה! אם מתחשק לך לקנות מאנטונים, יש קוד קופון נוסף ל-20% הנחה, BFAshley!

    השבמחק
  7. וואו איזה פוסט מפורט ומושקע, תודה!
    אחלה של אופציות (אני דווקא כן מחבבת את האקספרט בראש), ובנתיים משלימה פערים בסיגמא

    השבמחק
  8. תודה רבה ליאת! גם אני משתמשת במברשת סומק באותה צורה, אבל רק כששאר המברשות שלי צריכות כבר חפיפה :).

    השבמחק
  9. תודה מותק! האקספרט בראש נחמדה, אבל פשוט לא מתאימה לי למייקאפ מסתבר... ניסיתי אותה בשבוע שעבר עם ברונזר קרמי והיא עשתה עבודה מצויינת!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...