יום שישי, 27 בפברואר 2015

Favorites Of The Moment #1

בשבועות האחרונים התחלתי לגוון יותר ויותר את שגרת האיפור היומי שלי 
והחלטתי שהגיע הזמן לשתף אותן בבלוג!
אני רואה המון סרטוני מועדפי החודש ביוטיוב ומאוד נהנית מהם, אבל עד כה לא חשבתי שיש לי מספיק מוצרים לחלוק כדי לכתוב פוסט מהסוג הזה. אני לא בטוחה שאכתוב את הפינה הזו בכל חודש, אבל מדי פעם נראה לי לו"ז סביר :). 



אני אפתח בפריט שבטח מסקרן את רובכן:
>> פלטת MEGA PRO של חברת LORAC <<
אז כן, זו ה-פלטה המפורסמת שגרמה לסערה לא קטנה ברשת לפני כמה וכמה חודשים. אני לא ארחיב עליה יתר על המידה פשוט בגלל שלא ממש ניתן לקנות אותה ואני יודעת עד כמה זה מבאס לקרוא על מוצר שאי אפשר להשיג. השתמשתי בה כל השבוע האחרון אחרי שלא נגעתי בה בשבועות האחרונים וממש נהניתי - הצלליות יפות כולן והמרקם שלהן חמאתי וברובן נוח לטשטוש. מצאתי שעם הגוונים הקצת יותר מאתגרים לטשטוש (בעיקר Mulberry הוורוד המהמם בשורה הראשונה) אני מעדיפה להשתמש בפריימר והנבחר שלי הוא הפריימר של ESSENCE. קניתי אותו באיטליה לפני כמה חודשים ואני מאוד אוהבת להשתמש בו - יש לו טיפה גוון אז הוא מכסה את הורידים המבאסים שיש לי על העפעף, הוא מתייבש מהר ומשאיר מרקם חלק על העפעף. ברגע שאמצא סטנד של ESSENCE שהשאירו בו משהו, אקנה גיבוי שלו!


פריימר נוסף שהשתמשתי בו השבוע הוא ה-PoreFessional של Benefit שאותו אני מניחה על איזור ה-T בעיקר כדי לטשטש נקבוביות ולשמור על הקונסילר שאני מניחה שם לאורך זמן. 
Speaking of concealer, לאחרונה קניתי את ה-PRO CONCEAL של חברת LA GIRL. אני אכתוב עליו סקירה יותר מפורטת בקרוב, אבל רק אומר שהחומר עצמו מצויין אבל האפליקטור שלו בעייתי ולא ממש נוח לטעמי. 
קונסילר נוסף שהשתמשתי בו הוא ה-STROKE OF LIGHT של bareMinerals ואותו הנחתי באיזור שמתחת לעיניים כדי לתת הארה יתרה לאיזור הזה.


מתחת לקונסילר ניסיתי להתמיד ולשים מדי יום את קרם העיניים שלי - Plantscription של חברת Origins


ואת הקונסילרים קיבעתי עם ה- Secret Brightening Powder של לורה מרסייה, הפודרה האהובה עלי שנותנת לעור מגע משי ומאריכה את זמן ההישארות של הקונסילר מבלי להיכנס יתר על המידה לקמטוטים.


בגזרת הפנים השתמשתי במייקאפ פודרה האורגני של חברת ANTONYM (שאני כבר צריכה לדאוג לו לגיבוי כי אני ממש לא רוצה להישאר בלעדיו!), עליו הנחתי את הברונזר של ללין (שכתבתי עליו בפוסט הזה) וקצת מההיילייטר האגדי ה-Shimmering Skin Perfector של חברת BECCA בגוון OPEL שקניתי לא מזמן ועדיין מנסה ללמוד איך להשתמש בו...


אני בדרך כלל נוטה להשתמש בכמה מסקרות בו זמנית וכרגע יש לי שלוש פתוחות ואני ממש מתאמצת לא לפתוח עוד מהן :). הנבחרת להפעם היא מסקרת MISS MANGA של לוריאל שגם אותה קניתי באיטליה. לקח לה קצת זמן להתחבב עלי כי בהתחלה היא עשתה לי ריסים גושיים ביותר. אז הנחתי לה לכמה שבועות ועכשיו היא פשוט מעולה - מאריכה ומעבה בדיוק במידה הנכונה. 
עוד בתמונה - מעגל הריסים הקבוע שלי של קווין אוקווין (פוסט פה) והקבוקי המדהימה של ANTONYM!


חדי העין מביניכם ישימו לב לקופסית הקטנה עם מכסה הזהב שבמרכז התמונה - זהו האייליינר ג'ל של לוריאל, היחיד מסוגו שהשתמשתי בו בחודשים האחרונים. היה איזה יום שהוא טיפה נמרח לי ממש מתחת ל"כנף" (מבלי למרוח אותה) אז ביום שלמחרת פשוט קיבעתי טוב טוב את האיזור הזה עם הפודרה של לורה מרסייה והעניין הסתדר.


מבחר מייצג של השפתונים שלי בעת האחרונה מראה מנעד בין גווני Berry ורודים/סגולים
לגווני My Lips But Better:

מימין לשמאל:
W7 In the Pink // Wet n Wild: 912C In the Flesh, 907C Mauve Outta Here, 906D Wine Room



והרי זה לא יכול להיות פוסט שלי בלי לפחות מראה אחד, אז להלן מראה אחד מהשבוע האחרון:






זה הכל להפעם! מקווה שנהניתן מהפורמט החדש :)
ניסיתן אחד מהמוצרים בפוסט? מה המוצר האהוב עליכן לאחרונה?
ספרו לי בתגובות!

2 תגובות:

  1. כמה שאני אוהבת את מוצרי ORIGINS :)
    הפריימר של אסנס הפתיע... אחלה אלטרנטיבה אם לא צריך את האיפור עמיד לכל היום.

    השבמחק
  2. המראה מחמיא לך מאוד!
    עוררת בי חשק עז לבוא ולחטט לך במקרה, בעיקר בגלל הלוראק הזו שאני מתחילה להצטער שלא הזמנתי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...