יום שישי, 10 ביולי 2015

בשמי הקיץ האהובים עלי!

שלום לכולן! הפוסט של היום יהיה קצת שונה מהרגיל, לא איפור ולא טיפוח אלא בישום!
אני לא נוטה לכתוב הרבה על בשמים בבלוג, מהסיבה הפשוטה שבשמים הם אחד מהמוצרים המאוד אינדיבידואלים בעיניי, ותמיד מצאתי שאני פחות קוראת פוסטים כאלה אצל בנות אחרות שכן, מה לעשות, עדיין לא המציאו דרך לשלח ריחות במרחב האינטרנטי וזה הרי מה שחשוב בבשמים :). למרות זאת, הגיעו אלי לאחרונה שני בשמים מאוד מוצלחים ולכן חשבתי שיהיה כיף לכתוב פוסט אחר במקצת ובו להראות לכן מעט מאוסף הבשמים שלי, בעיקר את אלו שאני אוהבת להשתמש בהם בעונת הקיץ!

יש לי לא מעט בשמים באוסף ואני משתמשת בהם לסירוגין, כל יום משהו אחר. בקיץ אני מוצאת שיש לי העדפה ברורה לכיוון הריחות היותר פרחוניים וקלילים לעומת הכבדות של ריחות החורף. 


את הבושם Dolce המקורי קנו לי בדיוטי פרי לפני שנתיים בערך וממש אהבתי אותו, והשתמשתי בו לסירוגין בתחלופת הבשמים הרגילה שלי. הריח שלו די מתקתק בהתחלה אבל מתייצב ומריח פחות מתוק ככל שהוא על העור. התרגשתי לקבל לסקירה את הבושם השני בסדרה Dolce Floral Drops כי סיקרן אותי מה השוני ביניהם...



מלבד הבקבוק שעשוי מזכוכית חלבית, ל-Floral Drops יש ניחוח קצת יותר "חד" ופחות מתוק, רענן יותר, כנראה הודות לתו העליון שלו שמורכב מעלי נרולי ופרח הפאפיה. בנוסף, כשהוא מתייצב על העור ממש מרגישים את תו הלב שלו: נרקיס לבן, חבצלת לבנה, שושנת מים לבנה.



מתוקף היותי בנאדם מאוד "חזותי" אני נמשכת לבשמים בתחילה בגלל הבקבוק שלהם - את הבושם של איסי מיאקי ביקשתי שיקנו לי ליומולדת מבלי שהרחתי אותו, פשוט כי מצא חן בעיניי הבקבוק שלו. שמחתי מאוד לגלות שהריח שלו נעים ביותר והוא בעצם מריח כמו פרחי אפונה ריחנית, מה שמעורר בי זכרונות ילדות שמחים בכל פעם שאני מניחה אותו עלי.


את הבושם של מרק ג'ייקובס הרחתי כדוגמית באחד מעיתוני האופנה שלי (כנראה ווג או משהו בסגנון) וידעתי שהוא יהיה שלי! למזלי אחי היה בדיוק בנסיעת עבודה בסינגפור (שם הוא זול יותר משמעותית מבארץ) ואז בא לביקור בארץ אז הרווחתי פעמיים! כפי שניתן לראות הוא אחד הבשמים שאני יותר אוהבת באוסף ואני משתמשת בו לא מעט. לדעתי הוא לא באמת מריח כמו דבש, אלא יש לו ריח מאוד מתקתק אבל רענן באותו הזמן והבקבוק משובב לב במיוחד!


הבושם החדש של חברת קרליין Undercover Glow שקיבלתי לסקירה, מריח מאוד נקי ופרשי אבל מתקתק באותו הזמן. אני חייבת לציין שזו ההתנסות הראשונה שלי עם בשמי החברה וממש הופתעתי שאהבתי אותו :). לפי החברה הניחוח מורכב מתו עליון של הדרים וקסיס, תו הלב מסחלב, יסמין, סיגליות ותו הבסיס ממאסק וסאנדלווד. אני לא טובה בלזהות ריחות ספייציפיים בתוך בשמים, אבל מאוד התרשמתי מהתוצאה הסופית והוא בהחלט נכנס לסבב הבשמים השבועי שלי!

הקטע היחיד שמבאס בעיניי בכל הבשמים הללו הוא עניין העמידות - את כולם אני מצליחה להריח על עצמי במשך גג שלוש-ארבע שעות, ולאחר מכן הריח מתנדף כלא היה. הקטע הזה לא קורה לי עם בשמים כבדים יותר, דוגמאת Chloe שאותו אני מצליחה להריח גם אחרי יום של 12 שעות! זה לא מאוד בעייתי, אבל חשבתי לעצמי שהייתי שמחה למצוא איזושהי דרך לשפר את העמידות שלהם עלי וממש כמה שעות אחרי שכתבתי את הפוסט, נתקלתי במקרה בכתבה של גליה תורן חן הנפלאה באתר Guilty שבו היא מדברת על "עשרת הדיברות לבישום מנצח" ויש שם טיפים מעולים שאני הולכת ליישם ממש בקרוב!


אשמח לשמוע מכן מהם הבשמים האהובים עליכן?
האם אתן צמודות לבושם אחד או אוהבות מגוון של ניחוחות?
יש לכן בושם קייצי ובושם חורפי?
ספרו לי בתגובות :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...