יום שישי, 31 ביולי 2015

Just a Little Lip Part 5 - RED LIPSTICK edition!

כשהתחלתי לחשוב על איזה מוצרי איפור אקח איתי לטיול שלי לפריז לפני כמה חודשים (אני לא מאמינה שעברו כמעט 4 חודשים מאז! מרגיש כמו נצח!) היה לי ברור דבר אחד - אני חייבת לארוז שפתון אדום ועדיף כזה שיהיה עמיד במיוחד!


אם יש מוצר אחד שמסמל בעיניי את השיק הצרפתי הלוא הוא השפתון האדום. קלאסי ונקי וישר נותן מראה מוקפד ויפיפה, בלי להתאמץ בכלל, ועל זה מושתת הסגנון הצרפתי הרי - כלום שנראה כמו הכל, אבל עם השפתון האדום שתמיד מככב ונותן את הטון של המראה כולו.

(סורי על הפילטרים. אפילו האור הפריזאי לא עוזר למצלמה הקדמית של האייפון :)

>> המיניאטורה הזו בתחתית התמונה היא בעצם שפתון מסדרת Opaque Rouge Liquid של HOURGLASS שהיה חלק מסט של ספורה שקניתי בסוף שנה שעברה. הגוון שלו ICON יותר דובדבני מאדום והוא קצת יותר כהה משאר השפתונים. הבעיה היחידה שלי איתו הייתה המריחה - הוא נמרח בצורה מאוד לא אחידה ונדרשות כמה וכמה שכבות כדי להגיע לאטימות נאותה בעיניי.


<< על השפתון הנוזלי של בורז׳ואה מסדרת ה-Velvet הרחבתי בפוסט הזה, ורק אגיד שוב שהריח שלו הוא הבעיה הכי גדולה שלי איתו, בנוסף לכך שהוא ממאן להתייבש על השפתיים שלי ונשאר דביק מאוד לאורך כל זמן השימוש... כפי שניתן לראות בסווצ׳י השפתיים למטה, הוא נראה עלי מאוד גלוסי, קצת שקפקף לעיתים, והגוון שלו נוטה קצת לכיוון הכתמתם.


>> עוד מנחה מהסט של ספורה הגיעה באמצעות ה-Everlasting Liquid Lipstick של Kat Von D בגוון Outlaw. השפתון הזה הוא היחיד מכל אלו שניסיתי שמתייבש לחלוטין על השפתייים שלי אבל נשאר בכל זאת יחסית לחותי ולא מייבש בכלל. כל כך אהבתי את הפורמולה שלו שהזמנתי גוון אחר שלו שאני מקווה לנסות ממש בקרוב :). Outlaw הוא גוון אדמדם על גבול הכתמתם שנותן הרבה אור לפנים לטעמי.


<< גם על השפתונים של קרליין מסדרת ה-Color Matt כתבתי באותו הפוסט, ואני עדיין אוהבת אותם, והגוון הזה, מס׳ 25, מחמיא במיוחד לגוון העור שלי לדעתי.


>> אבל הנבחר מבין כל אלו, זה שזכה לנסוע איתי לפריז היה ATLANTIC CITY של חברת OFRA!

מעט זמן לפני הנסיעה קיבלתי אותו לסקירה ולמעט הריח המעט מתוק מדי שלו, הוא תפקד בצורה מושלמת ועמד בכל האתגרים שהצבתי לו (קרי מאכלים עתירי חמאה ושמנת, כנהוג בבירה הצרפתית :). הגוון שלו הוא ממש True Red, נייטרלי יחסית בלי תת גוון מובהק. הפורמולה שלו נעימה מאוד על השפתיים, הוא עמיד מאוד ונדרש מסיר איפור ייעודי להסירו בסוף היום.


מימין לשמאל: OFRA, Carelie, Kat Von D, Bourjois, Hourglass




בניגוד להרגלי, יצא פוסט קצרצר הפעם :)
מקווה שנהניתן לקרוא ואשמח לשמוע מכן - 
מהו השפתון האדום האולטימטיבי שלכן?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...