יום ראשון, 27 בספטמבר 2015

רשימת צפייה - היוטיובריות הישראליות האהובות עלי!

הפוסט הזה התחיל בעצם מפוסט של שני המקסימה מהבלוג: Scarlet's Kisses שפרסמה פוסט שבו היא כותבת על 5 וטיובריות הביוטי האהובות עליה, מה שנתן לי רעיון - אני צופה בהמון (המון!) סרטונים ביוטיוב, רשימת הצפייה שלי די אינסופית ולאחרונה גיליתי כמה וכמה בנות חדשות, בעיקר ישראליות שמפרסמות סרטונים בעברית וחשבתי שיהיה מעמיין לרכז אותן בשבילכן בפוסט מיוחד.
אז התרווחו נא לכן בכיסא ובואו נתחיל!


אחת הבנות שאני הכי אוהבת לצפות (ולהקשיב) לסרטונים שלה היא כמובן יוליה המקסימה,
הלוא היא "איפורומניה".


הסרטונים שלה פשוט נעימים לצפייה, המראות מעניינים
והיא שומרת על רמה גבוהה בנוגע לעריכה ולכל המסביב.

בניגוד ליוליה, את אלין לא הכרתי לפני שנתקלתי בערוץ שלה, אבל מיד התמכרתי!


היא מצלמת סרטונים בעברית ובאנגלית, אני מאוד אוהבת את צורת האיפור שלה שנראית לי מאוד מקצועית אבל גם אפשרית לביצוע לא משנה מה רמת הידע שלך, והסרטון הזה אף שכנע אותי סופית, להזמין את פלטת ה-Shadow Couture World Traveler של אנסטסיה בוורלי הילס :).

את אילנה הכרתי ממש דקותיים לפני שהסרטון הזה שלה הפך כמעט ויראלי ברשת:



הבחורה פשוט כישרונית בטירוף והמראות היותר "לבישים" שלה מדהימים לא פחות!

עוד מישהי שהכרתי ממש לאחרונה היא דניאל סיסו שעדיין אין לה הרבה סרטונים אבל ממש אהבתי את אלו שיש, ובסרטון האחרון שלה היא יצרה מראה ירוק מושלם לחילופי העונות הקרובים:


אחד הדברים שאני הכי אוהבת לראות זה שיתופי פעולה (או Collabs כמו שקוראים להם באנגלית) בין שתי יוטיובריות (או יותר). בזכות שיתופי הפעולה הללו, גיליתי למשל את Miss Reine:



היא חמודה ממש, טון הדיבור שלה כייפי ויש לה סרטונים גם על אופנה, לקים ועוד. 
ממש כיף לצפות בה!

אם כבר דיברנו על לקים, אני חייבת להמליץ על הערוץ של יעל, Paint Them All בשבילכן :)


הערוץ מלא במדריכים יעילים ומעולים לכל מיני שיטות של נייל ארט וכן כל מיני טיפים וטריקים נוספים לענייני הציפורניים. ההסברים מעולים ומפורטים, אבל לא יותר מדי כמובן :).

לאחרונה כמה וכמה בלוגריות פתחו ערוצי יוטיוב שיהוו מעין השלמה לבלוג הכתוב (ממש כמוני :).
להלן כמה מהחביבות עלי:


הערוץ של קרן מהבלוג PEACH PLEASE נפתח ממש לפני כמה שבועות, ורואים שהיא משקיעה ומצלמת סרטונים פשוט מקסימים!



את מרינה אני בטוחה שאתן מכירות מהבלוג THE ILLUSION OF MAKEUP וגם היא עושה את צעדיה הראשונים ביוטיוב, ואני חושבת שהסרטונים שלה נעימים מאוד וכיפיים לצפייה.



אינה גילתה את פניה לראשונה בבלוג רק השנה, אבל לפי הסרטונים - חבל שלא עשתה את זה קודם!
היא עוברת מסך בצורה מעולה, עניינית ולא חופרת (חשוב ביותר :).



האחרונה בקטגוריה הזו היא אלינור מהבלוג Chic & Sweet
ורק תצפו בסרטון הזה ותבינו כמה היא מוכשרת! מדהים!

כמובן שאני לא יכולה לעשות פוסט על יוטיובריות בעברית מבלי להזכיר את הבנות
שהיו הראשונות שהכרתי שעשו סרטוני איפור בעברית ביוטיוב!



הראשונה שהכרתי היא כמובן אשלי וקסמן בקשי. אני מאוד אוהבת לצפות בה ולהקשיב לה (גם כשהיא חופרת כמו בסרטון הזה :). בנוסף, סגנון האיפור שלה מאוד תואם (בעיניי לפחות) לשלי, אז אני מוצאת הרבה השראה בסרטונים שלה!


אם את אשלי הכרתי ראשונה, אני בטוחה שאת שרית הכרתי ממש אחריה!
היא פשוט בנאדם מקסים במיוחד וכל כך נעים לצפות בה ולהקשיב לה ולסקירות שלה :)

שלוש מאפרות מדהימות שאני בטוחה שכולכן מכירות ושאני מאוד אוהבת לצפות בהן
הן כמובן מורן טרסוב, יאנה פרוביז ותום בר-עמר!






ואחרונות חביבות שמרתי לסוף את את יובל וקרן, שתי בלוגריות שהכרתי האמת בעיקר בפייסבוק ובאירועי בלוגריות, אבל הן כאלה חמודות והסרטונים שלהן פשוט מעולים שהייתי חייבת להכניס אותן לרשימה הזו!






לבסוף, למי שלא יודעת, רציתי לספר לכן שגם לי יש ערוץ יוטיוב :).
אני לא מעלה סרטונים בזמנים קבועים, אבל משתדלת לצלם מתי שאני יכולה. 
זה הסרטון האחרון שפרסמתי ובו סקירה ולוק עם הפלטה האהובה עלי של לורה מרסייה:



מקווה שחידשתי לכן, ושתצרפו כמה ערוצי יוטיוב חדשים לרשימת הצפייה שלכן
(וגם אותי אם מתחשק לכן :)
ספרו לי בתגובות אילו יוטיובריות ישראליות אתן הכי אוהבות!

10 תגובות:

  1. שמחה שנתתי לך השראה!:P לשמחתי את כולן בפוסט הזה אני כבר מכירה :)

    השבמחק
  2. רעיון נהדר! נרשמתי לכמה ערוצים וגם לשלך :)

    השבמחק
  3. מעניין. יש פה כמה בנות שעדיין לא הכרתי..
    נראה לי ששכחת את יובל ששון החמודה ועוד מישהי שגילינו לאחרונה שיש לה ערוץ באנגלית (אנגלית אמריקאית מושלמת יש לציין ) זו דר.. לא סגורה על השם של הערוץ שלה אבל אפשר לברר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על התגובה! יובל דווקא כן נמצאת בפוסט, ואת דר בוודאי שאני מכירה אבל אם אני לא טועה כל הסרטונים שלה באנגלית ונושא הפוסט הוא דווקא יוטיובריות שעושות סרטונים העברית :)

      מחק
    2. נכון עברתי שוב על הפוסט וראיתי שאכן פספסתי אותה בסוף :)
      הבנתי את הקטע של העברית, אבל נראה לי שסבבה לפרגן גם בחצי מילה גם לאלו שפונות לקהל בינלאומי יותר.
      בכל מקרה ממש נהניתי מהפוסט!

      מחק
  4. שירי, תודה רבה על ההמלצות. הכרתי בזכותך היום כמה ערוצים חדשים ושווים :-) סוכות שמח יקירה ושנה טובה ומוצלחת ♥

    השבמחק
  5. תודה רבה על הפירגון! ^_^ ואין ספק שהעולם היוטיוב בארץ נמצא במגמת צמיחה כייפית!

    השבמחק
  6. יאאאא איזה מהממת את!!! תודה רבה על הפרגון!!!! כיף לראות שעולם היוטיוב הישראלי צומח!! :)

    השבמחק
  7. תודה רבה על הפרגון!! איזה כיף להכיר עוד ערוצים מהארץ :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...