יום שישי, 16 באוקטובר 2015

USA Makeup HAUL & Looks + Videos!

מי מכן שעוקבת אחרי באינסטגרם או בפייסבוק, בטח ראתה שלפני כמה זמן קיבלתי חבילה גדולה מאמריקה. חברה מקסימה הייתה נדיבה ואפשרה לי להזמין כאוות נפשי לכתובתה בארה"ב לפני שחזרה ארצה. אחרי שקיבלתי את כל המוצרים, חשבתי על איך אציג אותם בבלוג ומכיוון שאני מנסה לטפח את ערוץ היוטיוב שלי יותר לאחרונה צילמתי סרטון Haul!

מפאת כמות הדברים, והעובדה שאני נוטה לברבר הרבה במיוחד כשאני מתרגשת, יצא סרטון באורך אפי ולכן החלטתי לפצל אותו לשני חלקים, כדי שאולי יהיה סיכוי שמישהי תרצה לראות אחד מהם עד סופו :)



בימים שעברו מאז שצילמתי את הסרטון (או בעצם הסרטונים) השתמשתי בכמה וכמה מהמוצרים ורציתי לחלוק איתכן חלק מההתרשמויות שלי ואת המראות שיצרתי איתם!


ההזמנה הראשונה שעשתה את הסיפתח ל-HAUL הזה הייתה הזמנה של מוצר מרגש מחברת HOURGLASS. ראיתי את הפלטה הזו לפני כמה וכמה חודשים באינסטגרם או בוולוג של בלוגרית בריטית כלשהי ובו זמנית התלהבתי והתבאסתי - התלהבתי כי היא נראתה כל כך מעניינת והתבאסתי כי הייתי בטוחה שלא אשיג אותה בחיים! אבל מסתבר שלפעמים המזל משחק תפקיד בחיים שלנו :).


דיברתי על הפלטה בסרטון השני שלי, אז לא אחפור יותר מדי גם פה, רק אומר שאני ממש ממש נהנית להשתמש בה, הסמקים פשוט מעולים, הגוונים שלהם יפים ואני מוצאת את עצמי ממש משתמשת בכל אחד ואחד מהמרכיבים שבה, שזה אספקט חיובי ביותר בהתחשב בעובדה שהיא עלתה לי 80 וקצת דולר... (ותודה לטניה המדהימה שבזכותה היא בכלל שלי :).


ונעבור לחלק השני המסקרן בכל ה-HAUL הזה - מוצרי ColourPop!
בגלל שלא ידעתי איך הן ישרדו את הנסיעה, הגבלתי את עצמי והזמנתי רק שתי צלליות, מה שהסתבר כקשה במיוחד בגלל המחיר הזול מאוד שלהן (5 דולר ליחידה!) והמבחר העצום שיש להם. לא נורא, לא צריך לרחם עלי שכן פיציתי את עצמי ורכשתי 6 מה-Lippie Stix שלהם :)


מראש ידעתי שהצלליות הללו לא כל כך פשוטות לעבודה עם מברשות ומכיוון שאני לא אוהבת להניח צלליות עם האצבעות חשבתי שיהיה רעיון טוב לנסות ולהשתמש בהן יחד עם ה-Clearly Liquid Glitter Base של חברת Lit Cosmetics (שאגב, עושה משלוחים לארץ במחיר סביר בהחלט!).
הגוונים שיש לי הם - La La ו-i heart this וניתן לראות סווצ'ים שלהם ממש פה בסרטון הראשון. מבחינת נוחות ופיגמנט העדפתי את La La, אבל אני חייבת להודות ש-i heart this מנצנץ פי כמה וכמה!



במראות שעשיתי השתמשתי בשתיים בלבד מתוך כל פלטות הצלליות שקניתי, האחת של מאק שנקראית Eye Shadow x9 Burgundy Times Nine והשנייה של לוריאל שנקראית La Palette Nude 1 ואני חייבת לציין שממש הופתעתי ונהניתי משתיהן!
הופתעתי מהפיגמנט המעולה של הפלטה של לוריאל, בעיקר מגווני המאט שמשום מה הייתי בטוחה שיהיו נפילה, ואילו הפלטה של מאק הפתיעה אותו בורסיטיליות שלה ומצאתי את עצמי חוזרת אליה שוב ושוב במהלך השבוע שבו בחנתי את המוצרים הללו.






ולסיום אשאיר אתכן עם חלק משאר המוצרים שקניתי שכמובן מופיעים בסרטונים...
ספרו לי בתגובות על איזה מהם תרצו לראות פוסט סקירה? או סרטון?
מקווה שנהניתן :)

5 תגובות:

  1. פוסט מושלם!! גמני התחדשתי באוורגלס!! הם מדהימים :))) אגב חיפשתי גם את פלטת הסמקים הזו היות ואני מכורה לסמקים. אם לא תרצי אני תמיד פה :)

    השבמחק
  2. פשוט נפלאאא! פלטה של מאק ושל אנסטסיה מהממות !! בא לי גם ..

    השבמחק
  3. וואו!!! כמה קניות נפלאות!! תתחדשי :) גם אני הייתי בטוחה שהפלטה של לוריאל תהיה נפילה.. כיף לגלות שלא!

    השבמחק
  4. הייתי חייבת להגיב ולו רק בגלל פלטת הסמקים של tarte, היא שבתה אותי!
    הפלטה של מאק נמצאת אצלי בווישליסט כבר הרבה זמן גם כן, אשמח אם תעדכני לגבי העמידות והפיגמנט. אני מתקמצנת על המחיר בארץ ומחכה להזדמנות שמישהו יקפוץ לחו"ל D: תתחדשי על הכל!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...