יום שישי, 23 באוקטובר 2015

BLOGSALE 2015 part 2!

מי רוצה לעזור לי לפנות מקום במגירות האיפור שלי?
(עוד מקום לאיפור חדש כמובן)...
מי שראתה את פוסטי ה-BLOGSALE הקודמים שלי (וגם את סרטון ה-HAUL הענק שלי)
בוודאי יודעת שכמו מכורת איפור אמיתית, יש לי יותר מדי איפור...
לכן, ולמרות שלא עבר הרבה זמן מהבלוגסייל הקודם, שוב עברתי על המגירות שלי ובחרתי מוצרים שאני פשוט לא משתמשת בהם וחבל שסתם ישבו אצלי בודדים וגלמודים :).




קודם כל לעניינים המנהלתיים - לאחר בעיות חוזרות ונשנות עם הדואר,
המכירות יתבצעו במזומן ובמסירה אישית בתל אביב/כפר סבא בלבד!
אני חושבת שהמחירים הוגנים והגיוניים אבל מי שרוצה מוזמנת לשלוח לי
הצעה לפריט מסויים ונראה מה אפשר לעשות.
אני פתוחה לרעיונות שלכן :).

אני אעדכן את הפוסט כך שמוצר שמור יהיה רשום כשמור ומוצרים שימכרו אני כמובן אעדכן.
~~~~~
ועכשיו למוצרים - הם שומשו יחסית מעט, אבל כמובן שאני לא מוכרת דברים שמתקרבים לסופם אלא רק מוצרים שיש בהם לפחות 80-90 אחוז מהמקור.





פלטת צלליות Ready Convertible Eyeshadow Palette של bareMinerals (מהדורה מוגבלת)
100 ש"ח



פלטת צלליות Ready Eyeshadow 8.0 The Posh Naturals Palette של bareMinerals
100 ש"ח



היילייטר של חברת BECCA בגוון OPAL
120 ש"ח נמכר!
סומק קרם של בובי בראון בגוון POWDER PINK 06
80 ש"ח
היילייטר של פופה
40 ש"ח



פודרת Bye Bye Pores של חברת IT COSMETICS בגוון Translucent
80 ש"ח נמכרה!
פודרת Light Reflecting Setting Powder Pressed בגוון Translucent Crystal של NARS
120 ש"ח



צללית בגוון VEX של מאק
60 ש"ח
אייליינר/צללית קרם Get Inked Cushion Eye Liner בגוון Copper Ink של STILA
60 ש"ח
צללית קרם עמידה בגוון STEEL של Bobbi Brown
40 ש"ח



פריימר Veil Mineral של חברת HOURGLASS בגודל מוקטן
40 ש"ח נמכר!
שפתון נוזלי בגוון LOLITA של KAT VON D
60 ש"ח נמכר!




מסקרה/פריימר לריסים Tightline Full Lash Length Black Mascara Primer של It Cosmetics
80 ש"ח חדש! 
מעגל ריסים של ספורה Show Curl XL
40 ש"ח



מברשת סומק של טארט, מברשות סיגמא E36 (עליונה) נמכרה! ו-E48 (תחתונה)
כל אחת 30 ש"ח


בושם Jimmy Choo או דה טואלט 60 מ"ל
50 ש"ח
בושם גוצ'י FLORA By GUCCI מכיל 75 מ"ל נמכר!
70 ש"ח


וזה הכל להפעם!
אני מזכירה שוב, אני לא שולחת בדואר וכל המכירות יתבצעו במסירה אישית בלבד.
למי שיש שאלות כלשהן מוזמנת לפנות אלי במייל: shiribt@hotmail.com או בפייסבוק
סופ"ש מקסים לכולן :)

2 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...