יום שבת, 5 בספטמבר 2015

My Week with - Laura Mercier Artist Palette+Video!

כפי שאתן בוודאי כבר יודעות, אני מאוד מחבבת פלטות של צלליות. גדולות וקטנות כאחד, הן תמיד מושכות אותי ואני פשוט לא יכולה להפסיק לקנות אותן! לפני כמה וכמה חודשים, יצאה פלטה חדשה/ישנה למותג Laura Mercier בשם Eye Art Artist's Palette. אני אומרת חדשה/ישנה מכיוון שהפלטה הזו כבר יצאה בעבר במהדורה מוקדמת לפני שנתיים בערך. כשהיא יצאה אז מאוד רציתי אותה אבל עדיין לא הכרתי את האופצייה של חברות שילוח מחו"ל והאמת היא שאני די בטוחה שהיא גם נגמרה במלאי יחסית מהר. כשראיתי שהפלטה הזו חזרה לחיים (עם אריזה חדשה אבל אותן הצלליות) שמחתי עד מאוד ודי מהר היא עשתה את דרכה לסל הקניות שלי!

בעיניי הפלטה הזו יכולה לשמש למגוון של מראות (וכמה מהם כמובן אראה בהמשך הפוסט), שנעים על הסקאלה בין מראות יומיום ומראות ערב. היא במיוחד מתאימה לדעתי לעיניים ירוקות שכן יש בה 4 גוונים סגולים שונים שהם כמובן האהובים עלי בפלטה :). שאר הגוונים פחות "מרגשים" אבל עדיין שימושיים ויפים מאוד. האיכות של הצלליות פשוט מעולה, הן נמרחות יופי ומטשטשות נהדר. 
האריזה של הפלטה קומפקטית ובעלת קווים נקיים מאוד. האמת שראיתי אצל חברה את הפלטה המקורית ויותר אהבתי את האריזה שלה, אבל לא נורא. עם הפלטה הזו, הבפנים הרבה יותר מעניין מהבחוץ בכל מקרה :).

אגב, למי ששאלה את עצמה האם הפלטה הזו אכן זהה לזו מלפני שלוש שנים, קורה הנפלאה מ-Vintage Or Tacky עשתה סרטון שבו היא משווה את שתי הפלטות:


בעיניי זו הפלטה המושלמת לגוון העיניים והעור שלי. כל מראה שעשיתי איתה יצא מוצלח. השילוב בין הגוונים הסגולים, ורודים וחומים מהמם והטונים השונים מאוזנים (כך שיש גוונים בהירים מאוד, גווני אמצע וגוונים כהים).




באופן לא מפתיע, הגוון האהוב עלי מכולם הוא African Violet שאחרי שהפלטה בגלגול הקודם שלה יצאה מהמלאי, אפילו שקלתי לקנות אותו כצללית בודדת ואם הצלליות הבודדות של המותג הזה לא היו עולות 24 דולר (!) לאחת, כנראה שהייתי עושה את זה :). הגוון הזה ממש מסקרן בעיניי - הוא סגול על גבול ה-Taupe עם שימר מוזהב שנראה כל כך יפה על העין, לא מוגזם בכלל!






וקצת סווצ'ים:
זו השורה העליונה בפלטה. משום מה עשיתי את הסווצ'ים בסדר ההפוך לזה שבפלטה. עמכן הסליחה :) 

וזו השורה התחתונה. גם היא הפוכה בסדר שלה כמובן...

כפי שאפשר לראות בתמונות שהגוונים הבהירים מאוד לא ממש נראים על העור שלי באיזור שבו עשיתי את הסווצ'ים, אבל על העין הן עושים את עבודתם נאמנה, לא לדאוג!

ולהלן כמה מהמראות שעשיתי עם הפלטה:





למראה הזה השתמשתי בצלליות: Bamboo, Truffle, Espresso Bean, Sparkling Dew ו-Vanilla Nuts



 למראה הזה השתמשתי בצלליות: Guava, Sparkling Dew ו-Truffle




  למראה הזה השתמשתי בצלליות:
Kir Royal, Violet Ink, Guava, Sparkling Dew, Vanilla Nuts, Primrose ו-Fresco




  למראה הזה השתמשתי בצלליות:
African Violet, Sparkling Dew, Violet Ink, Truffle, Fresco ו-Vanilla Nuts

וכמובן שהייתי חייבת גם לצלם לכן סרטון!


וזה המראה שבסרטון:





משום מה את הפלטה הזו ניתן לצערי להשיג רק באתר SEPHORA שכמובן לא עושה משלוחים לישראל. את שלי קניתי באתר ושלחתי לחברה שבאה לביקור מארה"ב. קצת מוזר שהפלטה הזו לא נמכרת באתר של המותג עצמו, אבל ניחא.
אתן כמובן יכולות להשתמש בשירותי השילוח השונים כמו Buy2Usa, Mustop או Ship My Deal (שהשתמשתי בהם ממש לאחרונה ומאוד התרשמתי! פוסט בקרוב :). למי שחדשה בנושא השירותים הללו אני ממליצה לקרוא את הפוסטים של קרן מהבלוג Peach Please או את של סיוון מהבלוג masksoffmaskson.

האם יצא לכן להתנסות בפלטה הזו? מה חשבתן על הסרטון?
מהי פלטת הצלליות האהובה עליכן כרגע?
אשמח לשמוע בתגובות!

6 תגובות:

  1. הפלטה הזאת כ''כ מקסימה, אני מתחרטת שלא קניתי אותה :(

    השבמחק
  2. הגוונים בפלטה הזו נראים מדהימים! גם לי יש חולשה לצבע הסגול, וכבר הספקתי לשים עין על הפלטה הזו. נחמד לדעת שיש אלטרנטיבה דומה וזולה יותר מבית לוריאל. :)
    נהנתי לצפות בסקירה ובטוטוריאל שלך!

    השבמחק
  3. וואווואווואווואווואו :O
    איזו פלטה מרהיבהההההה!! 3>
    הגוונים נראים נהדר- גם חומים וגם סגולים! (שהם שני הצבעים שאני הכי אוהבת בעולם בצלליות)

    ממש אהבתי את המראות שעשית. :)

    חלום חיי לשים את ידיי על ה"טארטלט" של טארט, זו פלטה שפוגעת פשוט בול לטעם שלי- הכל מאט לגמרי ובגוונים הכי הכי .. ;)

    השבמחק
  4. איזה מראות מדהימים! האהוב עליי הוא הרביעי (אם ספרתי נכון), אבל כולם כל כך עדינים וענוגים... גוונים סגולים וורודים לרוב מפחידים אותי, אבל את גורמת להם להיראות פשוט קסומים!

    השבמחק
  5. מקסים כרגיל! הסגולים תמיד כה מחמיאים לך

    השבמחק
  6. היא סגולה וזה כל מה שאהבתי בה, אבל היא משעממת אותי :(
    בזמן האחרון שמתי לב שאני נמשכת לצבעים זועקים יותר, אבל היא נהדרת למישהי שאין לה צבעים סטנדרטיים...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...