יום שבת, 31 באוקטובר 2015

סקירה בקטנה+סרטון - סדרת Dior Star!

לפני כמה חודשים קיבלתי לסקירה את המייקאפ החדש של חברת Dior ושמו: DIORSKIN STAR. ניסיתי אותו כמה וכמה פעמים, וכמובן שהייתי חייבת לחלוק איתכן את המסקנות שלי :)

דבר החברה: "המראה המושלם של איפור מקצועי, הזוהר של טיפול פנים. כיסוי מלא, זוהר עוצמתי ועמידות לאורך היום. מועשר בריכוז פיגמנטים ורכיבי טיפוח המוסיפים זוהר, שנוצר מחרוזי סיליקה חלולים המועשרים בפיגמנטים מינרליים. אלו מוחדרים ללב הפורמולה ומשקפים את האור שמגיע אליהם כלפי חוץ מבלי ליצור מראה מבריק. גוון עור אחיד נחשף דרך פילטר של פיגמנטים עם צבע אשר מחזירים זוהר לעור עמום. שילוב של שלושה רכיבים המבוססים על צמחים מונעים את "לכידת האור" ופועלים על העור כדי למחוק כהויות, כתמים ואדמומיות. בכל מריחה, העור הופך לאחיד וקורן יותר.  המרקם קרמי, משאיר תחושה קלילה מאוד על העור ויוצר כיסוי מלא. מותיר על העור מעטה עדין ונעים היוצר מראה אחיד ומלא זוהר. המייקאפ מושק ב-12 גוונים כדי להתאים לכל גווני העור. מכיל כמות אידאלית של פיגמנטים בגוונים חמים בעלי זוהר בריא אשר נשארים בדיוק באותו הגוון לאורך כל היום מבלי להשתנות או לדהות. מכיל הגנה מהשמש SPF 30"


בעיניי זה המייקאפ הנוזלי הראשון שניסיתי שאני ממש מרוצה מאיך שהוא נראה על העור שלי. הוא ממש נראה כמו עור שני, הכי טבעי שראיתי על עצמי. הצלחתי להגיע איתו לכיסוי בינוני עד מלא בזכות הספוגית (המעולה!) שיצאה במקביל אליו לחנויות (עוד על הספוגית בהמשך הפוסט). הוא נשאר על העור שלי כל היום ולא "נעלם" או דהה באיזורים המועדים לפורענות. כמובן שפידרתי אותו בתחילת היום ולטעמי נדרש פידור נוסף אחרי 6-7 שעות, אבל זה ממש בקטנה. בנוסף - הוא מגיע עם משאבה! אם הוא רק היה בגוון בהיר יותר (קיבלתי להתנסות את גוון 030), הוא בהחלט המייקאפ המושלם בשבילי! אגב, דיור הביאו לארץ 12 מתוך 14 הגוונים של הסדרה הזו, מה שאומר שיש גוון לכל אחת, וסופסוף מותג שלא מקפח אותנו :).


בנוסף למייקאפ הושק בסדרה גם קונסילר שנקרא DIORSKIN STAR Concealer.
דבר החברה: "האיזור שסביב העיניים זקוק לטיפול מיוחד כיוון שהעור בו מאוד עדין ועליו רואים את סימני העייפות. הקונסילר STAR של דיור מבהיר את האזור ויוצר אפקט מתיחה עדין אשר מחליק ומפסל את האזור שסביב העין. העיניים נראות פתוחות, מוארות וגדולות יותר. במקביל ליצירת המראה הרענן, הרכיבים הטיפוליים פועלים על מקור הזוהר בתוך העור: בכל מריחה הם עוזרים להפחית שקיות, כהויות ואדמומיות. השימוש נעשה באמצעות המכחול לאחר בסיס המייקאפ, מעל לכהויות ובפינה הפנימית של העין. המרקם העדין והקרמי משתלב לתוך העור באמצעות טפיחות קצות האצבעות והחלקה כלפי חוץ. הקונסילר קיים ב-4 גוונים."

לעומת המייקאפ, מהקונסילר פחות התלהבתי. האריזה שלו יפה ונקייה, כמו זו של המייקאפ, רק שבמקום משאבה יש לו אפליקטור כמו של גלוס, שהיא צורת הקונסילר האהובה עלי. כשהנחתי אותו רק מתחת לעיניים הוא היה בסדר, לא משהו מיוחד, אבל כשניסיתי להניח אותו לפי שגרת מוצרי הפנים הרגילה שלי, כלומר הנחתי אותו על כל הפנים (במקומות אסטרטגיים כמובן) טשטשתי ואחר כך עברתי עליו עם המייקאפ פודרה שלי, הוא לא ממש עשה את העבודה והתחיל להבריק ממש ממש מהר, מה שהפך את הפנים שלי ממראה מאט ויפה למראה מיוזע ויפה הרבה פחות...


ועכשיו הגעתי למוצר האהוב עלי בכל ההשקה הזו - ספוגית המייקאפ של דיור שנקראית:
BACKSTAGE BLENDER!
ספוגיות מהסוג הזה הן הדרך האהובה עלי למריחת מייקאפ נוזלי. הן נותנות את הגימור הכי יפה, בלי סימני מריחה, ועם כמות חומר נכונה. ואם תהיתן איך היא נראית לצד הביוטי בלנדר המהוללת:

מימין דיור ומשמאל ביוטי בלנדר
הצורה של שתי הספוגיות אכן דומה אבל המרקם שלהן די שונה - הספוגית של דיור קשיחה ודחוסה יותר ואילו הביוטי בלנדר רכה ואוורירית יותר. גם שיטת השימוש בהן שונה - אם את הביוטי בלנדר חייבם להרטיב ולסחוט טוב טוב טרם השימוש, עם הספוגית של דיור ממליצים לעבוד כשהיא יבשה לגמרי! ופה הספוגית הזו פשוט קנתה אותי - עם כל אהבתי למראה שנוצר עם הביוטי בלנדר, בימים רגילים פשוט אין לי סבלנות ואין לי כוח להתעסק עם עניין ההרטבה והסחיטה. מה גם שאני מרגישה חובה לשטוף אותה אחרי כל שימוש שכן אחרת נדמה לי שהיא נשארת יותר מלוכלכת אחרי חפיפה... את הספוגית של דיור אמרו לנו בהשקה שפשוט מנקים אחרי כל שימוש עם מגבון איפור ושוטפית אחת לכמה זמן. לדעתי השיטה הזו עובדת טוב מאוד, והספוגית שלי אכן נראית בסדר גמור לאחר כמה וכמה (וכמה) שימושים.

צילמתי לכן גם סרטון שבו אני מראה את צורת ההנחה של המייקאפ והקונסילר עם הספוגית ועוד קצת מסקנות שלי...


מקווה שנהניתן מהפוסט ומהסרטון!
ספרו לי אם ניסיתן את אחד מהמוצרים מהסדרה
ומהו המייקאפ האהוב עליכן?

2 תגובות:

  1. פוסט מקסים! גם אני התאהבתי במייקאפ הזה, הוא נפלא

    השבמחק
  2. גם אני עם עדר המעריצות של המייקאפ, הוא נהדר

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...