יום שני, 12 בספטמבר 2011

מבצע דחיסת צלליות!



לפני כמה חודשים הזמנתי מאיביי את פלטת Too Faced Natural Eye, ברגע של חולשה שבו חששתי שההזמנה שעשיתי לפלטת ה-Naked Palette לא תתקבל (סיפור ארוך בפני עצמו שאחלוק בהזדמנות...).
לאחר חודש וחצי (!) הגיעה סופסוף הפלטה (שלושה שבועות אחרי ה-Naked). לאכזבתי הרבה, האריזה שנראתה כה מיוחדת באינטרנט התגלתה כאריזת קרטון עלובה במיוחד שבמסעה הארוך נהייתה אף יותר מרופטת למראה. מכיוון שהצלליות נראו לי שמישות, הוצאתי אותן מהאריזה המצ׳וקמקת והעברתי אותן לקופסה אחרת. הבעיה הייתה שפשוט שכחתי מהן. אם הן לא היו במגירת הפריטים היומיומיים שלי לא זכרתי אותן כלל. צלליות נוספות שרציתי להשתמש בהן יותר הן שתי צלליות שקניתי באיביי לפני שידעתי בכלל מה זה מאק. הן נקנו כ-Humid ו-Mulch אבל כפי שניתן לראות מהאריזה הן זיוף - מאק לא הוציאו את הצבעים הללו בקולקציית הלו קיטי, ובכלל בקולקציה הזו לא היו צלליות נפרדות למיטב ידיעתי אלא רק כחלק מפלטה.


ואז, לפני כשבועיים ראיתי את הסרטון הזה ביוטיוב שמראה איך לדחוס מחדש צלליות שנשברו, או איך להעביר צלליות מתבנית לתבנית. וכך עשיתי: לקחתי את הצלליות הלא שמישות, הוצאתי את האבקה מהתבניות הקודמות ודחסתי אותן לתבניות בקוטר 26 מ״מ (שמתאימות לפלטות של מאק). זו הייתה חוויה קצת מוזרה. כימיה אף פעם לא הייתה הצד החזק שלי, אבל ת׳אמת היה ממש כיף! לא צילמתי שלבים אלא רק את השלב הסופי, אבל אני מתכננת לעשות את זה שוב עם צמדי צלליות של לוריאל שיש לי, ואז אצלם יותר מסודר!








את האלכוהול והפיפטה קניתי בסופר פארם ואת המרית הקטנה בביוטיקר. מאיביי הזמנתי פלטה קטנה שמכילה 12 תבניות לצלליות בקוטר 26 מ"מ, וגם מגנטים עגולים שהדבקתי לתחתית של התבניות כדי למגנט אותן לפלטה.

3 תגובות:

  1. מאיפה האנרגיות להתעסקות בזה? למה לא להשאיר כל צללית/סט מלליות באריזה שלהן? ככה קל יותר גם לנייד אותן...

    השבמחק
  2. הי אפרת! זה לא לקח כ"כ הרבה זמן האמת, שעה ככה ל-12 צלליות בערך. כל הסיבה שעשיתי את זה הייתה כי לא יצא לי להשתמש כמעט בצלליות כשהן היו באריזות שלהן וככה כשהכל פרוס לי מול העיניים הרבה יותר קל... :)

    השבמחק
  3. כמה אחוזי אלכוהול השתמשת?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...