יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

FOTD 10/11: Bold Green Liner!



זה מראה שעשיתי כמה בפעמים לאחרונה ומשום מה לא יצא לי לצלם אותו! רציתי ליצור מראה עם אייליינר מאוד מאוד מודגש אבל צבעוני :) בחירת הצבע היא בהשראת הסתיו הבא עלינו לטובה, העונה האהובה עלי בשנה! משום מה הסתיו מתקשר אצלי דווקא לצבע הירוק... (היום במקרה שכחתי למרוח מסקרה על הריסים התחתונים אז יצא קצת מוזר).


מה שהמראה הזה מראה יותר מהכל לטעמי הוא עד כמה חשובה המברשת הנכונה! מעולם לא הצלחתי למרוח אייליינר בצורה נאותה. לפני שגיליתי את נפלאות האייליינר קרם/ג'ל ניסיתי כמה וכמה סוגים שונים של אייליינרים - טוש, נוזלי וכמובן עיפרון. עם אף אחד מהם לא התקרבתי אפילו לתוצאה הרצוייה...
אחרי שמצאתי את סוג האייליינר המתאים לי הגיעה הדילמה הבאה - באיזו מברשת להשתמש? יש כמה אופציות, כולן כמובן נותנות תוצאות שונות :). מכיוון שאני בד"כ מחובבות האייליינר הדק (מראה היום הוא היוצא מן הכלל) חיפשתי מברשת שתאפשר לי את מירב השליטה. אחרי שקניתי והתאכזבתי מלא אחת אלא שתיים מהמברשות של מאק (209 ו-210) מצאתי את המברשת האידיאלית בשבילי - מברשת מס' S170-0 של ביוטיקר! (בקישור זו המברשת עם השיער הכתום/צהוב מהזוג). היא כל כך קטנה שאני מצליחה לשרטט איתה קו מדוייק ובדיוק לטעמי :)


Urban Decay Naked Palette
MAC Fluidline in Dark Envy
MAC Haute&Naughty mascara
MAC studio finish concealer   
L’Oreal Glam Bronze Duo in Blonde
MAC Blot powder in Medium




מה איתכן? מהי מברשת האייליינר האהובה עליכן?

2 תגובות:

  1. אחרי שראיתי במציאות- אהבתי מאוד! הצבע שלו מאוד מיוחד והוא ממש מחמיא לך=]

    השבמחק
  2. תודה רבה! והיה ממש כיף להיפגש...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...