יום שני, 26 במרץ 2012

FOTD 22.3.12 - Orange & Green!

אף פעם לא אהבתי כתום. הוא תמיד נראה לי צבע צעקני וזועק יתר על המידה. אני לא חושבת שאי פעם היה לי פריט לבוש כתום אחד (חוץ ממכנסי ספורט כתומים בגיל 10 בערך...). אבל ברגע שראיתי והסווצ'תי את הצללית החדשה של שיסיידו (Sunshower (OR313 ידעתי שהיא תהיה שלי! 


 משום מה אני לא מצליחה לעמוד בפיתוי עם הצלליות הללו בשילוב מבצע 50% הנחה באפריל...

הסווץ' נראה מאוד חום אבל בפועל הגוון הרבה יותר כתום...

כמו הצלליות האחרות מהסדרה הזו שיש לי (זו החמישית במספר:)), גם המרקם שלה מעולה בעיניי - רך ודקיק, נמרח בעדינות וניתן לבנייה. על העפעף שלי הצללית די עמידה אבל עדיין מצריכה תוספת של צללית אבקתית מעל. לא ניסיתי אותה עם פריימר (בעיקר משום שאני לא ממש משתמשת בפריימר בדרך כלל) אבל אני מניחה שהעמידות משתפרת אם משתמשים באחד.

שילבתי אותה עם צללית Mythical של מאק וכשהגעתי לשלב האייליינר החלטתי לנסות משהו קצת שונה והלכתי על הפלואידליין Dark Envy בגוון ירוק עמוק!


לשפתיים בחרתי את הצ'אבי סטיק של קליניק בגוון Mega Melon ונראה לי שהוא משתלב בצורה מושלמת עם הצללית של שיסיידו!



Shiseido Shimmering Eye Cream in OR 313
MAC e/s in Mythical, Shroom
MAC Fluidline in Dark Envy
MAC False Lashes Extreme Black Mascara
Bourjois Healthy Mix Concealer 51
MAC Blot powder in Medium
MAC Equilibrium Blush
Clinique Chubby Stick in Mega Melon




וזה המראה הבא שאני הולכת לנסות:


איך אתן מתכוננות לאביב הבא עלינו לטובה? שיניתן משהו בשגרת האיפור שלכן?

5 תגובות:

  1. מהמם! הצלליות של שיסיידו מגרות במיוחד (;

    השבמחק
  2. הצללית מעלפת.
    מחמיאה מאוד לגוון העיניים שלך (אבל בעצם- מה לא?)
    והשפתון- אוי ממש אהבתי! קורלי לקיץ...

    השבמחק
  3. היטבת לבחור, צלליות הקרם של שיסיידו (מאוהבת קשות במותג הזה) נפלאות, לא לחינם הקשתי לצלליתי הורדרדה פוסט

    השבמחק
  4. כמעט קניתי את הורודה! ממש אהבתי את שתיהן אבל בסוף הלכתי על הכתומה.
    כנראה אחזור לקנות אותה בסוף :)

    השבמחק
  5. תודה מותק!
    כבר לגמרי קיץ :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...