יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

Review: Shiseido Shimmering Cream Eye Color!

לפני כמה חודשים ראיתי בבלוג חו"לי כלשהו תמונות של צלליות קרם חדשות של שיסיידו. הפוסט לווה בתמונת הקמפיין המדהימה הזו:
מי יכול להישאר אדיש לתמונה הזו? היא פשוט מדהימה!
לא ידעתי שהצלליות הללו הגיעו בכלל לארץ עד שראיתי את הפוסט של דנרה שהעריפה עליהן שבחים.
למזלי נזדמנתי לאפריל יום יומיים לאחר מכן וגיליתי שיש להם מבצע ובו צלליות ושפתונים של חברות יוקרתיות נמכרים ב-50% הנחה! כמובן שהייתי חייבת לקנות שתיים...


המחיר הרגיל שלהן הוא 225 ש"ח, גבוה לכל הדעות, ועם המבצע יוצא 112 ש"ח לכל צללית.

אלו צלליות קרם בעלות מרקם עדין מאוד, די דומה למשל לצללית הקרם של שאנל שיש לי,Illusoire. הן נמרחות בקלות ומטשטשות בצורה נפלאה! ולא פחות חשוב, הן עמידות ביותר ונשארות על העפעף יום שלם בלי לזוז ואפילו בלי קיבוע של צללית! (צריך לציין שהעפעפיים שלי ממש לא שומניים ואני לא מניחה שום דבר מתחת לצלליות והן עדיין לא זזות כל היום, אז אולי אני לא מדד נכון פה...).


בהתחלה היה נדמה לי שהקופסא של הצלליות של שיסיידו שטוחה ורחבה יחסית. אבל כשצילמתי אותה  בהשוואה לצללית של שאנל ולצללית של בנפיט רואים שהשאנל היא זו שנראית הכי גדולה:



למרות זאת, כפי שכולנו יודעים Looks can be deceiving: מבחינת כמות השיסיידו עולה על שתי האחרות עם 6 גרם בעוד שבבנפיט יש 4.5 גרם ובשאנל 4 גרם בלבד.

 (הצבעוניות בתמונה הזו ממש לא מייצגת...)

מבין מבחר של 12 צלליות אני בחרתי שני גוונים - VI 305  ו-BR 306.

 305 היא בגוון סגול עם תת גוון קר ושימר עדין מאוד. אין חלקיקים גדולים של נצנצים אבל המראה שמתקבל הוא ממש לא מאט. היא נמרחת מקסים ומיטשטשת חלק מאוד.

 306 היא בגוון חום שלא נראה כמו משהו מיוחד בקופסא אבל בסווטץ' רואים את הייחודיות שלו. זה מעין חום ברונזה עם טיפה שימר ורדרד.

 שתי הצלליות מעולות לבנייה של צבע. אפשר להניח אותן בשכבה שקפקפה יחסית ואפשר להניח עוד ועוד חומר כדי להעצים ולהעמיק את הגוונים.





למקרה שלא הדגשתי את זה מספיק, אני ממש ממש אוהבת את הצלליות האלו ובהחלט מתכננת לרכוש לעצמי כמה גוונים נוספים לפני שיגמר המבצע!

10 תגובות:

  1. הצלליות של שיסיידו אכן מעולות. אני מאוד מאוד אוהבת אגב את אלו של OFRA. לא יקרות כמו שיסיידו- מגיעות בשפורפרת שזה מעולה כי זה שומר עליהן לזמן יותר ארוך והן עמידות וטובות לבניה של צבע.

    השבמחק
  2. סקירה נהדרת.. איך פספסתי את המבצע הזה :-( (או אולי, עדיף שכך...). הן נראות מעולה. אני כבר הרבה זמן זוממת על צללית של שייסידו במין גוון ירוק עדין... אבל היא עם אריזה שונה ממה שאת צילמת! זו סידרה חדשה של צלליות או משהו? בכל מקרה, תתחדשי, נראה טוב :-)

    השבמחק
  3. שיחוק יש לך כאן. אנוכי גרופית של שיסיידו, די שולטים בטיפוח שלי. באיפור יש יותר גיוון.

    ב 50% זה נראה בעיניי כדאי. שמתי לב שאת מאוד אוהבת ומשקיעה באיפור עיניים אס ודאי תהני מהם.

    הצללית הסגולה מאוד יפה ואם אפשר לעשות ליירינג (למדתי ביטוי) אז זה כמו לקנות כמה דגוונים, לא?

    ת ת ח ד ש י!

    השבמחק
  4. שמחה שאת מרוצה מהצלליות, הן פשוט מהממות, נעימות ונוחות לשימוש חבל"ז.
    6 גרם זה נדיב באופן יחסי בהחלט!
    גוונים מהממים בחרת שממש מוצלחים לעיניים ירוקות.
    מחכה לראות את הלוק שלך איתן!

    השבמחק
  5. תתחדשי! המבצע הזה שווה, שירבו.
    אהבתי את הצבעים שבחרת, במיוחד את הברונזה, נראה מהמם בסווטצ'!

    השבמחק
  6. תתחדשי, סוף סוף מבצעים שווים באמת!
    איך הן מבחינת עמידות בהשוואה לאילו של שאנל?

    השבמחק
  7. הרמוני - אני באמת צריכה לנסות את הצלליות של עפרה. חבל שהן לא יותר נגישות...

    טל - המבצע עדיין בתוקף! עד סוף החודש. זו באמת סידרה חדשה של צלליות. היו להם צלליות קרם גם קודם אבל באמת באריזה שונה.

    Efrat - ליירינג זה בעצם הנחה של כמה צלליות אחת על השנייה כדי ליצור עומק צבע. לדעתי מי שמשתמשת במעט צלליות דווקא יותר תיהנה מהן משום שניתן להגיע איתן לרמות שונות של רוויית צבע. אני אוהבת לשחק קצת יותר עם גוונים ומרקמים שונים באיפור שלי אז הן מעולות לי כבסיס!

    Danra - פוסט איתן יהיה בקרוב מאוד :)

    Edenable - הברונזה באמת מהמם. השתמשתי בו היום והוא כ"כ כייפי לעבודה ונראה מקסים!

    Beauty Mark - עלי הכל עמיד והצלליות של שיסיידו לא שונות עלי מאשר אלו של שאנל.

    השבמחק
  8. גוונים מהממים בחרת, תתחדשי! מתה על המוצרים של שיסיידו גם באיפור וגם בטיפוח ויש לי לא מעט ייצוג שלהם על שידת האיפור. גם אני כמו דנרה מחכה לאיפור שלך עם הגוונים המהממים שבחרת. יום נפלא שיהיה :)

    השבמחק
  9. די כבר עם החשקים שאתן עושות לי למוצרים חדשים!
    נראות טוב הצלליות האלו...

    השבמחק
  10. תתחדשי. גוונים יפים בחרת לך. מחכים לפוסט :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...