יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

Nail Polish Haul!

הסתובבתי עם חברה בדרום תל אביב לפני שבוע ובמקרה נתקלתי בחנות בשם "אטיקר מוצרי קוסמטיקה וטיפוח" (כפר גלעדי 36). הצצתי פנימה בגלל סטנד הלקים הענק שראיתי עוד מקצה הרחוב :)
הלקים הם של חברה שאני לא מכירה בשם Eve Cosmetics. ניסיתי למצוא עליהם קצת מידע באינטרנט אבל לא נראה שיש להם אתר רשמי כלשהו.
למרות שכל החנות היא לסיטונאים בלבד, הלקים הם המוצרים היחידים שנמכרים גם ליחידים. יש להם המון המון גוונים והחלק הכי טוב - הם עולים 5 ש"ח בלבד!

ברור שבמחיר כזה אי אפשר לעמוד בפיתוי - אז קניתי תשעה!

מימין לשמאל: 24, 104, 58, 42, 75, 93, 87, 48 ו-22 
(אני מקווה שהמספרים נכונים. נראה לי שחלק מהמדבקות התבלבלו קצת בשקית :)).


בינתיים מרחתי רק שניים: 24 ו-48. 24 (הימני ביותר בתמונה מעל שבה הוא נראה בהיר בהרבה מבמציאות) ממש מצא חן בעיניי (וגם בעיניי חברות לעבודה שניסו אותו). הצבע שלו הוא אדום יין עמוק, עם נטייה ורודה כהה קצת. המברשת צרה במיוחד, מה שיכול דווקא להיות יתרון אבל דורש קצת תרגול.



הלק השני שמרחתי הוא אחד הגליטרים -  48 (במרכז התמונה למטה). אף פעם לא מרחתי לק גליטר אז אין לי כל כך מקור להשוואה. היה לי קצת מוזר איתו - משום מה ציפיתי שהוא יראה כמו בבקבוק אבל בשכבה הראשונה מתקבל מראה מאוד מאוד שקוף ובגלל שקראתי את סיפורי הזוועות של הסרת לקים שכאלה, לא רציתי למרוח יותר מדי...
הוא מתייבש די מהר (עם Top Coat של זויה כמובן) ומחזיק מעמד ימים אחדים. הבעיה היחידה שהייתה לי איתו )מלבד החוסר באטימות) היא המרקם - הציפורן מתקבלת מאוד מחוספסת ובתור אחת שמאוד רגילה לציפורניים חלקות זה קצת הפריע לי.


ולהלן סווצ'ים:

 וגם עלי:

(סורי על הטשטוש... גם הצבע קצת יותר כהה מאשר בתמונה)

מכיוון שלא הספיקו לי הלקים של Eve, הזמנתי גם שלושה לקים מאיביי של China Glaze!
ראיתי את שלושתם באיזשהו בלוג חו"לי והתאהבתי :). 
רק אחר כך קראתי שהם בכלל יצאו במסגרת קולקציית Retro Diva לפני שנתיים וקצת.


ומכיוון שהצילומים שלי לא יצאו משהו, להלן צילומים מהבלוג - 

 Stella
 Let's Groove
Short & Sassy

Stella ו-Let's Groove נראים כמעט זהים בבקבוק אבל בסווצ'ים רואים הבדלים די ברורים... ובגלל שאני לא יכולה לעמוד בפיתוי עם לקים סגולים אז ברור שתמיד אמצא הבדל קטן שיאפשר לי לקנות את שניהם במצפון נקי!
(אפשר לראות את כל הקולקצייה כאן).

מה איתכן, התחדשתן בלקים בזמן האחרון?

6 תגובות:

  1. לא זוכרת שקניתי פעם תשעה לקים בפעם אחת, גם לא שמונה או שבעה, לא משנה מה היה מחירם.

    את הלקים של EVE "פגשתי" בפעם הראשונה ב"ניילס קולג'" חנות מקסימה ללקים ואביזריהם בדיזינגוף סנטר. תענוג לרכוש אצלם ותמיד יוצאים עם ערך מוסף מבעלת המקום המקסימה.

    בפעם השניה ראיתים בירושלים. בחנות כל בו שכונתית ברמות אשכול ליד בית הורי. בדיוק כמו שתיארת, סטנד ענק במבחר עצום של גוונים ומחרים 5 שקלים לבקבוק.

    היורשת רכשה את מס 48 המופיע אצלך בסווצ'.

    מורחת 2 שכבות שלו מעל שכבת לק קרמי ורוד ומוסיפה מייבש של POSHE. התוצאה מרהיבה.

    אשר ללקים שבחרת מצ'יינה גלייז'. אהבתי אחד אחד. מאוהבת קשות בלקים שלהם ואולי זה מזלי שאינם נגישים בפארם, אחרת מן הסתם הייתי נוהגת כמוך וקונה אפילו עשרה בפעם אחת.

    ת-ת-ח-ד-ש-י.

    השבמחק
  2. וואו כ"כ דומים לצ'יינה גלייז!! דימיון מחשיד...
    אהבתי את כל הסגולים היפים שמופיעים פה

    השבמחק
  3. יואו, איזה כיף לך, תתחדשי! :)

    השבמחק
  4. יש לי את שני הסגולים:)
    יש להם צבע ממש יפה וסה"כ הם עמידים,
    אבל אחרי כמה זמן ממש יש הפרדה בלק- הנוזל עולה למעלה והצבע נשאר למטה.

    השבמחק
  5. גם אני אף פעם לא שמעתי על החברה, אבל תמיד כיף למצוא לקים במחיר שפוי, ואם התוצאה יפה ועמידה בכלל מעולה...אני כבר כמה זמן רוצה להגיע לכפר גלעדי, אז זה יקרה השנה (למרות שהיא עוד מעט נגמרת (-:
    אתן קפיצה,
    תודה ותתחדשי!

    השבמחק
  6. אוווו 58 מקסים בעיני! כשתמרחי צלמי סווץ'!
    את בעיית החיספוס את יכולה לפתור בקלות עם טופ קואט. שכבה אחת ותרגישי את ההבדל. אם הלק ממש ממש ממש מחוספס, אז שתי שכבות יעשו את העבודה!

    חג שמח!! (:

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...