יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

FOTD: Golden Eye!

אני תמיד מחפשת דרכים חדשות לקצר את הזמן שאני מקדישה לאיפור בבוקר. שילוב של מגורים באיזור השרון ועבודה בתל אביב הוא לא סימפטי בנושא זמן פנוי בבוקר... לפעמים פשוט אין זמן לשבת ולהתעסק כמו שאני אוהבת עם 5 גוונים שונים של צלליות, עפרונות עיניים ואייליינרים למיניהם. לאחרונה גיליתי שילוב מוצלח מאוד: עיפרון עיניים מוזהב של פופה וצללית זהובה של אינגלוט (מספר 404). השניים יוצרים מראה מעלף בעיניי! זהוב ושימרי אבל לא יותר מדי. הצללית של אינגלוט מתאימה בדיוק לצבע של העיפרון שנותן לה עומק נוסף. היא נמרחת בקלות ופיגמנטית מאוד.
ניסיתי את השילוב הזה פעמיים - פעם אחת עם צללית חומה מאט של אינגלוט (מספר 378) כאייליינר ופעם שנייה הוספתי לצללית גם אייליינר חום זהוב של מאק (Avenue).
ההבדלים לא בולטים במיוחד, ובמבט לאחור נראה לי שהיה כדאי לעבות קצת יותר את האייליינר...

זה המראה הראשון רק עם הצללית:





וזה המראה השני שבו הוספתי את האייליינר ג'ל החום:
על השפתיים: Modesty של מאק



הזנחתי בזמן האחרון את ה-Instagram וחבל... 
אני מאוד אוהבת את העיבודים שה-App הזו עושה :)

7 תגובות:

  1. מדובר בעפרון מספר 27? כי הוא האהבה החדשה שלי

    השבמחק
  2. גם אני גיליתי רק בזמן האחרון את העפרונות של פופה ומתה עליהם!
    הגוון מאוד מחמיא לצבע העיניים שלך (-:

    השבמחק
  3. אנונימי - המספר של העיפרון הוא 21. אני מתכננת גם על ה-27 :)

    beauty_mark - נכון שהם מדהימים? ותודה רבה...

    השבמחק
  4. עם עניים כמו שלך נקודת ההתחלה גבוהה.

    מאוד אוהבת זהב באיפור, במינון נכעון מראה נקי ואלגנטי.

    מצחיק, היום רכשתי עפרונות של פופה, התלבטתי בין 26 ל 27 שהוא יותר סולידי בעיני והפור נפל על 26, לקחתי גם עפרון זהב גליטר מס' 07 וגם סגול 05. יצא שלושה במחיר אחד.

    השבמחק
  5. תודה רבה אפרת! תתחדשי :)

    השבמחק
  6. היכן ניתן לרכוש את המוצרים של אינגולט בארץ?

    השבמחק
  7. Rufi - בארץ נפתחה לאחרונה חנות של אינגלוט בקניון הזהב בראשון לציון

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...