יום שבת, 3 בדצמבר 2011

Dior Christmas 2011 Collection!

לקראת הכריסטמס בית דיור השיק קולקציית חגים חדשה,  
קולקציית ה"זהב" לחורף 2011 THE ROUGES OR COLLECTION 
ונפל בחיקי להיות מוזמנת להשקת הקולקצייה הזו בארץ. 


אירוע ההשקה החל בקומת הכניסה של קניון רמת אביב שם הותקן ביתן מיוחד ובו השמלה שלבשה שרליז ת'רון בפרסומת לבושם של דיור J’adore



קולקציית הכריסמס של המותג כוללת 8 גוונים של אודמים וארבעה גוונים של לקים, שמכילים שילוב של פיגמנטים בגוון זהוב ומנצנץ. הקולקצייה נוצרה ע"י המנהל היצירתי של בית דיור, אמן האיפור טיין (Tyen), ובה משמש צבע הזהב, אשר כיכב בקולקציות הקוטור הראשונות של כריסטיאן דיור מאז שנות ה-40, כרקע לאודמים וללקים בכדי להעניק ברק וזוהר נוסף לשפתיים ולציפורניים.


 האודמים מגיעים בשמונה גוונים, מאדום לוורוד ואלמוג (קורל). כולם עם אבקת הזהב העדינה אשר מעצימה את הגוון וחושפת את העוצמה של הצבע. 

סווצ'ים של האודמים:
 מימין לשמאל: 961, 747, 217, 777, 527, 841, 451 ו-758

 אחד מהגוונים הוא גוון זהב אשר מיועד להנחה מעל שפתונים אחרים בכדי להעניק להם זוהר וניצנוץ.

אני קיבלתי להתנסות את מספר 961 Nocturne, אדום ברי (Berry) קלאסי, צבע עשיר ועמוק שנמרח בקלות ובעל ניחוח פרחוני קל שנעלם במהרה. השפתון לחותי מאוד ולא משאיר את השפתיים יבשות בכלל. הוא גם דוהה בצורה אחידה ולא משאיר "קרחות" של צבע על השפתיים.




 הלקים בקולקציה מוצעים בארבעה גוונים שונים – שני גוונים של אדום, חום טאופי וכמובן זהב! כולם במרקם גליטרי מנצנץ וזוהר.

לפי הדיילות הנחמדות בהשקה, גוון הזהב מיועד גם פה למריחה מעל גוונים אחרים, בעיקר אדום או בורדו, אבל נראה לי שהוא יותר יפה בפני עצמו!

אני קיבלתי להתנסות את 871 Apparat, בורדו אדמדם עם שימר מנצנץ. בתאורות שונות הצבע שלו משתנה והוא נראה קצת יותר חום או קצת יותר סגלגל אפילו. המריחה שלו ממש נוחה, למרות המברשת שנראית קצת שונה מהרגיל. שמתי מעליו מייבש (של Zoya) אז אני לא יכולה להעיד על זמן הייבוש שלו לבדו. מה שכן, הוא די עמיד ואף שרד שתי הדחות כלים בלי צ'יפ אחד!





השוויתי אותו לשני לקים אחרים שיש לי - שיק 57 ו-Zoya Colbie.



לצערי הסווצ'ים לא ממש משקפים את הגוונים האמיתיים, אבלאפשר לראות בבירור שהשיק לא ממש דומה אבל הזוייה דווקא יכול להיות סוג של דיופ, רק קצת כהה יותר...

על הציפורן הגוון יותר דומה למציאות...

הקולקצייה הינה במהדורה מוגבלת. 
האודמים מוצעים במחיר של 171 ₪ ואילו הלקים ב-136 ₪.

גילוי נאות, את המוצרים קיבלתי לסקירה מהחברה.

4 תגובות:

  1. ואיזו התחלה: DIOR הוא מותג האיפור האהוב עלי מאז ומתמיד, שנים רבות הוא שלט שליטה מוחלטת בתיק האיפור שלי, עד שהתגמשתי גם לעבר מותגים נוספים. הפיגמנטים והגוונים המהממים, העיצוב היוקרתי והקלאסי ומעל הכל המריחה החלקה והאיכותית של פריטי האיפור קונה איתי. אחד הצומרים הכי מוצלחים הם השפתונים, הן באריזה, הן בקשת הגוונים הרחבה והן המריחה המשיית. נפלא.

    השבמחק
  2. איזה כיף!
    איזה באסה שלא יכולתי לבוא, היה לי בוחן באותן השעות=\
    ממש רציתי!

    השבמחק
  3. הדבר היחיד שיש לי מדיור זה עיפרון עיניים שחור מאכזב ברמות קשות.. , אבל תתחדשי , הכי כייף לקבל יוקרה בחיני חינם! :)

    השבמחק
  4. איזו פתיחה :) אילו גוונים מהממים של שפתונים ולקים. אני ממש בעד.
    גמני רוצה להיות בפתיחה של דיור :(((

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...