יום חמישי, 1 בדצמבר 2011

FOTD 1.12.2011 - Rachel Bilson Inspired!

סורי על החוסר בפוסטים השבוע, הצטננתי קלות והייתי די מושבתת משישי שעבר ולכן לא ממש התאפרתי...
למראה היום בחרתי מראה שניסיתי לשחזר כמה פעמים אבל ללא הצלחה יתרה... ניסיתי כמה פעמים לשחזר את המראה של רייצ'ל בילסון (Rachel Bilson) בסדרה Heart Of Dixie, אבל לא הצלחתי למצוא תמונה באיכות טובה מספיק כדי לשחזר אותו. הפוקוס של המראה שלה לאורך הסדרה הוא בעיקר על העיניים, ספייציפית עיניים תחומות בשחור מסביב לכל העין ורמז של צללית חומה/זהובה/ברונזית על העפעף עצמו.
עשיתי כמה ניסיונות והיום נתקלתי בסרטון הזה של מאפרת חמודה בשם ניקי שמראה בדיוק את המראה הזה אז הייתי חייבת לנסות שוב ונראה לי שהצליח לי!
(כמובן שנזכרתי לצלם רק בערב, אז אני מתנצלת על האיכות...)
EYES:
Urban Decay Buck e/s
MAC e/s: Mythical, Carbon, Shroom, Brule
Maybelline gel eyeliner in Blackest Black
MAC Haite & Naughty Mascara

FACE:
Maybelline Dream Satin Liquid foundation in 021 NUDE
MAC Blot powder in Medium
L’Oreal Glam Bronze Duo in Blonde

אני ממש אוהבת את הצללית Mythical! בזמן האחרון ממש בא לי על צלליות ברונזה/זהובות. 
כנראה השלכת משפיעה עלי:)



למרות שלא יצא לי בדיוק כמו בסדרה (נראה לי שהייתי צריכה להכהות קצת יותר את השחור בבסיס הריסים העליונים) ממש אהבתי את התוצאה!

הנה הסרטון של ניקי:


8 תגובות:

  1. השילוב של הצלליות ממש יפה!
    את האמת, יותר אהבתי את הגרסה שלך, כי אצל ניקי לא כל כך רואים את הצללית הברונזית-אדמדמה.
    אנסה גם בהזדמנות! אני כרגע מכורה לצללית BRONZE של מאק ונראה לי שאשלב אותה באיפור דומה לזה.

    השבמחק
  2. אני אהבתי, יצא לך מהמם לדעתי!

    השבמחק
  3. תתחדשי על תמונות הרבה יותר טוב :)
    איפור עיניים יצא ממש יפה. שמת בשפתיים את שפתון של מאק?

    השבמחק
  4. מאוד הולם את העיניים הירוקות שלך. מקסים, אהבתי!

    השבמחק
  5. בהחלט שילוב מקסים של צלליות שמאוד מחמיא לך!

    השבמחק
  6. אהבתי מאוד את האיפור והמייקאפ הזה של מייבלין ממש מחמיא לך.

    השבמחק
  7. המראה מקסים, הולם אותך מאוד :)

    השבמחק
  8. Edenable - תודה רבה! באמת תהיתי אם ה-Bronze דומה ל-Mythical, ועכשיו יש לי תשובה!

    my beauty point of view - תודה רבה!

    מרינה - תודה על הטיפ בעניין התמונות, באמת יותר טוב. על השפתיים יש לי בעיקר לבלו. בבוקר הייתי עם Modesty של מאק (שראית במציאות) אבל אח"כ הורדתי אותו ושמתי רק לבלו.

    Lidia - תודה רבה! שמחה שאהבת...

    Peacha - נכון שילוב מנצח? שמו לי משהו דומה במייקאובר של מאק ואני כל הזמן חוזרת לזה :)

    אנונימי - תודה רבה! אני ממש מופתעת מהמייקאפ הזה של מייבלין, אף פעם לא שמתי מייקאפ שנראה כ"כ טבעי...

    אלטר אגו - תודרה רבה, כיף לשמוע!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...