יום חמישי, 5 בינואר 2012

Just A Little Lip...

כפי שבוודאי שמתן לב, אני מאוד אוהבת איפור עיניים. מאוד. לכן רוב הפוסטים בבלוג עוסקים במוצרים וטכניקות שקשורים לעיניים. בניגוד גמור לכך, היום אני רוצה לדבר על קבוצת מוצרים קטנה שהתפתחה לה אצלי בחודשים האחרונים - מוצרים לשפתיים!
אם בתחילת דרכי האיפורית נצמדתי ללאבלו הכחול וסירבתי בעקשנות לחשוב אפילו על אודמים או אפילו גלוסים, היום אני מוצאת את עצמי פתוחה יותר לרעיונות חדשים...

להלן המוצרים:

 מימין לשמאל: שלושה אודמים של לנקום שקיבלתי בביוטי בוקס, חמאת שפתיים של בודי שופ, 
גלוס מנפח שפתיים של עפרה, אודם של ברוז'ואה וסט צ'אבי סטיקס של קליניק


כשהשיקו בארץ את הצ'אבי סטיקס (Chubby Sticks) של קליניק מאוד התלהבתי מהרעיון - הרבה לחות עם קצת צבע מאוד התאים לפילוסופיית האיפור שלי שדוגלת באיפור עיניים מודגש מאוד ושפתיים טבעיות. מה שפחות קסם לי היה המחיר שלהם... ואז, לפני כמה חודשים ראיתי בבלוג makeupstash.com פוסט על מארז של שלושה צ'אבי סטיקס שנמכר בלעדית בדיוטי פרי בארצות שונות בעולם! כמובן שמיד הפעלתי את אחי החמוד שגר בהונג קונג ולמזלי הוא מצא בשבילי את הסט והביא לי אותו השבוע!
בארץ הצ'אבי סטיקס עולים 125 ש"ח לאחד ואילו הסט עולה 45$ לשלושה בגודל מלא, מה שמאוד משתלם מהבחינה הזו. קראתי ביקורות שונות על המוצר הזה והטענה שהם בעצם לאבלו משודרג ויקר מאוד די נכונה לטעמי. אני לא חושבת שהייתי משלמת מחיר מלא על צ'אבי סטיק אחד בארץ. אולי בחו"ל, שכן שם הם עולים רק 15$. לא זול אבל הם ממש ממש כייפיים על השפתיים ומותירים אותן לחותיות כמו שאני אוהבת!

שלושת הצבעים שיש בסט הם:
 Woppin’ Watermelon


Super Strawberry


Mega Melon


השפתון של בורז'ואה היה מעין תגלית בשבילי - בפעם הראשונה שמרחתי אותו מאוד אהבתי את הגוון אבל די נבהלתי מכמות הצבע שהוא מביא לפנים. בתור פחדנית ליפסטיקים מוצהרת (וגם פחדנית סמקים, אבל זה כבר לפוסט אחר...) אני לא רגילה לראות את עצמי עם שפתיים כל כך בולטות. הדרך שמצאתי כן להסתדר איתו הייתה פשוט להספיג אותו קצת בטישו ואז למרוח מעליו את הלאבלו הרגיל שלי, כדי שלא יתייבשו לי השפתיים לגמרי. במצבו הרגיל (בלי ההספגה) הוא לחותי מספיק כדי שלא אצטרך להוסיף כלום מעליו, ובנוסף, הוא דוהה יפה ובצורה די אחידה.
הוא נראה אדום כהה מאוד בשפופרת אבל הוא נמרח על השפתיים בגוון ורוד כהה/Berry מהמם!

Bourjois - 05 Prune Caresse
 


ולהלן סווצ'ים:


מימין בורז'ואה, ומשמאל שלושת הצ'אבי סטיקס

חמאת השפתיים ממש הייתה קנייה אימפולסיבית בשבילי - עמדתי בקופה והיא הייתה כל כך חמודה והריחה כל כך נעים (אני ממש אוהבת ריח של תותים במוצרי טיפוח, אבל קצת פחות  במקרר...) שפשוט הייתי חייבת להוסיף אותה לקנייה שלי! היא מאוד לחותית לטעמי, אבל די התבאסתי שבניגוד לצבע העמוק שלה, היא לא מוסיפה בכלל צבע לשפתיים. ישנם כמה ריחות נוספים בסדרה - אגס וניל, פסיפלורה ומנגו. האריזות שלהן צבעוניות וחמודות להפליא בעיניי!
לדעתי שילמתי עליה 10 ש"ח, אבל על המדבקה בתחתית כתוב 20 ש"ח, אז אל תתפסו אותי במילה.


מהשפתונים של לנקום התרשמתי לטובה - הם נמרחים בקלות, יש להם הרבה פיגמנט, אבל הם לא לחותיים מספיק לטעמי. אני מוצאת שאחרי מעט זמן אני ממש רוצה לשים מעליהם את הלאבלו...




בנוסף לאודמים, אף פעם לא הצלחתי להתחבר לגלוסים - בגלל שמאוד חשובים לי מרקמים של דברים, במיוחד דברים שאני שמה על השפתיים שלי, גלוסים תמיד נראו לי דביקים וסמיכים מדי בכדי שאסתכן ואשים אותם על שפתי הענוגות :)
ואז קיבלתי בקופסת הגלוסיבוקס את הגלוס מנפח השפתיים של OFRA. הגוון מעולה בשבילי - מעין ורוד עתיק אבל גלוסי במיוחד! היה לי קצת קשה להתרגל לטעם/ריח של המנטה הדומיננטית ביותר, אבל אחרי כמה זמן כבר לא שמתי לב אליו. להפתעתי הוא לא היה דביק יתר על המידה, רק קצת, והסמיכות שלו הייתה לי גם סבירה לחלוטין.
לגבי ה"ניפוח" של השפתיים, אני לא ממש יכולה להעיד, בגלל  ששלי די דומיננטיות בפני עצמן, אבל לא אני לא יכולה להגיד ששמתי לב לשינוי של ממש.



 זה הכל להפעם. סורי על המיעוט בפוסטים לאחרונה, 
המחשב שלי היה בתיקון וקצת היה קשה בלעדיו... 
אבל נראה לי שהפוסט באורך הגלות הזה קצת חיפה על זה לא? :)

מה איתכן? ניסיתן את האודמים של בורז'ואה? או אולי את הצ'אבי סטיקס?

16 תגובות:

  1. אהבתי הכל ! ♥

    יש לי אהבה גדולה לשפתונים... ולגמריי עשית לי חשק להתחדשות קטנה ;-)

    תהני מהם ושיהיה סופ"ש נעים!

    השבמחק
  2. כמוך- כמוני:)
    גם אני הרבה זמן הספתקתי בלבלו, וגם הבחור תמיד התלונן שזה מרגיש מוזר.
    אבל השפתונים תפסו אותי ובגדול- והצ'אבי סטיק (בגוון מגה מלון) מסתובב איתי כל היום!
    השפתון של בורז'אה בהחלט הפתיע אותי- הוא נראה כ"כ כהה בפורמולה, אבל על השפתיים קיבל גוון מדהים!

    השבמחק
  3. בניגוד אליך אני חולת שפתונים (גם סמקים וברונזרים), פחות צלליות (ניודים בעיקר).
    אני קצת נרתעת מה-צ'אביסטיקס, כי עוד לא התרגלתי לליפסטיינים ודומיהם. את השלישיה של "לנקום" יש לי (קניתי גם את הביוטי בוקס) 2 הורודים די בסדר, עם האדום הלכתי לאירוע, הוא קצת צועק עלי, בינתיים הוא מחכה במגירה. בהחלט אנסה את הבורזואה.
    של גלוסים אני לא חברה, כי הם נעלמים מהר מהשפתיים. לך כל הגוונים שבתמונות מחמיאים מאוד!

    השבמחק
  4. אין מצב שאני אקנה את הצ'אבי בארץ. עד עכשיו הם לא משכו אותי וכנראה שזה כבר לא יקרה אבל NEVER SAY NEVER
    שפתון של בורז'ואה נראה מדהים. זאת סדרה חדשה לא?טבעית 100%. יש לי שפתון מסדרה זאת אבל בגוון אחר.
    שפתונים של לנקום נחמדים אבל כנראה מתאימים למי שאוהב שפתי מאט.

    השבמחק
  5. אנחנו הפוכות, ליפ סטיין וצבי סטיקס לא מדברים אלי. אם אודם,, אז מלא עם נוכחות ואפילו האו ממשפחת הניודים.

    המחיר מעולה, מן הסתם אילו הייתי בדיוטי הייתי מתפתה כי תמיד יש את היורשת בבית ואת המשפחה שיאמצו בחדווה את מה שאני לא רוצה, חדש או שפעם אחת שומש.
    הראשון גוון מאוד יפה, האחרים רגילים בעיני.

    היות ואת מאפרת עיניים כבדה טבעי לך לרצות שפתונים לו דומיננטייםץ אך תחשבי על פתרון ליום שאין את הזמן להפציץ בעיניים/עייפעם וכו'. אודם עם נוכחות נותן שואו...

    אשר לגלוסים, כמוני כמוך. אך אני בהחלט מוצאת שהגוון הולם לך מאוד. לא דגמתי אך אמא ניסתה, התלהבה ואימצה.

    הגלוסיבוקס הראשונה בהחלט היוותה הצלחה.

    השבמחק
  6. אני אוהבת שפתונים! וגלוסים! כל מוצרי השפתיים אלי ;-)
    הצ'אביס של קליניק מרגישים לי כמו מוצר מיותר לחלוטין. באלם במחיר מופקע..
    את השפתונים של בורז'ואה מהסדרה הזאת רק הכרתי לאחרונה ולפי מה שיש לי הם נחמדים. שפתוני לנקום נהדרים לדעתי, אצלי ממש לא הורגשה תחושה של יובש. אולי למי שיש נטייה זה מגרה לה אותה.

    השבמחק
  7. כן ראיתי אצלך את השפתון של בורז'ואה, איזה צבע נפלא!
    אולי העובדה שהשפתונים של לנקום מוקטנים גרמה לשינוי בפורמולה שלהם? כי אין לי ממש נטייה ליובש בשפתיים :)

    השבמחק
  8. אפרת - זה ממש נכון לגבי השואו של האודם! הסיבה שהתחלתי לאחרונה להתעניין במוצרי שפתיים היא בגלל שלא היה לי כל כך זמן בבוקר להשקיע בעיניים והרגשתי קצת מחסור בצבע...

    השבמחק
  9. השפתון של בורז'ואה הוא אכן מהסדרה הטבעית. בשיטוטי מצאתי שהסט של הצ'אבי סטיקס שקנו לי בהונג קונג נמכר גם בארה"ב אבל עם גוונים אחרים! אני חייבת למצוא מישהו שנוסע לשם בקרוב כי הם ממש מצויינים בעיניי!

    השבמחק
  10. מיכל - דווקא הצ'אבים מרתיעים אותך? הם הכי פחות זועקים שיש :)
    (חוץ מהמחיר שלהם כמובן...)
    אני איתך לגבי הגלוסים ותודה רבה על המחמאה!

    השבמחק
  11. Peacha - נכון שהמלון מקסים? ממש לא חשבתי שהוא מתאים לי אבל שילבתי אותו עם עיניים בגוונים ירוקים/אפורים ויצא מהמם! אני צריכה לשחזר אותו ולהעלות לבלוג...

    השבמחק
  12. תודה רבה מעיין! התחדשות קטנה זה תמיד חיובי...

    השבמחק
  13. שלום, שמי הדר מחברת היח"צ שלום תל- אביב. אשמח ליצור
    איתך קשר עבור שת"פ עם הבלוג. המייל שלי – Hadar@shalomtelaviv.com . בברכה, הדר.

    השבמחק
  14. את יודעת עם הסט של הצ'אבי סטיק נמכר גם בדיוטי פרי בארץ?

    השבמחק
  15. למיטב ידיעתי הוא נמכר רק בדיוטי בחו"ל... אני חושבת שאפילו קראתי שרק בדיוטי באיזורים מסויימים (המזרח הרחוק אם אני לא טועה)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...