יום שני, 2 בינואר 2012

Glossybox In Israel!

בתור אחת שאוהבת מאוד מוצרי איפור וקוסמטיקה וגם אוהבת מאוד להתנסות במוצרים אלו - אני שמחה לספר לכן על שירות חדש שהושק השבוע בישראל - גלוסיבוקס (GlossyBox)!
אני חושבת שהתוודעתי בפעם הראשונה לגלוסיבוקס דרך הבחורה החמודה הזו: ג'ני מ: http://www.sailorjennie.com, שבין כל שאר הפוסטים שלה (יש לה פוסטים חמודים ביותר על הארנב רלפי) היא גם מציגה בכל חודש את תכולת הגלוסיבוקס שלה! ואחרי כמה וכמה זמן שבו ראינו בקנאה את כל הבלוגריות מחו"ל שמשוויצות בקופסאות הגלוסיבוקס שלהן - עכשיו גם לנו יש!


היה לי הכבוד להיות מוזמנת להשקה של גלוסיבוקס שנערכה בשבוע שעבר,
וכפי שניתן לראות, היה אירוע ורוד במיוחד!



הנציגות של גלוסיבוקס ישראל וכן המנכ"ל של החברה, דן מנו, קיבלו את פנינו בקאווה ופטיפורים טעימים, לפני שהסבירו לנו איך השירות הזה הולך לעבוד בארץ.
העיקרון מאוד פשוט - משלמים 50ש"ח לחודש (+דמי משלוח של 9.5ש"ח) ומקבלים בכל חודש קופסא עם כחמישה מוצרים מקטיגוריות שונות - מוצר בישום, מוצר טואלטיקה, מוצר קוסמטיקה ושני מוצרי איפור (ההרכב הזה יכול להשתנות ויכולים להיות עוד מוצרים מעבר לחמישה אבל זה הבסיס). 
לאחר שנרשמים לאתר עונים על שאלון מפורט מאוד של 18 שאלות שמטרתן להכיר קצת אותך, הלקוחה, כדי שהקופסא שלך תתאים לך כמה שאפשר. זה לא שכל אחת מקבלת קופסא שונה, אלא ישנן כמה ורסיות של קופסאות שנשלחות לפי השאלונים שמילאו הלקוחות.
המוצרים שנמצאים בקופסאות ניתנים לגלוסיבוקס ע"י החברות שמייבאות ומשווקות אותם, וגלוסיבוקס לא מוכרת מוצרים בעצמה, דבר שהיה לי חשוב לשמוע. החיסרון בשיטה הזו הוא שהמוצרים שיגיעו בקופסאות יהיו אך ורק מוצרים שנמכרים בארץ, מה שקצת ביאס אותנו, אבל ההסבר לכך נכון בעיניי - כדי שהחברות יסכימו לתת את המוצרים הללו (שוב, הם לא משלמים על זה) גלוסיבוקס לא יכולה לייבא מוצרים שיתחרו בהם.

וכפי שאני בטוחה שכולכן כבר שואלות, להלן תוכנה של קופסאת ינואר 2012:

מימין לשמאל: דיאודורנט של גרנייה, מסקרה Grow Luscious Plumping של רבלון, ליפגלוס של OFRA,
קרם ידיים של טיירי מוגלר, קרם לילה של קלרינס, בושם Love של קלואה ובאפר ציפורניים של Seacret.

כפי שאפשר לראות, ישנם שני מוצרי איפור בגודל מלא, קרם ידיים, קרם פנים, דיאודורנט ובושם בגודל שנקרא באנגלית - Travel Size, כלומר גדול יותר מדוגמיות אבל לא גודל מלא.
כפי שאמרתי בהתחלה, מטרת הקופסא היא התנסות ולכן המוצרים מגיעים בגודל הזה - כמה כבר אפשר להתנסות עם השקיקים הקטנים שמקבלים (או לא מקבלים בדרך כלל) בפארמים השונים? הגדלים האלה מאפשרים לראות באמת אם המוצר מתאים לי ולהחליט האם אני רוצה לקנות אותו.
מבחינת תמורה כספית, הליפגלוס לבדו עולה 146 ש"ח ומחיר מלא של המסקרה הוא 120 ש"ח.
Need I say more? :)

בינתיים הספקתי להתנסות רק במסקרה והליפגלוס ולהלן התוצאה לפניכן:


(הצלליות הן מפלטת אינגלוט חדשה שרכשתי גם בשבוע שעבר.
לצערי, המחשב החולה שלי לא איפשר לי להעלות עדיין את הפוסט על החנות המהממת הזו!) 

 (התאורה שוב מעצבנת אותי... מסתבר שבעייתי לצלם איפור בחורף, Who knew?)

אני באמת חושבת שזו נישה חדשה שאין כמוה בארץ, ושיכולה להיות מגניבה ביותר,
ואני ממש מחכה כבר לחודש הבא בו תהיה קופסא מיוחדת ל-Valentine's Day!
מה איתכן? נראה לכן שתירשמו?

גילוי נאות - את הקופסא קיבלתי מהחברה לצורך הסקירה

10 תגובות:

  1. בהחלט נישה חדשה ומעניינת, מעניין לראות אם זה יתפוס בארץ.
    לא כתבת איך הגלוס הפלאמפרי והמסקרה השחורה, לטעמך?

    השבמחק
  2. danra - המסקרה סבבה בעיניי אבל לא מצליחה להחזיק את הסלסול של הריסים העקשניים שלי... הגלוס מוזר קצת בהתחלה, במיוחד לי שלא ממש רגילה לגלוסים בכלל ולכאלה "מנפחים" בעיקר... מה שהכי הציק לי היה הטעם של המנטה, אבל מתרגלים לזה די מהר :)

    השבמחק
  3. יפה שכבר הספקת להתנסות..
    הגלוס נראה עליך מהממם לדעתי

    השבמחק
  4. אם הגלוס הזה מבטיח שפתיים מהממות כמו שלך אני רצה לקנות! אחלה פוסט :) 3>

    השבמחק
  5. תודה kani! שמחה לשמוע שאהבת :)

    השבמחק
  6. המסקרה טובה מאוד, סיימתי אחת כזאת:)
    הקופסא מקסימה!!
    והצבע של השפתון בהחלט הולם אותך!

    השבמחק
  7. Peacha- נכון שהקופסא מקסימה? הקופסא של פברואר אמורה להיות בצבע ורוד מג'נטה! מהמם!!!

    השבמחק
  8. תתחדשי על העיצוב, מקסים :)

    השבמחק
  9. גם אני מחכה לקופסה של הוולנטיין!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...