יום שלישי, 17 בינואר 2012

My first tutorial - Electric Blue Eyes!

כבר הרבה זמן שאני מתכננת לכתוב פוסט טוטוריאל - פוסט שמלווה את כל שלבי היצירה של מראה מסויים. מכיוון שפוסט כזה דורש לא מעט זמן, די התעכבתי איתו אבל לאחר שראיתי את הפוסטים המושקעים של מרינה ושל טל, החלטתי ללכת על זה!
 בנוסף, קיבלתי כמה מוצרים מחברת WOW לסקירה והם היוו את ההשראה למראה כולו...
בשלב הראשון התחלתי עם עיפרון ג'מבו של חברת NYX בגוון Milk, זאת כדי לתת לצלליות בסיס שיעזור לצבע שלהן להיות בוהק יותר (למרות שהן ממש לא צריכות אותו, הן בוהקות מאוד בפני עצמן :)).


לאחר מכן, טשטשתי את העיפרון על כל שטח העין, עד לקפל. את הטישטוש ניתן לעשות עם מברשת, משהו בסגנון של 217 של מאק או E25 של סיגמא, או פשוט להשתמש באצבע...


לאחר מכן לקחתי את הפלטה של WOW והתחלתי לשחק - 


הפלטה מקסימה בעיניי ומשלבת בתוכה מספיק גוונים בשביל ליצור מראות הרמוניים ביותר, כאלה שאולי לא מתאימים לכל אחת ולא יומיומיים בכלל, אבל נראה לי שלאירוע מיוחד היא מושלמת! בנוסף, התימחור שלה (12.99 ש"ח) סביר ביותר והוא לחלוטין לא אינדיקצייה לאיכות של הצלליות - הן נמרחות מאוד בקלות, מטשטשות יפה אחת עם השנייה והן לא התפזרו בכלל בזמן שעבדתי איתן, לא בפלטה ולא מתחת לעיניים.

בשלב הראשון לקחתי את הצבע הבהיר ביותר מצד שמאל ומרחתי אותו על כל גלגל העין עם מברשת 239 של מאק. הגוון הזה בהיר מאוד וקצת מנצנץ, מה שנותן הארה יפה ותכלכלה לעין.


לאחר מכן השתמשתי בשני הכחולים הבאים, וערבבתי וטישטשתי אותם בזווית החיצונית של העין וגם על גלגל העין.



שלב חשוב בכל איפור עיניים, ובפרט איפור עיניים מעושן, הוא מדי פעם לפתוח את העין ולהסתכל ישירות במראה - זאת כדי לוודא שמיקום הצללית נכון לצורת העין. אצלי אני מוצאת שאם אני לא עושה את זה אז הצורה של הצלליות יוצאת מאוד משולשת וזוויתית ופחות עגולה.


בשלב הבא השתמשתי בגוון הכחול השני מימין כדי להתחיל ליצור את החלק הכהה של המראה. כדי שהצללית הכהה לא תשתלט לי על המראה, השתמשתי במברשת מספר 15 של Smashbox. זו מברשת שנראית כמו מברשת עיפרון אבל קצת יותר גדולה מה שמאפשר לה גם להניח את הצלליות וגם לטשטש אותן.



לאחר מכן, הוספתי את הצבע הימני ביותר בפלטה, בשביל להכהות עוד יותר את הקפל ואת הזווית החיצונית של העין, וזאת כדי לתת יותר עומק למראה כולו.




בשלב הבא השתמשתי במברשת זוויתית (263 של מאק) והוספתי מעט מהצללית הכחולה השנייה משמאל בקו הריסים התחתון, ועברתי מעליה עם קצת מהצבע הכחול הכהה.
לאחר מכן תחמתי את מעקה העין עם עפרון של מאק בגוון Smolder

ועכשיו הגענו לחלק האהוב עלי - אייליינר!
קיבלתי לסקירה שני סוגי אייליינר:

אייליינר טוש


ואייליינר נוזלי (14.99 ש"ח)


כדי לנסות את שניהם השתמשתי בכל עין באייליינר אחר!

זו העין עם האייליינר טוש:


וזו עם האייליינר הנוזלי:

מצאתי ששניהם קלים למדי לתפעול. הטוש מצא חן בעיניי יותר פשוט בגלל שאני פחות מיומנת בהנחת אייליינר נוזלי וקצת קשה לי להגיע לקו משורטט בצורה שאני אוהבת איתו. למרות זאת, אהבתי יותר את הגימור המבריק של הנוזלי בניגוד לגימור המאט של הטוש.

ולבסוף המראה הסופי - 

שאר המוצרים שהשתמשתי בהם - 
Gaya Mineral Foundation in M3
MAC Equilibrium Blush
Revlon Grow Luscious Mascara
Clinique Chubby Stick in Super Strawberry


טוב, זה היה ארוך מאוד :) 
בסופו של דבר ממש נהניתי מהטוטוריאל ונראה לי שאני אעשה עוד מהם בעתיד!

מה איתכן? ניסיתן מוצרים של WOW? מה דעתכן על המראה?



12 תגובות:

  1. איזה יופי, גוונים שעושים ממש שמח.
    מסכימה שעם טוש יותר קל אבל שמבריק יותר מגניב.
    הייתי הולכת על שפתון קורלי ניודי יותר.
    והלק ממש יפה!

    השבמחק
  2. אהבתי את הגוונים של איפור העיניים,
    וגם את התיחום של קו הריסים התחתון, 
    גם אני מעדיפה איילינר מבריק יותר.

    השבמחק
  3. כנראה יש לי מחסום כי אני לא מתחברת לאיפור תכלת. אבל הצ'אבי ממש יפה עלייך! 

    השבמחק
  4. אין מצב שתהיה לי הסבלנות, אבל מקסים לראות את התוצאה
    אהבתי את הלק :)

    השבמחק
  5. זו ממש המילה הנכונה - משמחים! ונראה לי באמת ששפתון קורלי היה עדיף פה :)

    השבמחק
  6. אין על אייליינר מבריק! היה לי אייליינר נוזלי מבריק של מאק לפני הרבה זמן אבל הוא התייבש לפני שהצלחתי ללמוד לעשות אייליינר כהלכה...

    השבמחק
  7. תודה רבה! אני ממש נהנית מהם :)

    השבמחק
  8. נכון שהלק מקסים? ולחשוב שהוא עלה רק 5 ש"ח...
    ותודה רבה כמובן!

    השבמחק
  9. אוהבת את הפלטה של החמישה! יש לי בגוונים של הסגול והיא מעולה.
    מחמיא לך כחול! עליי אני פחות אוהבת, אבל על אחרות בהחלט.
    האייליינר טוש בהחלט נראה טוב, ואני דווקא כן אוהבת מט.

    השבמחק
  10. איזו פלטה מקסימה, נכון? לא ידעתי שיש גם בסגול... טוב, אז נעשה טיול קטן לרננים ביום שישי :)

    השבמחק
  11. אהבתי מאד את המראה שיצרת. הגוונים הכחולים מאד מחמיאים לך! וגם הצ'אבי סטיק מתקבל עלייך מקסים!

    השבמחק
  12. תודה רבה! תמיד אומרים שעם עיניים ירוקות לא יפה צלליות כחולות, אבל נראה לי שהצלחתי להוכיח את ההיפך :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...