יום שישי, 20 בינואר 2012

התחדשות שישי קטנה...

ניצלתי את יום שישי החצי שמשי הזה להתחדשות קטנה ממאק וקליניק -
במאק קניתי את ה-Mineralized Skin Finish הראשון שלי בגוון Soft & Gentle ואת המסקרה החדשה: False Lashes Extreme Black.
מקליניק, ניצלתי את המבצע באפריל שנותן הנחה של 40% על ה- Even Better Clinical שלהם וקיבלתי במתנה קופסא מהממת ובה כמה מוצרים מוקטנים, ביניהם הכי מרגשת אותי מסקרה מוקטנת, High Impact Curling Mascara, שראיתי הרבה בסרטונים של Pixiwoo...



איזה כיף לעשות שופינג...


תמונה קבוצתית!

מה איתכן? התחדשתן במשהו לאחרונה? ניסיתן את המוצרים הללו? שתפו...

7 תגובות:

  1. תתחדשי! 
    לא ניסיתי את המוצרים שקנית, חוץ מהמסקרה "High Impact Curling" שהיא מעולה! (רק שימי לב שהיא עמידה ויורדת טוב בעיקר עם מים חמימים). 
    אני גם התחדשתי במאק אתמול, יצאתי עם מנקה מברשות, סומק "Harmony" להצללות, צללית "אומגה" לגבות ושפתון אדום "Lady Bug" (שממנו הכי התרגשתי).

    השבמחק
  2. יו, איזה כיף! הכי כיף מאק... מחכה לפוסט התרשמויות שלך :)

    השבמחק
  3. תתחדשי על הכל!
    ה- MSF הזה מהמם.
    מחכה לחוו"ד על המסקרה.

    השבמחק
  4. תתחדשי, גם אני מתכננת על המסקרה החדשה, שמעתי עליה המלצות מערוצי יו-טיוב,
    ממתינה לשמוע את שלך (-:

    השבמחק
  5. איוון בטר בעיני הוא מוצר מנצח עבורי. יש לי פיגמנטציה והוא הצליח לטשטש את הרמטים ולהבהירם ותת לעור גוון אחיד. אבל....הקצ' - ברגע שהפסקתי הכל חזר לקדמותו.

    השבמחק
  6. תודה רבה אפרת! שמעתי כל כך הרבה דברים טובים על Even Better. מבאס לשמוע שהוא עוזר רק כל עוד משתמשים בו...

    השבמחק
  7. תודה רבה! אני מתכננת פוסט מסקרות בקרוב, רק מחכה שכמה יגיעו אלי בדואר... :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...