יום שלישי, 10 בינואר 2012

NOTW - Eve Cosmetics 104!

את הלקים של Eve Cosmetics הזכרתי לפני כמה שבועות ומאז אף נוספו להם שניים חדשים...
מאוד התחשק לי למרוח לק אדום השבוע (אחרי שבועיים רצופים עם סגולים רציתי קצת גיוון :)), אבל לא רציתי ללכת על האדום הקלאסי הרגיל אז בחרתי דווקא את האדום הזה - אדום בוהק עם קצת כתמתמות בתוכו שאני מאוד אהבתי. הטיפטיפה כתום נותן ללק משהו מאוד נקי וצלול בעיניי!



אחד הדברים שאהבתי בלקים האלו היא המברשת:

 מצאתי שככל שהמברשת צרה יותר אני מצליחה להשיג יותר שליטה עליה, 
ובכך מלכלכת פחות את שאר האצבעות שלי... :)

 בהתחשב בעובדה שהלקים עולים רק 5 ש"ח, העמידות שלהם דווקא סבבה (מתחת למייבש של זויה כמובן). המריחה גם נעימה מאוד ואפשר להשיג אטימות בשתי שכבות בקלות!


2 תגובות:

  1. אדום זה בחירה קלאסית "בטוחה", גם לי יש ימים שבא לי אדום. 
    ניראת תמורה שווה בשביל 5 שח!

    השבמחק
  2. סקסי!
    אני מחבבת את הלקים שלהם! שמחה שגם את אהבת:)
    בתמונה הראשונה הוא יצא ורדרד

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...