יום חמישי, 29 במרץ 2012

FOTD 29.3.12 with NYX Jumbo Eye Pencils!

לאחרונה התחדשתי בשלושה עפרונות עיניים של ניקס (NYX). יש לי כמה וכמה כאלה ואני משתמשת בהם בדרך כלל כבסיס לצלליות ולא כצלליות בפני עצמן משום שהן נוטות להיעלם מהעפעף די מהר...



 איזה כיף להצטלם בחוץ שוב!
אם בעבר קניתי גוונים צבעוניים ובוהקים, הפעם בחרתי שלושה גוונים יחסית "טבעיים" - Iced Mocha, Bronze ו- Dark Brown. ברונז כשמו הוא גוון ברונזה אדמדם ושימרי. המוקה הוא טאופ כסוף זהוב עם תת גוון חם והחום הוא חום שוקולדי כהה.


NYX Jumbo Eye Pencils in: Iced Mocha, Dark Brown, Milk, Bronze (On waterline)
MAC e/s: Mythical
Inglot e/s: 402, 08, 46,30
MAC Studio Finish Concealer in NW20
MAC Blot powder in Medium
MAC Equilibrium Blush
Diorshow New Look Mascara in Black
Clinique Chubby Stick in Super Strawberry

אני מאוד אוהבת לנסות מסקרות חדשות, והפעם השתמשתי במסקרת דיור החדשה - Diorshow New Lookג(184 ש"ח)
Diorshow New Look
לפי החברה: "מסקרה בעלת נוסחה ייחודית, מועשרת בסרום טיפולי ובתמצית מזון מלכות המטפל, משקם ומעבה את הריסים. מברשת הנאנו (nano) הבלעדית יוצרת מהפכה באיפור הריסים על ידי יצירת מראה חדש ונפח אינסופי. המבנה הבלתי שגרתי שלה מורכב משני חלקים: חלקה התחתון של המברשת מורכב מארבעה מיכלים ושורות של קוצים מפרידים, המעמיסים חומר על הריסים מהשורש ובו בזמן מאפשרים הארכה מרבית. בחלקה העליון של המברשת ישנו ראש קטנטן "לוכד ריסים", החודר אל המרווחים הקטנים ביותר כדי ללכוד כל ריס, אפילו הקצר ביותר, בדיוק הדומה לזה של יד המעצב."

המבנה שלה מאוד מצא חן בעיניי, מכיוון שאני מעדיפה מברשות מסקרה קטנות כמה שאפשר. אני מרגישה שזה עוזר לדייק יותר במריחת המסקרה וגם מצמצם בצורה ניכרת את המריחות הבלתי מתוכננות בזמן השימוש.
היא מפרידה יפה את הריסים, מאפשרת ליצור מראה די דרמטי (בעיניי) מבלי לקבל גושים/ריסים דבוקים שאני הכי שונאת... ואין לה בכלל ריח! עוד אין לי דיעה לגבי הסרום הטיפולי שבה ואדווח אחרי שימוש קצת יותר ממושך אם יש לה השפעה כלשהי על הריסים שלי.









הצילום עם הפלאש מצליח להמחיש הכי הרבה את המטאליות המקסימה של העפרונות האלה. 






העפרונות למרבה הצער לא נמכרים בארץ וישנן שתי דרכים שאני מכירה להשיגן - באיביי או בנונאפרל בוטיקאני קניתי אותם באיביי, אבל כנראה הם העלו את המחיר קצת ועכשיו הדיל שבו אני קניתי עולה כ-13 דולר כולל משלוח לשלושה עפרונות, עדיין שווה בעיניי.

מה איתכן? ניסיתן את העפרונות של ניקס? או את המסקר של דיור?
אשמח לשמוע התרשמויות מכן!


גילוי נאות - המסקרה של דיור ניתנה לי לסקירה מהחברה

9 תגובות:

  1. המחיר של העפרונות שווה ביותר, אני כל הזמן רוצה לעשות הזמנה של כמה מוצרים שלהם אבל כל פעם נדחקים לי לתחתית הרשימה בגלל שאני יודעת שהם יהיו זמינים גם חודש הבא...
    אז, מקווה שחודש הבא 0-:

    השבמחק
  2. את האמת עדיין לא ניסיתי את העפרונות של ניקס אבל אני אנסה לרכוש אותם בזמן הקרוב לגבי המסקרה של דיור מאוד נחמדה 

    השבמחק
  3. למען האמת גם אני בדיוק קיבלתי משלוח של כמה דברים של ניקס, מהאתר מייק אפ גיקס, יש להם דמי משלוח סבירים למדי. אני קניתי את הלבן כי אני אוהבת צבעים חיים ובוהקים (שלא לומר ניאוניים) וראיתי המון בלוגריות שממליצות להשתמש בגוון milk כדי להוציא יותר צבע מצלליות זועקות. לא ניסיתי אותו עדיין מתחת לצלליות, אני מקווה שהוא יעמוד בזה! 

    קניתי גם שני אודמים מהסדרה של הראונד ליפסטיק, עיפרון עיניים רגיל ומסקרה שעוד לא ניסיתי אבל האודמים והעיפרון נהדרים,ועמידים ביותר.
    לא הגבתי מעולם, אבל החלטתי להתחיל :) אחלה בלוג!

    השבמחק
  4. אני חייבת כבר לנסות עיפרון כזה!
    הם נראים מעולה, ואני ממש סקרנית עליהם!

    המסקרה נותנת אפקט מעולה, אבל עליי היא כן נמרחה מעט  עקב התקפת אפצ'ים=\

    השבמחק
  5. הם באמת מעולים ויצאו להם כמה גוונים חדשים ונוצצים במיוחד שאני מתה לנסות...

    השבמחק
  6. ה-Milk מאוד מתאים כבסיס לצלליות. הוא באמת מקפיץ את הצבעים שמניחים מעליו וגם עוזר עם צלליות פחות פיגמנטיות. מה שכן, כדאי לשים לב ולא לשים הרבה חומר ולטשטש היטב :)
    את השפתונים אני באמת צריכה לדגום, רק קצת קשה לי עם סווצ'ים מהאינטרנט של שפתיים. הרבה יותר נוח לראות סווצ'ים של צלליות כי הם מופיעים בצורה זהה פחות או יותר על כולם...כמובן, תודה רבה! שמחה שניהנת ומצפה לעוד תגובות...

    השבמחק
  7. היא ממש סבבה וממש עמידה עלי!

    השבמחק
  8. גם לי הם היו בוויש ליסט המון המון זמן ואני ממש שמחה שסופסוף הזמנתי אותם!

    השבמחק
  9. את האמת עדיין לא ניסיתי את העפרונות של ניקס אבל אני אנסה לרכוש אותם בזמן הקרוב לגבי המסקרה של דיור מאוד נחמדה 

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...