יום שישי, 27 בספטמבר 2013

סקירה בקטנה - Dior Gel Coat!

למרות שאני לא מדברת הרבה על לקים בבלוג, אני עדיין מתלהבת כמו ילדה קטנה בכל פעם שאני מוצאת משהו חדש שעוזר לי במשימת המניקור השבועית שלי. הפעם האחרונה הייתה כשמצאתי את ה-Top Coat המייבש האולטימטיבי שלי - Zoya Armor Top Coat, שגיליתי לפני כמעט שנתיים ובזכותו הצלחתי לעשות לעצמי מניקורים ביתיים עם גימור מבריק וחלק במהירות. לצערי, לאחרונה שמתי לב שה-Top Coat הזה נהיה קצת בעייתי על הציפורניים שלי ובמקום להשאיר משטח חלק ונעים, הוא יוצר מעין בועיות מרגיזות על הלק שמרגישות מחוספסות כמעט. למזלי ה-Gel Coat של דיור הגיע לסקירה בול בזמן!

דבר החברה: "שכבת גימור ללק המייצרת גימור מושלם, אולטרא-זוהר, עם סטייל מקצועי: מניקור עם אפקט ג'ל. חלקות ומעוגלות באלגנטיות, הציפורניים מכוסות בזוהר יוצא דופן המעצים את הברק שלהן."


המברשת של ה-Gel Coat היא המברשת הקלאסית של דיור, ארוכה ורחבה, מה שמתאים מאוד לרוחב הציפורניים שלי אבל לא מתאים לכל אחת...


למרות שחשבתי שכל מוצרי ה-Top Coat פועלים בצורה זהה, מסתבר שיש להם תצורות שונות. בניגוד לזו של Zoya, ה-Gel Coat של דיור אינה מיועדת לעזור בייבוש של הלק אלא משמרת אותו לאורך זמן ומעניקה לציפורניים מראה גלוסי מבריק במיוחד.

להלן הציפורניים שלי עם הלק Diablotine של דיור ומעליו רק ה-Top Coat של זויה:


למרות שהתמונה לא יצאה מי יודע מה, עדיין אפשר לראות שהמרקם של הציפורן לא חלק ומלא בבועיות קטנות ומרגיזות...
ולהלן אותו מניקור, הפעם עם ה-Gel Coat של דיור מעל ה-Top Coat של זויה:



הצלחה! הבועיות נעלמו ואותן מחליף ברק ומרקם חלקלק ומקסים. דרך אגב, ה"טריק" הזה של המוצר של דיור עובד גם עם לקים אחרים, לא רק עם אלו של המותג :).

להלן שילוב נוסף שעשיתי עם שני לקים אחרים - For Audrey של China Glaze ו-Cuckoo for this Color של OPI:



עם הלק של דיור, בנוסף לברק קיבלתי גם עמידות מרשימה - בדרך כלל לקים נוטים להחזיק על הציפורניים שלי בסביבות השבוע, עם צ'יפים מינימליים וקצת שחיקה בקצוות הציפורניים (כן, שבוע - אני לא עושה כלים, בשביל זה יש מדיח :). עם ה-Gel Coat הלק של דיור נשאר עלי כמעט שבועיים תמימים!
כשחשבתי על זה הגעתי למסקנה שהסיבה אולי נעוצה בכך ששילבתי במניקור מוצר נוסף של דיור: ה-Top Coat הרגיל של המותג:


את ה-Top Coat הזה (משמאל בתמונה) קניתי לאמא שלי בדיוטי פרי. אמא שלי מאוד התלהבה מהלק הקודם של דיור שקיבלתי לסקירה אז נתתי לה אותו והיא מאוד אהבה את המברשת שלו וביקשה שאברר אם יש להם גם Top Coat. מכיוון שהמוצרים של דיור קצת יקרים בארץ, ניצלתי את ההזדמנות בפעם האחרונה שהייתה בדיוטי פרי וקניתי לה את ה-Top Coat הזה. לא שמתי לב שהוא מייבש מהר יותר מהמוצר של זויה, אבל אי אפשר להכחיש שהעמידות של שני המוצרים הללו יחד הייתה מרשימה ביותר!


לסיכום, אני חייבת לציין לטובה את ה-Gel Coat של דיור: הוא לגמרי עזר לי לפתור את הבעיה שהייתה לי עם המייבש לק של זויה שאני מאוד אוהבת, ולמרות שהוא כביכול מצריך שלב נוסף, התוצאה בהחלט שווה את זה לטעמי.

ה-Gel Coat של דיור נמכר בארץ ב-138 ש"ח.

האם יצא לכן לנסות את ה-Gel Coat הזה?
איזה מייבש לק הוא המועדף עליכן?

8 תגובות:

  1. אבל בשביל לק ג'ל צריך גם מנורת לד או UV, לא?

    השבמחק
  2. זה לא לק ג'ל אלא שכבה ששמים מעל כל לק רגיל והיא לא מצריכה כלום כדי להתייבש ולעשות את העבודה., כמו טופ קואט רגיל!

    השבמחק
  3. מן הסתם הטופ של זויה כבר "הזקין" ועשה את שלו במקים אלה אין מנוס אלה לקנות טופ חדש :/


    אני מניחה כל יום יומיים שכבה נוספת של הלק ג'ל וכך למרות הבישול ושטיפות הידיים העמידות נהדרת.

    השבמחק
  4. אני אוהבת את הגימור הזה מאוד.
    כבר שנים שאני מתלבטת על פור אודרי, נראה לי שהגיע הזמן שיהיה לי אותו.

    השבמחק
  5. אני משתמשת באסי או באחד של סאלי הנסן. עשית לי ממש חשק לטופ קואט הזה, אבל השאלה אם הוא באמת שווה את המחיר.. כי עד עכשיו אלו שאני משתמשת בהם עושים את העבודה מעולה והם עולים בערך חצי...

    השבמחק
  6. יאמי :) עושה ממש חשק!
    מה שכן - אני לא חושבת שאני מוכנה להוציא כמעט 140 ש"ח על top coat לציפורניים, כשיש אלטרנטיבות זולות בהרבה.

    השבמחק
  7. מסכימה איתך, זה לגמרי לא מוצר שצריך אותו, אלא אחד שנעים שיש אותו :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...