יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

Maybelline Color Tattoo Pigments - Review & First Impressions Tutorial!

אף פעם לא נמשכתי במיוחד לצלליות אבקתיות. ההנחה הבסיסית שלי הייתה שהן פשוט מלכלכות מדי בכדי שיהיו שימושיות ליום יום. אבל אז יצאו בחברת מייבלין עם הרחבה לליין ה-Color Tattoo שלהם ויצרו את: Color Tattoo Pure Pigments, ובגלל אהבתי הרבה לצלליות הקרם שלהם, ברור שהייתי חייבת לנסות גם את אלו!

ישנם 12 גוונים שונים ומכיוון שלא ידעתי במה לבחור, חיפשתי באיביי מכרז כלשהו שבו ישנם כמה וכמה גוונים. למזלי מצאתי אחד שכזה ובו 7 גוונים: Brash Blue, Potent Purple,Wild Gold, Barely Brazen, Downtown Brown,  Pink Rebel ו- Black Mystery.


הצלליות מגיעות עטופות בפלסטיק ובפנים ישנה מעין מדבקת מגן שכזו שצריך לקלף לפני שניתן להשתמש בצללית. החורים די קטנים (למען האמת, הצלליות עצמן די קטנות וקצת הופתעתי כשהן הגיעו - משום מה ציפיתי לאריזה גדולה יותר, אפילו שהן מכילות רק 1.5 גרם :) רק לשם השוואה - פיגמנטים של מאק מכילים 4.5 גרם, אבל זו נראית לי כמות אסטרונומית שממש קשה לסיים...).




משמאל לימין:
Brash Blue, Potent Purple,Wild Gold, Barely Brazen, Downtown Brown
Pink Rebel & Black Mystery

כפי שניתן לראות בסווצ'ים, הרוויה של הפיגמנטים לא אחידה - בעוד שהגוונים השימריים נמרחים מעולה והגוון שלהם אטום יחסית, הגוונים היותר מאטיים נמרחים בצורה פחות אטומה וקצת קשים יותר לטשטוש.

חשבתי שיהיה כיף לצלם את ההתרשמות הראשונה שלי אז הכנתי מדריך מצולם שמהווה בעצם את חוות הדעת הראשונית שלי מהפיגמנטים הללו.


בשלב הראשון הנחתי קונסילר ומייקאפ פודרה על העפעף ומסביב לאיזור העין. הקונסילר שהשתמשתי בו הוא ה-Fake Up של Benefit בגוון Light (אחרי שהגעתי למסקנה שגוון Medium לא מספיק מאיר את האיזור לטעמי) ומעליו את ה-Studio Fix Powder של מאק בגוון N5. את שניהם הנחתי עם מברשת P84 של סיגמא.
מכיוון שפיגמנטים עובדים טוב יותר על בסיס קרמי, מרחתי על העפעף את הצללית Bad to the Bronze מליין צלליות הקרם של מייבלין, ואותה הנחתי עם מברשת 242 של מאק.


לאחר מכן לקחתי את הפיגמנט Downtown Brown והנחתי אותו עם מברשת E25 של סיגמא על כל העפעף ובזווית החיצונית של העין.


טישטשתי את הפיגמנט עם מברשת E35 של סיגמא כדי שלא יהיה קו חד מאוד באיזור הזה. אחר כך לקחתי מברשת קטנה, ה-Detailer Brush של Real Techniques והשתמשתי בה כדי להניח קצת NYX Jumbo Eye Pencil בגוון Milk בפינה הפנימית של העין, זאת כהכנה לפיגמנט הבא שרציתי להניח שם...


בגלל שהמראה הזה לא היה עתיד להיות "לביש" במיוחד וסתם רציתי לשחק עם הצעצועים החדשים שלי, בחרתי את הפיגמנט הכחול - Brash Blue ואותו הנחתי על העפרון של NYX עם עוד מברשת קטנה (נכון, יש לי קצת מחלת מברשות...) הפעם עם ה-E21 של סיגמא.


בהמשך, לקחתי קצת מה-Downtown Brown וטשטשתי אותו בקו הריסים התחתון עם מברשת E36 של סיגמא. וכדי לתת מראה מודגש עוד יותר הוספתי מעליו ובקו המים התחתון את העפרון Demolition של Urban Decay.


ושוב, בגלל שהייתי במצב רוח של ניסויים, הנחתי על איזור גלגל העין את הפיגמנט Barely Brazen כדי להוסיף מימד נוסף למראה, למרות שאני לא בטוחה שהוא הוסיף הרבה האמת :).


וזה המראה המוגמר - הוספתי קצת אייליינר בגוון חום, Avenue של מאק עם מברשת E05 של סיגמא, מילאתי קצת את הגבות עם צללית הגבות של WOW וקינחתי במסקרת They're Real של Benefit.


סך הכל אני חושבת שהפיגמנטים האלו הם מוצר די מוצלח, רק צריך לדעת מה לבחור בין הגוונים כי לא כולם לבישים במיוחד ולא כולם מתפקדים בצורה דומה. אני חושבת שהניסוי הבא יהיה להשתמש בפיגמנטים הללו עם הדורוליין של אינגלוט, כדי לראות איך הם עובדים איתו.
הפיגמנטים האלו עדיין לא נמכרים בארץ (ואני לא בטוחה שהם גם יגיעו ארצה האמת), ולא מצאתי אותם באתרים הרגילים שבהם ישנם מוצרים של מייבלין (כמו echemist, feelunique או Chemist Direct), אבל כן ניתן למצוא אותם באיביי והם עולים בסביבות 45 ש"ח לאחד (כולל משלוח).

מקווה שנהניתן, ושאהבתן את המראה.
האם התנסיתן בפיגמנטים כאלו? איזה פיגמנטים אתן הכי אוהבות?
חג סוכות שמח :)

6 תגובות:

  1. ציפיתי לפוסט הזה וקצת התאכזבתי מהגוונים, לא משהו שלא ראיתי בעבר. חסכת לי רכישה, תודה לך!

    השבמחק
  2. איזה כיף לחלוק את אותה דיעה כמוך! בקרוב תעלה ההתרשמות שלי מהפגמנטים שקצת איכזבו.. לא דומים כלל למאק ואינגלוט = ייחודיות בגוונים, ועשירים בגוון!

    השבמחק
  3. החזקתי אותם הרבה זמן בווישליטס שלי באיביי, וטוב שחיכיתי.
    האיפור שיצרת צבעוני ומהנה, אבל הפיגמנטים לא הפילו אותי.

    השבמחק
  4. אני לא מתחרטת שקניתי אותן אבל הן בהחלט לא משהו מיוחד וחבל כי היה להן (לפחות בעיניי) הרבה פוטנציאל!

    השבמחק
  5. לא יצא לי לנסות פיגמנטים של מאק או אינגלוט, אבל אפילו היחיד שיש לי של איל מקיאג' יותר מיוחד מאלו...

    השבמחק
  6. הגוונים בהחלט לא מיוחדים כמו שחשבתי שיהיו משום מה, אבל לא נורא - הקולור טאטו המאטים החדשים בטוח יפצו על האכזבה מהפיגמנטים!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...