יום שישי, 12 בספטמבר 2014

Is it a Lipstick or is it a Lipgloss?! Take 2

בהמשך לפוסט השפתונים הקודם שלי, הפוסט הזה יעסוק בשלושה מוצרים, יחסית חדשים בשוק (העולמי כן?) שנראים כמו ליפסטיקים אבל מתנהגים יותר כמו גלוסים פיגמנטיים ביותר!




בחרתי להציג את שלושת המוצרים הללו כמקשה אחת בגלל שבכל פעם שהתחלתי לכתוב עליהם בנפרד, יצא שרציתי להגיד את אותם דברים על כולם! נראה לי מעניין ששלושת חברות הדראגסטור (איפור עממי) המובילות בעולם הוציאו שלושה מוצרים שנראים מאוד שונים באריזה החיצוניות שלהם, אבל כמעט זהים במראה ובהרגשה שלהם על השפתיים.
שלושתם מתיימרים בעצם להיות מוצר שמשלב בתוכו כמה מוצרים, מעין הכלאה בין שפתונים נוזליים, באלמים לשפתיים וליפגלוסים (כשאלו של רבלון טוענים גם להיות מכתימי שפתיים). אני חושבת שחלקם עומדים בשתיים מתוך שלושת הקטגוריות הללו וחלקם פשוט מתנהגים כגלוסים לכל דבר אבל עם ריח נעים וללא תחושת הדביקות המעיקה שאופיינית למוצרים מהסוג הזה.


יש להם ריחות נעימים מאוד ולא בעייתיים בכלל. בהתחלה חשבתי שהריח של שלושתם זהה, אבל כשהרחתי את כולם ביחד מסתבר שאלו של מייבלין מריחים טיפה יותר כמו וניל, אלו של לוריאל נוטים יותר לכיוון הפירותי ושל רבלון מריחים הכי פחות טוב, אבל לא משהו שאני מזהה. בנוסף, יש לכולם מעין תחושת עיקצוץ קלה, לא כזו שעושה משהו ויזואלי לשפתיים אבל בהחלט מורגשת בחצי שעה הראשונה לערך. הם נוחים מאוד על השפתיים, תחושה שממשיכה לכמה וכמה שעות מבלי ליצור יובש כלשהו. השוס הכי גדול בעיניי הוא שככל שהם נמצאים יותר זמן על השפתיים, הם נשארים נעימים וקרמיים ביותר, לא דביקים או מעיקים בכלל! 
כל עוד לא אוכלים הם נשארים על השפתיים בלי שום בעיה 3-4 שעות לטעמי, ואחרי האוכל פשוט מאוד לחדש אותם, בעיקר בגלל צורת ההנחה שלהם:

מימין לשמאל - מייבלין, לוריאל ורבלון
המוטות שלהם מסתיימים בספוג קטן שמעוצב בצורה כזו שתתאים להנחה מדוייקת כמה שניתן על השפתיים. מצאתי שהכי כדאי להניח שכבה או שתיים של המוצר על השפתיים והאפליקטור מסייע רבות בהחלקה של החומר ובהאחדה שלו על השפתיים.

הגוונים עצמם די פיגמנטיים בשביל גלוסים (לפחות הגוונים הכהים יותר שיש לי), הם נמרחים בנוחות ויש להם מגע מעניין על השפתיים - זה קצת מצחיק אבל ההרגשה היא שהמוצר "מחבק" את השפתיים (וואוו, המשפט הזה נשמע כל כך יותר טוב באנגלית!). זה נשמע מוזר אבל זו באמת ההרגשה שנשארתי איתה עם שלושת השפתונים הללו - כאילו יש מעין ריפוד נעים ביותר על השפתיים (באנגלית הם מתוארים כ-Cushiny). אם הפורמולה שלהם הייתה דביקה אז זה היה די מתכון לאסון, אבל בגלל שהיא רכה וקלילה יחסית - It just works!

למרות שאחרי המריחה שלושת המוצרים הללו מרגישים פחות או יותר זהים זה לזה, הפורמולה שלהם קצת שונה כשהיא יוצאת מהטיובה: אצל לוריאל הפורמולה "סמיכה/עבה" יותר אבל גם פיגמנטית יותר, אצל רבלון היא אומנם "דקה" יותר אבל נמרחת בפחות קלות ויותר פאצ'ית ואילו למייבלין יש את הנוסחא המושלמת בעיניי - דקיקה, כמעט מיימית, בלי פיגמנט מטורף אומנם אבל הכי נוחה לעבודה. עם זאת, חשוב לציין שהגוונים אינם אחידים ובעוד שחלקם נמרחים באחידות ובלי סימני מריחה, שמתי לב שבעיקר עם הגוונים הבהירים קשה יותר להגיע למראה אחיד וחלק למראה (כי ההרגשה  על השפתיים היא חלקה ונעימה בלי כל קשר לגוון). 


MAYBELLINE Color Elixir Lip Color




מימין לשמאל: 030, 025, GLAM 2, GLAM 12 ו-POP 5
את האליקסרים של מייבלין ראיתי לראשונה כשהייתי בהונג קונג, ומשום מה יש להם שם אחר במזרח הרחוק ושם הם נקראים Lip Polish. באופן מוזר עוד יותר מהשם השונה, כשהזמנתי מארה"ב את השניים הנוספים שיש לי, הסתבר לי שבעוד של-Lip Polish אין ריח בכלל, לאליקסרים יש ריח! אומנם ריח ונילי ונעים, אבל זה נראה לי נורא מוזר, בפרט בגלל שעל השפתיים לא שמתי לב לשוני בכלל והם מרגישים זהה לחלוטין. הם כמובן נעימים מאוד על השפתיים, לא משאירים הכתמה מאוד נראית לעין אבל אחרי יום שלם ומריחה חוזרת של פעמיים בערך, יש שוני קטן בגוון של השפתיים בין המריחות, זה כמעט כאילו שכל מריחה חוזרת מעצימה את הגוון עצמו. הגוונים עצמם לא פיגמנטיים כמו שפתונים אבל יותר פיגמנטיים מגלוסים. קראתי שמישהי תיארה אותם כבאלמים נוזליים וזו לגמרי ההרגשה שלי לגביהם. 
האליקסרים מגיעים (באירופה וארה"ב) בכ-20 גוונים שונים בצבעוניות מגוונת מאוד - מניודים ועד אדום כהה. האריזה שלהם מעניינת גם כן משום שאם לא יודעים מה מסתתר בפנים, אפשר לחשוד ולחשוב שזהו שפתון קרמי רגיל. 


L'ORÉAL Colour Riche Extraordinaire Lip Color

עליון - 201 Rose Symphony, תחתון - 500 Molto Mauve
אחרי ההתנסות המאוד חיובית עם האליקסרים של מייבלין, רציתי להתנסות במוצר דומה של לוריאל וכשעשיתי הזמנה מארה"ב (דרך חברה שטסה לשם) הוספתי את שני ה-Extraordinaire של לוריאל לסל. 
אחרי שניסיתי אותם הסתבר שחשדותי היו נכונים - זה בעצם כמעט אותו מוצר בדיוק! למרות שהם נראים שונה מאוד מבחוץ, הדבר היחיד ששונה ביניהם הוא הריח...



אפילו הגוונים מאוד דומים ויצא שאחד מהלוריאלים שהזמנתי הוא דיופ די מושלם לאחד מהמייבלינים :)





Revlon Moisture Stains 


מלמעלה למטה:India Intrigue 001, London Posh 050, Cannes Crush 025 ו-LA Exclusive 010
המוצר הזה נראה ויזואלית הכי מסקרן בעיניי, בעיקר בגלל האריזה המרובעת במיוחד והצבעוניות של השפתונים! מתוך ארבעת השפתונים שיש לי, הגוונים הבהירים נראים כמו גלוסים רגילים לחלוטין, שמרגישים נעים אבל לא משארים על השפתיים שום דבר לאחר שהם דוהים. הגוונים הכהים יותר לעומת זאת דוהים מאוד בחינניות ואף משאירים הכתמה יפה וברורה על השפתיים לשעות ארוכות. 
יש שוני כלשהו בין הפורמולה של ה-Moisture Stains לבין שני המוצרים האחרים אבל לא ברור לי מהו, אני פשוט יודעת שהם הפחות עדיפים עלי מבין השלושה (אולי כי הריח שלהם טיפה תעשייתי יותר? מי יודע...). בנוסף, שניים מהגוונים שהזמנתי הסתברו ככתומים יותר מקורליים (London Posh ו- Cannes Crush) מה שפחות מחמיא לגוונים שלי לטעמי. 


קצת סווצ'ים:

לוריאל 201 ו-500, מייבלין: 025, 030, 5, 2 ו-12, רבלון: 025, 050, 010 ו-001
ועל השפתיים:



ופה אסיים את סאגת "מוצרי השפתיים" שלי להפעם!
איזה ממוצרי הכלאיים הללו ניסיתן? מהו מוצר השפתיים האהוב עליכן במיוחד?

2 תגובות:

  1. את לא מכורה בכלל :) אני מאוד אוהבת את האריזות המבלבלות (כמו של מייבלין) שעד שאת לא פותחת את בטוחה שזה שפתון. אני מאוד אהבתי את השפתון מאט הנוזלי של בורז'ואה, עמיד בטירוף ועם גוונים משגעים.

    השבמחק
  2. איזה גוונים יפים בחרת! תודה רבה על סקירה מעולה!
    תמיד נהנית לקרוא את מחשבותייך, וחיכיתי במיוחד לפוסט זה, השני בסדרה ;)
    כשאני אתקל גם בגלוסים האלה... אם ברשת אם בדראגסטור כלשהו, אני בטוחה שכמה מהם יעשו את דרכם איתי לקופה :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...