יום שני, 5 בספטמבר 2011

סיבוב בביוטיקר!

עד לפני כמה חודשים בכלל לא הכרתי את החנות הזו, עד שחברה (תודה ליאתי!) לקחה אותי עד ראשל״צ רק בשבילה והתמכרתי! יש לי כמה פריטים משם, בעיקר מברשות, ולפני כמה ימים התחדשתי בכמה פריטים נוספים.



מסקרות צבעוניות הן משהו שאני רוצה לנסות כבר כמה זמן אז ניצלתי את המחיר הנמוך שלהן (7 ש״ח) וקניתי שתיים - ירוקה וכחולה כהה. הייתה עוד אחת בכחול רויאל אבל חשבתי שהיא תיראה קצת מצחיקה עלי... בנוסף קניתי גם מסקרה שקופה שאני מתכוונת לנסות להפוך למסקרן סגולה. הבחורה בדוכן של האיפור סיפרה לי שאפשר פשוט לערבב מסקרה שקופה עם צללית אבקה בצבע כלשהו כדי ליצור מסקרה באיזה צבע שרוצים, אז החלטתי שאנסה בעצמי! זה נשמע די מגניב האמת...

בנוסף, קראתי בפורום האיפור בתפוז שמישהי קנתה בביוטיקר צלליות קרם והסתקרנתי אז קניתי שלוש - זהובה, קרם וירוקה. אדווח בהמשך על העמידות שלהן ובינתיים אני רק יכולה להגיד שהן מקסימות בעיניי ונמרחות סבבה.






יש לי חתונה משפחתית בעוד כחודש וחצי ואני מאוד רוצה לנסות לשים ריסים מלאכותיים. אז במקום לבזבז סתם כסף על ריסים איכותיים ממאק או ארדל, שאותם אני בוודאי אהרוס עם הניסיונות לפני האירוע, קניתי את אלו של ביוטיקר. הם לא נראים איכותיים במיוחד או טבעיים במיוחד, אבל נראה לי שהם מספקים לניסיונות...




כרגיל, לא יכולתי לצאת בלי מברשות, אז קניתי גיבויים למברשות האהובות עלי: הדואו פייברית, זוג מברשות התיחום ושני סטים של מברשות טישטוש (שבאחת מהן אני משתמשת כדי לטשטש קונסילר).




כמעט סופשבוע שמח לכולן!

5 תגובות:

  1. לביוטי קייר יש הברקות.

    אני אהבתי את הקבוקי שלהם וגם את הצלליות האפויות, קניתי גוון זהב במחיר מצחיק ובמראה מהמם...

    השבמחק
  2. היי, קצת באיחור...
    תוכלי לרשום את מס' המברשות הן נראות ממש טוב
    תודה :)

    השבמחק
  3. המברשות:
    הדואו פייברית C313
    זוג מברשות התיחום BC1 ו-S170-0
    מברשות טישטוש: S217 ו-K21
    בהצלחה!

    השבמחק
  4. איזה מותק :)
    תודה רבה

    [תוכלי להראות איך לעשות איפור מעושן {אבל שלא יהיה מסובך גג 3 גוונים}
    - והמלצה לגוונים לעיניים חומות כהות ואני בהירה בפנים.
    - אף פעם לא הצלחתי לעשות איפור מעושן... :(

    תודה ענקית

    השבמחק
  5. הי אנונימית! פירסמתי היום מראה מעושןבמיוחד בשבילך! לדעתי לעיניים חומות כדאי ללכת על משפחת הזהובים כדי שיאירו את העיניים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...