יום שני, 26 בספטמבר 2011

FOTD 26/9 - Pink & Blue!

איפור היום נוצר בהשראת תמונה שראיתי לפני מספר שבועות באתר lipglossiping.com. אני מאוד מחבבת את האתר ובפרט אוהבת את הפוסטים שבהם כותבת הבלוג מצלמת את עצמה במראות איפור שונים. בפוסט המדובר, הבלוגרית בכלל כותבת על הגלוס/אודם של Urban Decay, שהוא מהמם בפני עצמו כמובן, אבל אותי יותר תפס השילוב שהיא בחרה לעיניים - צללית ורודה ואייליינר כחול.

(סורי על התמונות מהאוטו. היה קצת קודר בבוקר וכשנזכרתי לצלם שוב, כבר היה חושך :))

מכיוון שאני לא חובבת של קו ריסים תחתון נקי כל כך, הוספתי כחול גם שם. במקור הנחתי במעקה העין את ה-Jumbo Eye Pencil של NYX ב-Milk (לבן) אבל נראיתי כמו בובה יפנית מוטרפת, אז מהר מהר החלפתי אותו בכחול!
אני די מחבבת את התוצאה, אבל בפעם הבאה נראה לי שאשאיר את מעקה העין חשוף...


MAC Shadestick in Butternutty
MAC e/s: Pink Venus, Vanilla, Deep Truth
Wet & Wild palette in Lust
Inglot e/s 126
עפרון עיניים של ביוטיקר מס׳ 07
Clinique Line Smoothing concealer 
Maybelline One by One Mascara
MAC Equilibrium blush

אני חייבת לציין לטובה את עיפרון העיניים של ביוטיקר - הוא ממש מעולה! נמרח יפה, מאוד פיגמנטי והצבע שלו מקסים בעיניי (למרות שהפעם הוספתי מעליו את Deep Truth של מאק).



להלן תמונת ההשראה:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...