יום חמישי, 1 בספטמבר 2011

FOTD 1.9 Gold Copper & Winged eyeliner Look!

איפור היום לא לוקח השראה מכלום... :)
סתם התחשק לי לעשות אייליינר שחור וקצת חתולי (עד כמה שמבנה העין שלי מאפשר את זה). בנוסף, רציתי לנסות ולראות איך הצללית הנחושתית קמעה בפלטת Comfort Zone של Wet & Wild, נראית על העין שלי שכל דבר טיפה אדום עליה נראה די מזעזע וכאילו לא ישנתי שנתיים...
אני דווקא אוהבת את התוצאה - הצללית הסתברה כזהובה יותר מנחושתית, אבל פחות צהובה מ-Half Baked מה-Naked Palette למשל.





Wet&Wild Comfort Zone palette
Borjois e/s Brun Nylon 09
Maybelline gel liner in black
Mac liner in Teddy
Maybelline One by One Mascara
MAC studio finish concealer
MAC Blot powder


עד לפני כמה חודשים לא הצלחתי בכלל לצייר אייליינר שנראה לי יפה, עד שגיליתי את זוג המברשות הזה מביוטיקר. המברשת הצהובה/כתומה הזו היא היחידה שאיתה אני מצליחה לצייר על העפעף שלי את האייליינר כך שהוא נראה טוב לטעמי. נכון, עדיין יש עקמומיות קלה (בכל זאת, אני לא אחת מהאחיות Pixiwoo :)), אבל סבבה לגמרי בשביל מישהי שעד השנה לא ידעה בכלל מה זה אייליינר ג'ל שלא לדבר על מה עושים איתו!
האייליינר שאני משתמשת בו הוא - Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner והוא ממש נהדר! קניתי אותו אחרי שהתייבש לי האייליינר הראשון שקניתי של בובי בראון (שהתייבש ממש מהר יחסית, אולי כי לא סגרתי אותו חזק מספיק), והופתעתי ממנו מאוד - רמת המחיר הזולה יחסית די מטעה פה משום שהוא נמרח בצורה חלקה מאוד, ההסרה שלו פשוטה והכי חשוב - הוא עמיד ביותר!



ובהופעת בכורה נוספת בבלוג - צ'אבי!



11 תגובות:

  1. הייתי שמחה למבנה עין שיאפשר לי מראה חתולי :(

    הטיפ הכי טוב שקיבלתי לגבי אייליינר- פשוט למצוא את זה שהכי נוח לעבוד איתו, ולא משנה איזה אפליקטור זה יהיה. לא סתם יש מיליון סוגים

    השבמחק
  2. אהבתי איילנר עלייך! הוא מתאים לכל אחת

    השבמחק
  3. האייליינר נראה מקסים עלייך!
    רשמת שהשתמשת בעיפרון טדי של מאק,שאלתי היא איפה?במעקה העין?
    הצ'אבי הזה חמודדדדדדדדדדדדדדדד

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. הי לימור! תודה רבה!
    את טדי מרחתי על קו הריסים התחתון ולא במעקה העין, רק כדי להכהות טיפה את האיזור הזה ולתחום קצת יותר את העין.

    השבמחק
  6. מתה על האיפורים שלך! :)

    ממש אהבתי את האיפור הזה , עדין אבל לא משעמם למוות. תמשיכי לתת לי השראה ;)

    השבמחק
  7. הגוונים והאייליינר ממש מחמיאים לך!

    השבמחק
  8. קאני ודנרה - תודה רבה!
    אני אמשיך בהחלט!

    השבמחק
  9. יפה לך מדגיש את גוון העיניים.
    אני זהב אוהבת בכל, איפור תכשיטים, טוויסטים בבגדים היה נחמד גם בבנק...)

    השבמחק
  10. תודה רבה אפרת!
    אני בדרך כלל לא כל כך אוהבת זהב, אבל אני בהחלט מתחילה להתחמם אליו בזמן האחרון!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...