יום שבת, 14 בדצמבר 2013

סקירה בקטנה - קרב הסרומים!

כשאני חושבת על שגרת הטיפוח שלי, אני מוצאת שמוצר הטיפוח האהוב עלי הוא בהחלט הסרום – זה המוצר היחיד שבשימוש שלו אני ממש יכולה להרגיש שהוא ממש עובד ומשפר את מצב העור שלי. אף קרם לחות שניסיתי לא נותן את האפקט הזה. בפוסט הזה רציתי לחלוק כמה וכמה סרומים שניסיתי בשנה ומשהו האחרונות ממגוון חברות.

בגלל שהעור שלי מעורב/שמן, אני מוצאת שהנחה של הסרום בערבים מספיקה לי ונותנת לעור מספיק לחות מבלי לדרוש הזנה נוספת של קרם לחות, אבל נראה לי שבעלות עור יבש יותר משלי ירצו להניח לחות נוספת מעליו.
אני אפתח עם שני הסרומים האהובים עלי, שניהם מקליניק ואת שניהם קניתי מסיבות שונות אבל בסוף מסתבר שהם נותנים תוצאה דומה למדי.


Even Better Clinical Dark Spot Corrector
זה הסרום הראשון שאי פעם קניתי והסיבה שקניתי אותו היא שיש לי כתם שמש קטן יחסית על אחת הלחיים וחיפשתי משהו שיעזור לטשטש אותו (שכן הבנתי שהדרך היחידה להעלים אותו לגמרי היא מיני טיפולים כימיים שאני לא ממש מוכנה לעבור). קראתי הרבה על הסרום הזה לפני שקניתי אותו, בעיקר בגלל שתג המחיר הגבוה שלו חייב בעיניי כמה שיותר מחקר לפני הקנייה. מאז הקנייה הראשונה הזו עברו הרבה מים בים ואני עכשיו בבקבוק הרביעי שלי ...
המרקם של הסרום הזה מעט צמיגי, אבל מרגיש עשיר מאוד על העור. באתר של קליניק ממליצים להוציא 2-3 לחיצות כדי למרוח על כל הפנים, אני מסתפקת באחת מלאה ולא מרגישה צורך לעוד חומר.
אחרי המריחה העור מרגיש מאוד קטיפתי ונעים, והלחות שהוא משאיר בהחלט מורגשת למרות שהוא נספג מהר מאוד (תכונה חיובית ודי נדרשת אצלי). אחד הדברים שאני הכי אוהבת בסרום הזה (ובסרום השני של המותג שתיכף אגיע אליו) הוא שאני מרגישה את ההשפעה שלו גם כשאני קמה בבוקר – התחושה המשיית של העור נשמרת והוא רך ונעים למגע.
בנוגע לכתם שמש – אני לא חושבת שהוא כל כך עזר לטשטש אותו, אולי ממש טיפה, אבל לא בצורה מורגשת במיוחד.


Pore Refining Solutions Correcting Serum
את הסרום הזה קניתי לאחר שימוש במוצר דומה של קליניק שהוצא מהליין והוחלף בגרסה החדשה הזו. הוא אמור לצמצם את המראה של הנקבוביות ולעזור בשמירה עליהן נקיות ולחזק את עור הפנים כולו. 
המרקם של הסרום הזה פחות צמיגי מהקודם, משהו בין תחליבי לסיליקוני. שוב, נעים מאוד על העור, נותן תחושה משיית ונעימה שנשמרת לאורך כל הלילה.
בהתחלה השתמשתי בו בבקרים, לפני האיפור בעצם כפריימר. חשבתי שמכיוון שהוא אמור לצמצם את המראה של הנקבוביות הוא יעזור להנחה של המייקאפ, שכן אחת הבעיות שלי עם מייקאפים היא שלאחר כמה שעות, הם נוטים להצטבר בנקבוביות באיזור האף בעיקר, מה שיוצר מראה כתמי ולא יפה במיוחד.
לצערי הסרום הזה לא ממש עשה את העבודה בתחום הזה, אבל אחרי שהגעתי למסקנה הזו, התחלתי להשתמש בו בלילות וממש אהבתי את התוצאות. כמו הסרום השני של המותג, העור מרגיש מאוד קטיפתי ומשיי לאחר המריחה, אפקט שנשמר עד הבוקר למחרת.
אם הייתי צריכה לבחור בין שני הסרומים של קליניק אז מבחינת המחיר הייתי בוחרת בסרום ה-PORE REFINING אבל מבחינת התחושה אני מעדיפה את ה-EVEN BETTER פשוט בגלל שהמצב שבו הוא משאיר את העור קוסם לי טיפטיפה יותר.
ועכשיו לעניין המחיר: ה-EVEN BETTER בגודל הגדול (50 מ"ל) עולה לפני מבצעים כ-635 ₪ ואילו ה- REFINING PORE בגודל 30 מ"ל עולה כ-340 ₪. כמו כל המוצרים של קליניק, אני ממליצה בחום לחכות למבצעי ה-50% שמדי פעם מפציעים אצלנו ולא לקנות במחיר מלא. אופצייה נוספת לקנייה של מוצרי המותג היא חנות העודפים של חברת אלקליל – החנות נמצאת ברחוב הנחושת 10 ברמת החייל שבתל אביב ובה עודפי ייבוא של מוצרי מאק, אסתי לאודר, דרפין וכמובן קליניק. אין את כל המוצרים, החנות די מבולגנת אבל אפשר בהחלט למצוא בה מציאות – לאחרונה קניתי שם את ה-EVEN BETTER ב-129 ₪! 
למי דואגת לגבי תוקף המוצרים בחנות, התשובה קיבלתי הייתה שאף מוצר לא נכנס לחנות כשהוא פג תוקף ולגבי המוצר הספייציפי שקניתי נאמר לי שמהרגע שאפתח אותו הוא תקף לשנתיים אז זה נראה לי הגיוני ומקובל על הדעת ושווה לחלוטין את החיסכון האדיר בכסף.


סרום אוסמוטר מרוכז של AHAVA  מעבדות ים המלח
דבר החברה: "ה-Osmoter™הינו התגלית הבלעדית של AHAVA, וזו טכנולוגיית המינרלים החשובה ביותר שיצאה ממעבדות AHAVA. תמצית מרוכזת זו של מי ים המלח מכילה מגנזיום, סידן, אשלגן וברום שהוכחו כמסייעים לתפקודו האופטימאלי של העור. עם מריחת המוצר על פני עור הפנים, התוכן המינראלי המאוזן של ה-Osmoter™ מפעיל את התהליך התאי הקרוי "משאבה אוסמוטית" אשר מעצים את האפידרמיס בהגברה עדינה של רמות הליחוח וההזנה עד למראה רווי וצעיר. טכנולוגיית Osmoter™ נמצאת רק במוצרי AHAVA ובכל מוצרי AHAVA. חשיבותו של ה-Osmoter™ אינה נובעת מהיותו מרכיב היושב מעל העור, אלא מיכולתו לזרז את האינטראקציה הבריאה עם העור. הוא מכיל את תמהיל המינרלים הנכון בכדי להמריץ את הפעילויות הטבעיות של העור. למעשה, ה- Osmoter™ הוא תהליך יותר מאשר מוצר.
בכדי ליצור את הסרום הייחודי, מדעני AHAVA הגדילו קודם כל את רמת ה- Osmoter™ פי שלושה על מנת לחולל את ההשפעה החיובית ביותר על העור. לריכוז המשולש יש השפעה מגוננת על העור וגם השפעה חיובית על שתי פונקציות תאיות חיוניות הקשורות ישירות ללחות ולזוהר של העור.
להשלמת הנוסחה, מדעני AHAVA הוסיפו שמן ארגן, רכיב מרגיע ייחודי המופק במרוקו, ותמצית של אצות חומות בשם Laminaria Digital, על מנת לשפר עוד את האנרגיה התאית ואת זוהר העור. טכנולוגיית פולימרים חדשנית עוטפת את הריכוז המשולש של ה-Osmoter™ ויוצרת סרום משיי, שקוף ודמוי ג'ל המחליק בקלות אל תוך העור. הנוסחה שנובעת מכך, העומדת להירשם כפטנט, מיטיבה עם שתי פונקציות תאיות חיוניות: מערכת מים תאית ומערכת מחזור תאית שניזוקו עקב הגיל והסביבה. התוצאה הניכרת לעין בעור היא לחות מיידית, זוהר וצלילות העור."

הסרום הזה מאוד נעים לשימוש, קצת יותר נוזלי מהסרומים של קליניק, יש לו תחושה טיפה סיליקונית שאני מחבבת אבל מצאתי שהוא לא מזין את העור שלי בכמות הלחות שאני רגילה לה ושאני אוהבת. הוא לא משאיר את העור מיובש חלילה, פשוט בניגוד לסרומים של קליניק, אחריו הרגשתי שאני זקוקה להנחה של קרם לחות נוסף, מה שאני לא ממש מחבבת שכן אני לא אוהבת להעמיס שכבות על העור, גם לא בלילה ואפילו לא בחורף (שלא לדבר על הקיץ כמובן...).
הנושא השני שהיה לי בעייתי קצת עם הסרום הזה הוא נושא הריח – כפי שציינתי פעמים אין ספור בבלוג, אני מאוד רגישה לריחות, יש ריחות מסויימים שמאוד מציקים לי וככלל אני מעדיפה את מוצרי הטיפוח שלי נטולי ריח כמה שאפשר. לסרום של אהבה יש ריח מאוד דומיננטי לטעמי, קצת דומה לאפטרשייב אפילו. 
בגלל שלא כל כך הסתדרתי איתו, העברתי את הסרום הזה לחברתי יעל, שמאוד אהבה את הריח, הוא הרגיש לה מרענן וקריר והיא טוענת שהריחה בו גם טיפה מנטה. מכיוון שליעל יש עור שמן רמת הלחות שהסרום נותן הייתה בול מה שהיא מחפשת. בנוסף, היא מרגישה שאיזור העינים שלה מתוח יותר ונעים יותר למגע.
המחיר שלו נוח מאוד לטעמי – 285 ₪ לפני הנחות וראיתי אותו גם ב-200 ₪ בלבד לפני כמה זמן בסופר פארם.


דבר החברה: "סרום טיפוח מרוכז ומעודן אשר מרגיע את העור ומעניק לו לחות מפנקת. הסרום במרקם עדין, נספג בקלות ובמהירות, מגביר את הפעילות של קרם הלחות והחדרתו לשכבות העור העמוקות. מעודד אגירת לחות בעור ומותיר את העור שלך גמיש וקטיפתי. מרגיע עור רגיש ואדמומי, מועשר בשמן אובליפיכה לריכוך ולשמירה על גמישות העור, מכיל תמצית פרחי יערה ואלוורה להרגעת העור ולמניעת תחושת יובש, מכיל ויטמינים A+E בשילוב עם שמן נבטי חיטה טבעי, להגנה על העור מרדיקלים חופשיים ומנזקי הסביבה. היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש".

את הסרום הזה קיבלתי להתנסות לפני לא מעט זמן אבל לא יצא לי עדיין לסקור אותו בבלוג. המרקם שלו הוא מהזן הסיליקוני אבל פחות נוזלי מזה של אהבה. הוא נעים מאוד על העור ומשאיר מגע רך ונעים. הוא פחות מרוכז מהסרומים האחרים שניסיתי ואם באלו של קליניק לחיצת משאבה אחת מספיקה לי לכל הפנים, עם הסרום הזה אני מרגישה שאני צריכה 3-4 לחיצות כדי למרוח את כל הפנים. הוא כמעט נטול ריח מה שמבחינתי הוא בונוס רציני, לאור הרגישות שלי לריחות.
הסיבה שלקח לי זמן לכתוב עליו היא בעיקר משום שאני לא מרגישה שהוא לחותי מספיק בשבילי, אני חושבת שהוא יתאים מאוד לבנות צעירות יותר, עם עור שמן יותר משלי שלא מצריך הרבה אלא שכבת הזנה קלילה.
גם המחיר לדעתי יתאים לשכבות הגיל הצעירות יותר - מצאתי אותו באתר drugstore.co.il ב-75 ש"ח!


דבר החברה: "קו מוצרי הפנים של פארן נבנה להזנה וטיפוח אופטימאליים של עור הפנים, כולו 100% ממקור טבעי, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. מכיל רכיבי אנטיאייגינג טבעיים כמו גם אלוורה, חוחובה ותמציות צמחים רבות, לטיפוח והגנה יומיומיים. הסרום שלנו מכיל תערובת עשירה של שמנים טבעיים ותמציות צמחים וויטמינים להזנה קבועה של עור הפנים. מכיל רכיבי אנטי אייג'ינג".

המרקם של הסרום הזה שונה מכל שאר הסרומים שניסיתי, הוא מוגדר כסרום שמן וככזה הוא מרגיש כמובן מאוד שמנוני על העור. בגלל המרקם שלו קצת היססתי בשימוש הראשוני בו, בעיקר משום שאני לא חסידה של מרקמים שומניים לא על העור שלי ולא על הידיים שלי. אחרי שהתגברתי על עניין המרקם והבנתי שהשד אינו נורא בכלל, נתקלתי בעובדה שלסרום הזה יש ריח חזק מאוד של צמחים, בעיקר רוזמרין לדעתי, וזאת מכיוון שהוא עשוי ממרכיבים טבעיים בלבד. הריח לא "לא נעים" אבל בהחלט מאוד דומיננטי, בעיקר משום שהשמן עצמו לא נספג במהירות אלא נשאר על העור לזמן יחסית ממושך – לטעמי לוקח לו בסביבות 20 דקות עד חצי שעה להספג כליל בעור. בגלל שהעור שלי כאמור הוא מעורב/שמן אז אני נוטה להעדיף מוצרים שנספגים מהר מאוד ונותנים לי את הלחות שאני זקוקה לה הכי מהר שאפשר, אבל נראה לי שבעלות עור יבש יהנו ממנו עד מאוד, במיוחד חובבות רוזמרין כמו אמא שלי שכשנתתי לה לנסות אותו מאוד התלהבה מהריח ועל העור היבש שלה, הסרום נספג תוך 5 דקות בערך.
את הסרום אגב, קיבלתי משרון בעלת החנות GREEN PINK שערכה תחרות בעמוד הפייסבוק שלה ובמקרה גמור – זכיתי בהגרלה!
כדי לאסוף את הזכייה שלי הלכתי לחנות המקסימה שלה ברחוב דיזינגוף 286 בתל אביב, שבה היא מוכרת מותגים כמו ד"ר האשוקה, ANANDA, נילס יארד וכמובן פארן, כמו גם טיפולי פנים, מוצרי רחצה ונרות - הכל טבעי ואורגני! החנות מרכזת את הפילוסופיה של שרון שמאמינה ב-"פתרונות לכל צרכי העור באופן טבעי לחלוטין ואורגני, ובמוצרים אשר פועלים להתחדשות העור ברמה התאית, עשירים בנוגדי חימצון, חומרים פעילים לעידוד המטאבוליזם של העור, שמנים אתריים תראפויטיים וחומצות שומן חיוניות התומכים בכוח הריפוי והחידוש של העור". החנות עצמה פשוט חווייתית ומקסימה, לגמרי שווה ביקור :).
גם הסרום הזה נמכר בחנות GREEN PINK ומחירו - 205 ש"ח.


מה איתכן? האם סרום נכלל בשגרת הטיפוח שלכן?
איזה סרום הוא האהוב עליכן?
אשמח לשמוע מכן :)

3 תגובות:

  1. בינתיים לא מצאתי צורך להשתמש בסרום ככה שזה די לא רלוונטי לי ;)

    השבמחק
  2. אני פשוט לא הסתדרתי עם אף קרם לילה שניסיתי, כולם היו כבדים מאוד וגרמו לי רצון עז לשטוף את הפנים תוך חמש דקות בערך! מה את מניחה אחרי הורדת האיפור בערבים?

    השבמחק
  3. נכון לעכשיו סרום טיפולי של חומצות שרכשתי מקוסמטיקאית שלי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...