יום שלישי, 12 באוגוסט 2014

סקירה בקטנה - Clinique Sonic System Purifying Cleansing Brush!

בשנה האחרונה גיליתי שטקס הסרת האיפור בערבים נהפך לאחד החלקים המהנים ברוטינה יומיומית שלי - לדעתי זה נובע בעיקר מההוספה של שמן הניקוי למוצרים שבהם אני משתמשת, שכן אני מרגישה שהעור שלי נקי יותר לאחר השימוש בו מאשר בכל מוצר אחר שניסיתי. לכן כששמעתי בהשקה של מברשת הניקוי החדשה של קליניק הClinique Sonic System Purifying Cleansing Brush שעם השימוש בה העור שלי יהיה אפילו נקי יותר, הייתי מאוד מסוקרנת!

בניגוד להרגלי, בחרתי הפעם לצרף לכן את (רוב) דבר החברה, בעיקר מכיוון שיש בו הרבה מידע טכני שנראה לי חשוב ורלוונטי :)

״קליניק מחוללת מהפכה נוספת בטיפוח העור באמצעות שינוי מהותי בשלב ניקוי העור. אנו גאים להשיק את Clinique Sonic System Purifying Cleansing Brush – מברשת ניקוי חדשנית, חשמלית ונטענת, שפותחה על-ידי רופאי עור בשיתוף פעולה עם מהנדסים שוויצרים, מוצר שיחולל מהפיכה בניקוי העור.
ההבדל טמון בשיטה. המברשת עוצבה במיוחד כך שתתאים לשיטת שלושת השלבים של קליניק המותאמת לסוג העור, אחת משגרות הטיפוח היעילות ביותר בעולם לעור הפנים. Sonic System Purifying Cleansing Brush מספקת ניקוי עדין מסוג חדש. התוצאה המתקבלת היא העור הנקי והבריא ביותר שהיה לכן אי פעם. מראה העור הופך מיד לחלק ולקורן יותר בשעה שהנקבוביות זוכות לטיהור.


עיצובה של ה- Sonic System Purifying Cleansing Brush תואם את הקו הפשוט והנקי של קליניק הדוגל בהתאמת הצורה לתפקוד: הראש האליפטי של המברשת עוצב במיוחד כך שיאפשר ניקוי ממוקד באזורים רבי קימורים בפנים שהגישה אליהם קשה, כגון האזור שסביב האף, קו השיער והסנטר, הסיבים המעוגלים של המברשת באים בשתי רמות חוזק ומספקים חווית ניקוי עדינה ומותאמת אישית: קצה המברשת, שצבעו ירוק בהיר, מעוקל וכולל סיבים קצרים וקשים יותר המאפשרים ניקוי קל ויעיל באזורים הנוטים לייצור שומן רב יותר ולסתימת נקבוביות, כגון איזור ה-T. חלק זה במברשת מחקה תנועת יד אינטואיטיבית בצורתו והמעוקלת ולכן חווית השימוש במברשת טבעית כל כך. הסיבים הלבנים שבגוף המברשת רכים יותר ופחות נוקשים. הם עוצבו בכדי להתמקד באזורים נרחבים ועדינים יותר בפנים, כגון הלחיים שבהן קיימות פחות בלוטות חלב.
התכנון השוויצרי של ה-Sonic technology משקף סטנדרטים תכנוניים מוקפדים ביותר. השילוב בין תנודות הקול לתצורה הייחודית של המברשת מעסה את העור בעדינות ומשחרר את עור הפנים מאחיזתם של חלקיקי שומן ולכלוך עיקשים ביעילות רבה יותר מאשר ניקוי בכפות הידיים. כתוצאה מכך, משתפרים מצב העור ובריאותו הכוללת.


הידית הארגונומית מספקת אחיזה נוחה וקלה ומאפשרת למברשת להתייבש בשכיבה. עיצוב קומפקטי הופך את המברשת לניידת ולקלה לשימוש ועיצוב עמיד במים מאפשר שימוש במקלחת או בכיור. הטיימר האינטגראלי מפסיק את פעולת המברשת באופן אוטומטי לאחר 30 שניות, שהן פרק הזמן המתאים לניקוי כל סוגי העור בקרב משתמשות המתחילות להשתמש ב-Sonic System Purifying Cleansing Brush. כאשר תחושו בנוח עם השימוש במברשת, תוכלו להאריך את משך הניקוי עד לדקה אחת, פעמיים ביום. טעינה אחת של המברשת מספקת חיי סוללה של 3 שעות המאפשרים שימוש ממושך ללא צורך בטעינה מחדש.״

ואחרי כל זה נשארת רק שאלה אחת - האם זה עובד?
התשובה, כרגיל עם מוצרי קוסמטיקה בכלל וגאדג׳טים בפרט, היא - תלוי למי... 

מברשת ניקוי היא מוצר שלא זר לי - לפני שנה ומשהו רכשו עבורי בחו״ל את מברשת הניקוי של חברת Olay שבזמנו נחשבה ל״חיקוי/דיופ״ של מברשת ה-Clarisonic המאוד פופולרית. בהתחלה חששתי קצת להשתמש בה שכן לא הייתי בטוחה מה בדיוק היא יכולה לעשות בשבילי ודי צדקתי האמת. המסקנה שהגעתי אליה בזמנו, לאחר שימוש של כמה חודשים במברשת של Olay, הייתה ששגרת הניקוי/טיפוח שלי יעילה וטובה ולא ראיתי שום שינוי בימים/שבועות שבהם כן השתמשתי בה לעומת כאלו שלא השתמשתי בה, וזו הסיבה שבגללה די זנחתי אותה (וגם הסיבה שבשלה לא כתבתי עליה בבלוג)...


וכך היה גם עם המברשת של קליניק - בהשקה הראו לנו תמונות של העור שלנו ואיך צורת הפעולה של המברשת אכן תורמת לניקוי עמוק יותר של העור, אבל מה שנראה מקסים ואפקטיבי במצגת לא כל כך התרגם למציאות לטעמי. יכול להיות שהניקוי העמוק הזה אכן קורה, אבל מבחינת ההרגשה האישית שלי וההיכרות עם התגובות של הפנים שלי למוצרים שונים, העור שלי הרגיש נקי באותה מידה אם השתמשתי במברשת (של קליניק או של Olay) או אם השתמשתי רק בכפות הידיים שלי. בסופו של דבר אני חושבת שמה שמשנה הוא יותר המוצר עצמו בו משתמשים (ג'ל ניקוי, סבון גרגירים וכו') שכן הם אלו שעושים את ההבדל המשמעותי באמת בעיניי בניקוי העור. אני לדוגמא, עם העור המעורב/שמן שלי, מרגישה שהעור שלי נקי באמת בעיקר לאחר שימוש בג'ל גרגירים, בגלל שלאחר השימוש בו העור מרגיש חלק יותר משמעותית באיזורים מסויימים בפנים שלי (הסנטר והמצח בעיקר) ואני נשארת עם הרגשה נעימה וקטיפתית.


עם שתי המברשות נדרש להחליף את ראש המברשת פעם ב-3 חודשים, ניתן להשתמש בהן עם איזה סבון פנים שרוצים למרות שקליניק ממליצים להשתמש בסבונים שלהם (שמקבלים חינם בעת הרכישה לתקופה מוגבלת). בקליניק ממליצים לא להשתמש במברשת עם סבוני גרגירים ואילו המברשת של Olay מגיעה עם דוגמית נדיבה של סבון הגרגירים העדין שלהם (שהיה נחמד אבל לא משהו מיוחד). 
נקודה חשובה לציון היא שהמברשות הללו לא משמשת להורדת האיפור מהפנים - לפני השימוש בהן צריך להסיר את האיפור עצמו בעזרת תכשירים ייעודיים!


ישנם כמובן כמה הבדלים בין המברשות, בעיקר בחלק של ראש המברשת ואופן הפעולה שלהן, שכן המברשת של Olay מסתובבת וזו של קליניק רוטטת. למברשת של קליניק יש טיימר שמפסיק את פעולתה לאחר 30 שניות ואילו לזו של Olay אין טיימר אבל יש שתי מהירויות הפעלה. הבדל חשוב נוגע לעניין העמידות במים - המברשת של Olay מוגדרת כעמידה במים (Water Resistant) ואילו זו של קליניק מוגדלת כחסינה למים (Waterproof), מה שבעצם אומר שהמברשת של Olay עלולה להתקלקל אם תירטב יתר על המידה וזו של קליניק בטוחה לחלוטין לשימוש במקלחת למשל. אני כאמור משתמשת במברש של Olay כבר מעל לשנה נראה לי, הרטבתי אותה המון פעמים ועדיין לא קרה לה כלום, אבל אי אפשר לדעת...
ההבדל היחיד שנראה לי שיהיה משמעותי למשתמשת המצוייה הוא שהמברשת של קליניק עושה מעין מסאז׳ נעים על הפנים, ומי שאוהבת מסאז׳ים לדעתי תהנה ממנה עד מאוד.

ועכשיו לעניין המחיר - המברשת של קליניק עולה 699 ש״ח וכל ראש להחלפה עולה 99 ש״ח (המברשת בלעדית לסופר פארם בשלב הזה). את המברשת של Olay ניתן לקנות בחו״ל והיא עולה 30-50 דולר, תלוי איפה קונים :).


למי שמתעניינת במברשת אני ממליצה להגיע לדוכני קליניק
ולהתרשם באופן אישי מהמברשת ולחשוב האם זוהי הוצאה כדאית עבורכן!

4 תגובות:

  1. ואווו פוסט מעולה!! מאוד הערכתי את דעתך הכנה. המחיר יקר מדי גם בהשוואה לקלרסוניק וחבל כי אם המחיר היה משתווה יותר נשים היו מנסות אותו ^_^ נהניתי לקרוא :)

    השבמחק
  2. הי קרינה (Peach)!
    אני לגמרי מסכימה בעניין המחיר, אם היו דורשים עליו 350 או אפילו 500 ש״ח זה היה ״נבלע״ יותר בקלות בארץ... ותודה רבה על הקריאה :)

    השבמחק
  3. היא עושה עבודה (ובכוונה אני משתמשת במילה) "סבבה". הבעיה העיקרית לדעתי היא התמחור הגבוה להחריד שנתנו לה

    השבמחק
  4. מסכימה, התמחור אכן בעייתי בייחוד בהתחשב בעובדה שלמי שיש שגרת טיפוח כהלכה, היא לא עושה כזה הבדל משמעותי לטעמי...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...