יום רביעי, 5 באוקטובר 2011

Eilat Haul!

בהמשך לפוסט ההתחדשויות הקודם שלי, מקולקציית Mac Me Over, שחלקו קניתי באילת וחלקו נקנה עבורי בהונג קונג (תודה מאיר ואבא :)), להלן שאר הדברים שקניתי באילת!
לקח לי הרבה זמן לכתוב את הפוסט הזה פשוט משום שרציתי לנסות קצת את המוצרים כדי שאוכל גם לתת חוות דעת...




(מכיוון שצילמתי את הכל יחד בתמונות רואים גם את המוצרים של הפוסט הקודם. 
רק אחר כך החלטתי לפצל את הפוסט לשניים).

קרם עיניים של קרליין Moist Reserve Eye Cream
על המוצר כתוב שהוא מיועד לחיזוק העור הדק ולהפחתת סימני עייפות. אני משתמשת בו כבר שבועיים בערך ולא ממש שמתי לב לשינוי כלשהו. הוא נעים מאוד למריחה ויש לו ריח טוב מאוד. הוא לא נספג הכי מהר בעולם, אבל מכיוון שאני אוהבת את הריח שלו אז זה ממש לא מפריע!




קרם הגנה SPF40 של קליניק Super City Block
שמעתי הרבה על הקרם הגנה הזה ומכיוון שאני נוטה לספוג שמש אפילו בחושך, חשבתי שזה יהיה רעיון טוב לנסות אותו. הסיבה שבחרתי הו היא ההבטחה שהוא נטול שומן, כלומר לא יגרום לי להזיע יותר מהרגיל :) ואת ההבטחה הזו הוא לגמרי מקיים - נספג במהירות שיא ואחרי כמה דקות בכלל שוכחים שיש משהו על הפנים. הבעיה היחידה שלי עם המוצר הזה היא הריח - בניגוד לכל שאר המוצרים האחרים של קליניק שאי פעם הרחתי, למוצר הזה יש ריח נורא ואיום! אין לי אפילו למה להשוות אותו. אני די רגישה לריחות ואולי זו רק אני, אבל זה די מבאס על הבוקר להריח את הדבר הזה... היתרון של זה הוא שכמו התחושה של הקרם גם הריח מתנדף די במהירות.




קונסילר של קליניק Line Smoothing Concealer
את הקונסילר הזה קניתי אחרי שראיתי את סאם מ-Pixiwoo משתמשת בו בכמה סרטונים ביוטיוב. אין לי בעיה של כהויות מתחת לעיניים אבל בגלל שאני מרכיבה משקפיים האיזור שמתחת לעיניים מוצלל יחסית והסיבה היחידה שאני משתמשת בקונסילר היא להארה. הבעיה שלי עם הקונסילר הזה היא שהוא מאוד עדין ובמקום להחליק את הקמטים (או קמטוטים עדינים במקרה שלי) הוא פשוט נכנס לתוכם ומעצים אותם. הקונסילר הרגיל שלי (הראשון והיחיד חוץ מזה...) הוא ה-Studio Finish של מאק שהוא מוצק הרבה יותר ולכן הוא פשוט יושב "מעל" הקמטוטים ומצליח לתת קצת הארה לאיזור הזה. הקונסילר של קליניק דווקא יותר טוב להסתרה של דברים - יש לי כתם שמש קטן על הלחי שאותו הוא מסווה טוב יותר מזה של מאק בכך שהוא משתלב טוב יותר עם העור שלי.


ארבעה לקים של Top Beauty
איך אפשר לעמוד בפיתוי של לק בחמישה שקלים? ביום האחרון הסתובבנו בטיילת ופתאום ראיתי דוכן עם המון המון המון לקים וחשבתי לעצמי - מה יש לי להפסיד? אז קניתי ארבעה: סגול, ורוד מג'נטה, טורקיז וסגול כהה (רק על שניים מהלקים יש מדבקה עם שמות - 173 על הורוד מג'נטה ו-281 על הטורקיז). מהם מרחתי בינתיים רק את הטורקיז ושמחתי לגלות שהוא נמרח בצורה טובה ובתוספת Top Coat גם נשמר יפה לאורך כמה ימים טובים.





ואחרון חביב, בושם Miss Pucci של Pucci

אני רודפת אחרי הבושם הזה כבר שנה בערך, מחפשת איפה אפשר למצוא אותו בהכי פחות כסף. המחיר ההתחלתי שלו הוא 480 ש"ח (ל-30 מ"ל) ובדרך כלל יש עליו הנחה של 30%. באילת התווספה ההנחה של המע"מ וגם קופון של הסופר פארם ושילמתי עליו רק 230 ש"ח!
אני ממש ממש גרועה בלתאר ריחות של בשמים, אז הלכתי לאתר של הבושם והנה מה שהם כתבו עליו:
"ריח מושק פרחוני נוצץ. הריח מורכב מנגיעה אלגנטית של מגנוליה עם רעננות נוצצת שמגיעה מלימון חורפי סיציליאני. זו ערבוביה פרחונית אשר מורכבת מורדים טורקים, גפנים, פריחת תפוז טוניסאית עדינה ויסמין הודי. בנוסף משולבים גם ארזים טקסנים, אבקת אירוסים מפירנצה ומושק לבן, לכדי חושניות עדינה". (תרגום ושכתוב שלי. המקור פה).


איזה כיף לראות הרבה אריזות ריקות? :)



8 תגובות:

  1. תתחדשי!
    יש לי את הקרם עיניים של קרליין והוא מעולה לדעתי. לא נופל מאף קרם עיניים אחר שניסיתי.
    CITY BLOCK מצויין, השתמשתי ב-SPF25 בשנה שעברה. החסרון היחיד לדעתי הוא המחיר שלו. אני כרגע עברתי ל-BB CREAM SPF42 והוא עובד לי טוב בתור בסיס למייק אפ.
    הבושם של פוצ'י מעולה! נקי ומאוד FRESH.

    השבמחק
  2. תודה רבה! ל-SPF25 גם יש כזה ריח נוראי?
    הקרם של קרליין באמת מעולה. לא ברור לי אם הוא באמת עושה משהו, אבל ממש כיף לי ללכת לישון עם הריח שלו!

    השבמחק
  3. לא זוכרת ריח חריג כלשהו מהקרם של קליניק.
    מקרם עיניים וקרם לחות בכלל אני אף פעם לא מצפה לפלאים. העיקר שירגיש טוב ושהעור מתחת לעיניים לא יראה לי "יבש".

    השבמחק
  4. איזה כיף, תתחדשי על הכל!
    אני כמובן הכי מתחברת למוצרים שאני משתמשת בהם ובעבר המלצתי עליהם שזה קרם ההגנה של קליניק (מאסט!!) והבושם של פוצ'י הכייפי הזה!
    בנוגע לקונסילר של קליניק, שקלתי לקנות אותו אבל אם זה התיאור שלך אז כדאי שאדלג.
    תודה!

    השבמחק
  5. אין בעד מה, ואני ממש מאוהבת בבושם הזה! חבל שלא קניתי שניים :)

    השבמחק
  6. לא אוהבת בכלל את הCITY BLOCK ומעולם לא אהבתי. מעדיפה את התנאקה של SR COSMETICS או לחילופין את הקרם פנים לעור מעורב שקיבלתי בהשקה של LA ROCHE POSAY שהוא 50 ומאוד לא מורגש

    השבמחק
  7. וואו איזה כיף לקנות כ"כ הרבה דברים! שווה :-)
    אני גם קניתי לאחרונה קרם עיניים של קרליין אבל מסוג אחר, אבל אני מרוצה ממנו בסה"כ.
    גם לי יש את הבושם של פוצ'י והוא ממש נעים! רק חבל שהוא לא ממש עמיד עלי :-/

    השבמחק
  8. לצערי גם עלי הוא לא עמיד במיוחד, אבל עדיין נעים לי איתו! ואילת היא המקום המושלם לקניות מרובות :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...