יום שלישי, 11 באוקטובר 2011

Sigma Haul+FOTD 10/10!

אני אוהבת מברשות איפור. מאוד. לא הייתה פעם שהלכתי לביוטיקר ולא יצאתי משם עם כמה וכמה מהן. כשנכנסתי לכל נושא האיפור, קניתי מספר מברשות של מאק, ולמרות שכמה מהן יושבות חסרות תועלת לחלוטין היום (210 ו-209 אני מדברת עליכן :)), את רובן אני נוצרת קרוב לליבי ונהנית להשתמש בהן עד מאוד!


בגלל האהבה שלי למברשות, אני תמיד מחפשת מברשות טובות ואיכותיות. מאז שנחשפתי לכל הבלוגריות ביוטיוב הסתקרנתי מאוד מהמברשות של חברת סיגמא (Sigma). אני יודעת שהרבה מהן מקבלות את המברשות בחינם וצריך לקחת את מה שהן אומרות עליהן בעירבון מוגבל, אבל בכל זאת רואים את התוצאות שהן משיגות איתן ב-Tutorials שלהן. על פניו נראה שהן עושות את העבודה בצורה טובה מאוד.
בגלל שאני מתאפרת בעיקר באיזור העיניים, יותר סיקרנו אותי מברשות העיניים - בחרתי באלה שאמורות להיות דומות ל-217 ו-224 של מאק: E25 ו-E35 בהתאמה (צפיתי שאוהב את ה-E25 כי אני מאוד אוהבת את ה-217 אז הזמנתי שתיים מהן :)), וגם קיבלתי E25 מוקטנת במתנה. מבחינת מראה הן נראות דומות למברשות של מאק אבל לא העתק מוחלט. השתמשתי היום ב-E25 וממש נהניתי ממנה. היא עשתה עבודה טובה מאוד לדעתי בטישטוש הצלליות, אולם בצורה שונה קצת מה-217 של מאק. ה-E25 קצת יותר רחבה מה-217, ולצורת העין שלי מצאתי שהמבנה הזה סבבה לגמרי.

 

בפורום איפור בתפוז שמעתי טובות ורבות על מברשת F-80, ולמרות שאני לא מרבה להשתמש במייק אפ (נוזלי או אחר) רציתי לראות בעצמי את המברשת. הדבר הראשון ששמתי לב אליו הוא שהיא מאוד מאוד צפופה וכשנוגעים בה מרגישים עד כמה היא רכה! ניסיתי אותה היום בשביל הנחה של פודרה, אבל נראה לי שהיא פחות מתאימה למטרה הזו.

 

רציתי לשתף גם את איפור היום, אבל הצילומים יצאו קצת אדומים (ככה זה כשנזכרים לצלם בשעת בין ערביים מסתבר...). ראיתי פוסט של בלוגרית שיצרה מראה עם הצללית הסגולה מסדרת Infaillible של לוריאל, וניסיתי ליצור מראה דומה. אף פעם לא ניסיתי להשתמש בצללית אחת בלבד על העפעף ובקפל (ברמות שונות של אטימות וטישטוש) ויצא מראה מאוד יפה לטעמי, סוג של מעושן לייט!


L’Oreal Infaillible eyeshadow in Purple Obsession
MAC e/s: Vanilla
MAC liner in Smolder
L’Oreal Lumunizer eyeliner for Blue eyes
Maybelline One by One Mascara
Maybelline Dream Lumi touch concealer in Ivory
MAC Blot powder
L’Oreal Glam Bronze Duo in Blonde

אני לא מצליחה להגיע לתוצאה טובה עם הקונסילר הזה של מייבלין. נדמה שכל קונסילר נוזלי (גם זה וגם של קליניק) נראה די רע באיזור שמתחת לעיניים שלי. יש למישהי הצעות? :)


מה אתכן? יש לכן מברשות של סיגמא? מה דעתכן עליהן?
אשמח לשמוע :)

 

8 תגובות:

  1. את ה-F80 אני מעריצה וזה לא סוד. טיפ קטן - זאת לא מברשת שמיועדת להנחת פודרות אלא למוצרים נוזליים. היא מטשטשת הכי טוב מייקאפים נוזליים.
    אני חושבת שלסיגמה יש מברשות טובות במחירים נוחים ומי שלא רוצה להשקיע את הסכומים במאק - הם בהחלט אופציה איכותית.

    השבמחק
  2. קניתי את ה-F80 בשביל מייק אפ נוזלי, סתם רציתי לראות האם היא יכולה לשמש גם לפודרה :)

    השבמחק
  3. עכשיו התוודעתי לבלוג שלך וקראתי את כולו. אחלה בלוג! מעניין ומקיף. בהצלחה!

    השבמחק
  4. תודה רבה ניבה! שמחה שנהנית...

    השבמחק
  5. תתחדשי על המברשות!
    יש לסיגמה מברשות מוצלחות ולמעט נפילות נקודתיות אני מרוצה מכולן.
    את ה- F80 יש לי מהרגע שיצאה, בערך שנה וחצי ואני מאוד מרוצה ממנה.
    חוץ מזה אני אוהבת את ה- 217 המוקטנת שהם שולחים מתנה, מברשת מעולה לצלליות קרמיות.

    השבמחק
  6. אני ממש הופתעתי מה-E25 כי חשבתי שמה יכול להיות טוב במברשת שמקבלים בחינם, אבל היא ממש עושה את העבודה כמו שצריך!
    אני צריכה באמת לנסות אותה עם צללית קרמית...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...