יום שישי, 2 במאי 2014

The Under Eye Dilemma...

לפני כמה וכמה שנים, בעת שהייתי בשיא ההתלהבות מיוטיוב ומהאחיות האהובות עלי, האחיות PIXIWOO, הלכתי וקניתי את אחד הקונסילרים שהן השתמשו בו לא מעט - Line Smoothing Concealer של קליניק. שמחה וטובת לב, התחלתי להשתמש בו ובפעם הראשונה שמתי לב למשהו שלא ראיתי בעבר – יש לי קמטוטים דקים באיזור שמתחת לעיניים!
בהתחלה ניסיתי לעבוד עם הקונסילר בכל מיני דרכים שחשבתי שיעזרו לנושא, נלחצתי שמא אני מורידה את איפור העיניים שלי באגרסיביות רבה מדי ולכן יש לי קמטוטים וכהנה וכהנה. אחרי שויתרתי, החלטתי לחזור לקונסילר הקודם שלי, ה-Studio Finish של מאק, ולהפתעתי הרבה, הקמטוטים נשארו. Imagine that :)
מאז עברו להן יותר משנתיים שבהן ניסיתי כל מיני דרכים "להלחם" בקמטוטים הללו שמשום מה הציקו לי עד מאוד וכל מראה איפור שעשיתי טיפה נהרס בעיניי בגללם. היכונו לפוסט ארוך וחופר במיוחד...



לקח לי הרבה זמן לכתוב את הפוסט הזה בעיקר בגלל שאני לא אוהבת לכתוב פוסטים שאין בהם מסקנה חד משמעית מובהקת – אם זה סקירה של מוצר אז אני יכולה להגיד בוודאות האם נהניתי ממנו, האם הוא עשה את מה שאמור היה לעשות, האם הוא עבד בשבילי וכו', אם זה פוסט על מראה איפור אז בחרתי לפרסם אותו כי הוא יצא מוצלח במיוחד ועוד ועוד.
למרות שניסיתי כל כך הרבה מוצרים ושיטות שונות, לא הצלחתי למצוא את פתרון הקסם, את הדרך האולטימטיבית שבה הקמטוטים המציקים יפסיקו להציק לי :) ואז בא גוס...


למי שלא מכירה (וכדאי שתכירו), Wayne Goss הוא מאפר אנגלי מדהים ומוכשר עד מאוד. ההתמחות שלו בעולם סרטוני האיפור היא לתת טיפים קצרים ומדוייקים לכל מיני בעיות/טכניקות שונות ומגוונות באיפור.

אבל לפני שאגיע לפתרון שלו, אספר לכן קצת על הניסיונות שלי :).
המסקנה האולטימטיבית שהגעתי אליה אחרי מסכת הניסויים שלי היא שישנם ארבעה שלבים שצריך לעבור כדי ליצור מראה כמה שיותר יפה, חלק ורענן מתחת לעיניים: קרם עיניים, פריימר, קונסילר ופודרה.

אחד הרגעים המשמעותיים שהיו לי במסע אחר פתרון לעניין הקמטוטים הגיע בשנה שעברה, עת הייתי בפרזנטציה של חברת בובי בראון. ניצלתי את ההזדמנות ושאלתי את מאפר העל של החברה, אדוארדו פריירה, מה אפשר לעשות בנידון. התשובה שלו הייתה – קרם עיניים! מכיוון שכבר חשבתי על הפתרון הזה בעצמי והוא לא עזר, המשכתי לשאול ומסתבר שלא כל קרמי העיניים זהים כפי שחשבתי, אלא מי שכמוני ניחנה באיזור עפעף תחתון יבש במיוחד, צריכה להשתמש בקרם עיניים עשיר ולחותי במיוחד.
ופה התחילה מסכת של ניסויים בקרמים שונים ומגוונים, גם במחיר וגם במרקם...

שני הקרמים הראשונים שניסיתי היו נחמדים, אבל לא סיפקו את הלחות הנחוצה:



הקרם/סרום של גרנייה היה נעים מאוד על העור, נספג יחסית במהירות ואהבתי מאוד את הבקבוק הלחיץ שלו. את הקרם/ג'ל של חברת NO.7 קיבלתי במתנה מחברה בחו"ל ואהבתי להשתמש בו בעיקר בקיץ, שכן יש לו תחושה מרעננת וקרירה, אבל גם הוא, כמו הקרם של גרנייה, נספג מהר אבל לא משאיר את העור לחותי מספיק.
באיזשהו שלב, חשבתי שאנסה להוסיף לשגרת הטיפוח שלי קרם עיניים גם בערב, ולשם כך בחרתי בקרם של אסתי לאודר שקניתי במארז משולב עם המסקרה שלהם (שעדיין לא פתחתי :) בביקורי באמסטרדם. הקרם הזה, Advanced Night Repair, השאיר את העור הרבה יותר לחותי, ורך והיה מאוד נעים לשימוש בערבים.
אחרי כמה שבועות שבהם לא ראיתי שינוי משמעותי במצב הקמטוטים, החלטתי לעשות ניסוי והחלפתי בין הקרמים – בבוקר הנחתי את הקרם העשיר יותר של אסתי לאודר ובערב את הקרם הקליל יותר של גרנייה, ופה חשבתי שעליתי על משהו שכן שמתי לב שככל שאני נותנת לאיזור הזה יותר לחות, הקונסילר ששמתי מעליו נראה טוב יותר והקמטוטים מציקים לי הרבה פחות!

ממש רגע לפני שנגמר לי הקונסילר של אסתי לאודר קניתי בהונג קונג את המחליף שלו - Plantscriprion Anti Aging Eye Cream של חברת Origins.




אין לי יותר מדי מה לומר על הקרם הזה מלבד - אני ממש אוהבת אותו! 

הוא נותן כל כך הרבה לחות לעור היבש שלי מבלי להיות שמנוני ומגעיל, שזה מדהים בעיניי. אף קרם שניסיתי לא הצליח לעשות את זה, אפילו לא הקרם של אסתי לאודר :). משהו בנוסחא שלו פשוט מצליח להחיות את היובש ולתת לעור מגע נעים ורך ויחד עם זאת להתייבש תוך זמן קצר, מה שמאפשר לי להמשיך ולהתאפר מעליו מבלי לחכות לו. בנוסף, השתמשתי בו לאחרונה אחרי שמוצר כלשהו עשה לי תגובה אלרגית וגרם לי לגירוד ואיזורי יובש על העפעיים עצמם (מה שלא קרה לי מעולם), והוא הצליח להעלים את הכל תוך מספר ימים. פשוט מוצר מעולה!
כמובן שלא ניתן להשיג אותו בארץ אז האופצייה היחידה היא סטרוברי, שם הוא עולה כ-222 ש"ח, במקום 44 דולר שהוא המחיר המקורי. מבאס עד מאוד אבל לחלוטין שווה את המחיר!


במסגרת הניסיונות שלי אף רכשתי מאייהרב את ה-Daily Moisture Stick של E.L.F שהומלץ ע"י אמילי נואל מיוטיוב.
והמסקנה שלי? לא. פשוט לא...
באיזשהו שלב בניסויים שלי החלטתי לנסות משהו נוסף – אם פריימרים לעיניים מיועדים להלחם בקריסה של האיפור על העפעף התחתון, לא הגיוני שהם יעשו את אותו הדבר גם בעפעף התחתון? גם Wayne Goss הגיע לאותה מסקנה דרך אגב (למרות שהסרטון שלו יצא הרבה אחרי הניסיונות שלי), אבל אצלי התוצאה הייתה קצת שונה - ניסיתי כמה פריימרים לעיניים אבל מכיוון שלא שמתי לב לשינוי כלשהו איתם, חשבתי שיהיה מעניין לנסות שני פריימרים לפנים באיזור הזה ולראות מה קורה...


ה-PoreFessional של בנפיט לא ממש עשה שינוי משמעותי בנושא, אבל הפריימר של קליניק (שניתן לראותו בצורתו המקורית, לפני שנמחק ממנו כל הכיתוב כמעט הודות לשימוש הנלהב שלי, בפוסט הזה) בתוספת של קרם העיניים של אסתי לאודר, הצליח לשמור על האיזור לחותי ונעים למשך שעות ארוכות יותר, ומצאתי שהקונסילר פחות הדגיש את הקמטוטים.

ואז קראתי באחת הקבוצות בפייסבוק שישנו מוצר ייעודי, במיוחד לבעיה הזו של חברת אנה לוטן, ושמו: Under Make Up Eye & Neck Cream יצרתי קשר עם החברה והם היו נדיבים מאוד ושלחו לי את המוצר להתנסות (המוצר שאני קיבלתי ממותג עם הלוגו של חברת הבת של אנה לוטן, Fresh Look, אבל לפי מיטב הבנתי זהו אותו מוצר כמו זה שנמצא באתר שלהם).



דבר החברה: קרם מיוחד המיועד לאזור העיניים והצוואר המכיל בין היתר גם רכיבי אבקה זעירים ה”ממלאים” קמטוטים ומשמשים (בדומה לפודרה שקופה) לקיבוע האיפור ע”י מריחה דווקא מתחתיו! התכשיר מעניק לעור מראה מט ואלגנטי.


ניסיתי גם את המוצר הזה במשך החודשים האחרונים, כשאני מחליפה בינו לבין הפריימר של קליניק, כדי לקבוע איזה מהם עובד טוב יותר בשבילי. הקרם של אנה לוטן הרבה פחות סיליקוני מזה של קליניק ונראה יותר כמו קרם עיניים רגיל. הוא כן מוסיף לחות לעור אבל לא ממש נותן לעור מראה מט כשמניחים מעליו קונסילר. מצאתי שהוא מתפקד הכי טוב מעל קרם לחות (כי ניסיתי אותו גם ישירות על העור והוא עבד פחות טוב בעיניי) וללא פודרה מעליו (ואני אחזור לנושא הפודרה בהמשך...).

רגע משמעותי ביותר במסעי להלחם בקמטוטים הגיע כשהבנתי שאני לא יכולה להשתמש בקונסילרים מוצקים באיזור שמתחת לעיניים.


(כל כך רציתי לאהוב את הקונסילר של בנפיט שאפילו קניתי גוון נוסף כי חשבתי שזה יעזור...)
רק אחרי שניסיתי את כל שלושת הקונסילרים שקניתי כשהייתי באמסטרדם, עת החלטתי שאני מחפשת תחליף לחותי יותר/טוב/זול יותר לקונסילר Studio Finish של מאק, הגעתי למסקנה ש-זה לא אתם זה אני: העור שלי פשוט יבש מדי ולא משנה כמה הקונסילר אמור להיות לחותי, זה פשוט לא היה מספיק בשבילו.
עוד בדרך היו הקורקטור והקונסילר של בובי בראון שלצערי לא הצליחו לעשות את העבודה בשבילי, לכן עברו לבית אחר ומשום כך אינם נמצאים בתמונות :).


משמאל לימין:
,Benefit Fake Up Light & Medium, MAC Studio Finish NW20, Catrice Camouflage Cream 020 Light Beige,
Essence Match 2 Cover Cream Concealer
האמת היא שעבר קצת זמן מאז הגילוי הזה, ובחודשים האחרונים די נצמדתי לקונסילרים הנוזליים שאראה בהמשך. כדי לכתוב את הפוסט עשיתי ניסוי נוסף השבוע ומרחתי בבוקר את הקונסילר של Catrice והמשכתי את היום שלי. בערב כשחזרתי הביתה הסתכלתי במראה ונחרדתי לראות את התוצאות - הקונסילר פשוט מתיישב בכל קו בלתי נראה שיש לי ומדגיש אותו עד אין סוף! נראיתי כאילו הזקינו אותי בעשור לפחות... בנוסף, הוא נצמד לכל פיסת עור טיפ טיפה יבשה שהייתה לי ואני זוכרת שחשבתי שה-Grand Canyon ניצב מולי במראה!

נחושה בדעתי למגר את הקמטוטים, ניסיתי למצוא את הקונסילר הנוזלי האולטימטיבי:


את הקונסילר של קליניק הוספתי לצילום סתם כי הוא היה הקונסילר הנוזלי הראשון שניסיתי. הוא די ישן ואני לא ממש זוכרת יותר מדי פרטים על איך הוא עובד כדי להסביר מדוע לא אהבתי להשתמש בו לצערי...


הקונסילר של Rimmel מסדרת ה-Wake Me Up של המותג מוצלח מאוד בעיניי ביחס למחיר שלו - הוא עולה רק 5.5 פאונד באתר ASOS, והגוון שיש לי (Classic Beige) משתלב נהדר עם עור הפנים שלי. מתחת לעיניים הוא גם כן עובד בצורה נאותה, אבל פחות מבהיר את האיזור, שזה משהו שחשוב לי בהיותי מרכיבה משקפיים שנוטות להחשיך מעט וליצור קצת צל באותו מקום.

את הקונסילר של מייבלין ממש לא אהבתי מתחת לעיניים - הוא טיפה כבד מדי, והגוון שלו ורוד וכהה מדי.

כשהייתי בהונג קונג, ניגשתי לדוכן של מאק וביקשתי מהמאפרת החמודה שתנסה עלי את שני הקונסילרים שהכי סיקרנו אותי מהמותג: ה- Pro Longwear (שעליו שמעתי הכי הרבה באז במיוחד כקונסילר שלא קורס ולא מדגיש קמטוטים) והקונסילר מסדרת ה-Mineralized. אחרי שהסתובבתי בחנות כמה זמן (נראית הזוייה לבטח רק עם קונסילר עלי :), בחרתי ב-Mineralized ואני ממש שמחה על כך שכן הוא עובד פשוט נפלא, גם באיזור שמתחת לעיניים ובעיקר על שאר הפנים (הלחיים והאף שלי שנוטים לאדמומיות).

עוד בהונג קונג קניתי את הקונסילר של חברת bare Minerals, ה-Stroke of Light בגוון Luminous 1. על הקונסילר הזה קראתי אצל מרינה בפוסט המצויין שלה ורכשתי אותו עוד ביום הראשון לביקור שלי שם. זהו בעצם מוצר הארה, דומה לטוש אקלה המפורסם של YSL, שאמור כשמו לתת הארה היכן שמניחים אותו. ניסיתי כמה וכמה מוצרים שכאלו (ראו תמונה בהמשך) אבל זה היחיד שהצליח במשימה לטעמי!

זהו נוזל לא מאוד סמיך ולא מאוד דליל בגוון ורדרד אבל בהיר. בהתחלה חששתי שמא הוא יהיה בהיר מדי אבל לשמחתי כשאני מטשטשת אותו הוא משתלב בצורה יפה מאוד עם שאר הפנים שלי ולכן אני יכולה להשתמש בו בפני עצמו. הוא יוצר מראה בהיר ויפייפה לאיזור שמתחת לעיניים ולא נכנס יותר מדי לקמטוטים, הסיבה העיקרית שבשלה כל כך התלהבתי ממנו :). 


עוד מפינת הניסיונות שלי - שאר מוצרי ה-"הארה" שניסיתי. אף אחד מהם לא עבד כמו שצריך בעיניי,
עד שמצאתי את המוצר של bareMinerals!
שני הקונסלירים האחרונים שניסיתי יהוו לטעמי את סוף הניסויים, פשוט כי שניהם מעולים!



על ה-Bye Bye Under Eye של חברת IT Cosmetics שמעתי בלי סוף ביוטיוב וכשחברה לעבודה טסה לארה"ב הייתי חייבת לבקש שתקנה לי אותו! 

למשך תקופה די ארוכה לא הייתי בטוחה לגבי הקנייה שלו, שכן לא פשוט למצוא אותו עם משלוח לארץ (רק באיביי מצאתי אותו) ובעיקר כי ראיתי במלא מקומות ביקורות סותרות לגביו - חלק אמרו שהוא הקונסילר הטוב ביותר שהן ניסו וחלק אמרו שהו שמנוני ומגעיל לשימוש. באיזשהו שלב אחת מחברותי בפייסבוק שגרה בארה"ב (היי ענת!) קנתה אותו והתלהבה ממנו עד מאוד וגם נתנה את הטיפ הכי חשוב לשימוש בו - A little goes a long way והיא לגמרי צדקה!
כשהוא הגיע אלי והתחלתי להשתמש בו, בהתחלה קצת נלחצתי שמא קיבלתי שפופרת דפוקה שכן הייתי צריכה ללחוץ אותו ממש עד אחרי האמצע של הטיובה כדי שיצא חומר! רק כשהוא יצא הבנתי למה - המוצר הזה מאוד סמיך, ולכן נדמה כאילו השפופרת חצי ריקה. 
החומר עצמו כאמור סמיך מאוד ולכן מספיקה ממנו ממש נקודה קטנטנה לשתי העיניים. הוא בעל כיסוי בינוני /מלא והמרקם שלו נראה טוב יותר בשכבות דקות אז כדאי להמתין אם רוצים כיסוי מלא יותר. ניסיתי אותו קצת על שאר הפנים, והוא מצויין גם לזה ומצליח לכסות את רוב האדמומיות באיזור האף למשל, אבל לא הייתי "מבזבזת" אותו על האיזורים הללו שכן הוא מיועד לאיזור שמתחת לעיניים :). אם מניחים ממנו כמות חומר נכונה הוא מתייבש יפה ולא מאוד זקוק לקיבוע מעליו, והוא עמיד לאורך כל היום.



גם בקנייה של ה- Instant Concealer של Clarins אני יכולה להאשים את יוטיוב, אבל הפעם יוטיוב קרוב קצת יותר - אחרי שראיתי את אשלי המקסימה ממליצה עליו באחד הסרטונים שלה, הייתי חייבת לנסות אותו בעצמי!

וכל מה שאמרתי על הקונסילר של IT Cosmetics נכון גם לגבי הקונסילר הזה מלבד עניין המרקם - הקונסילר של קלרינס הרבה יותר נוזלי, דומה יותר לקונסילרים אחרים שניסיתי (כמו זה של מאק לדוגמא), 
אבל התוצאות זהות לחלוטין - שניהם יוצרים משטח יחסית חלק ויפה, מואר וטבעי עד מאוד, שזו נקודה חשובה ביותר אצלי: אחד הדברים שאני הכי לא אוהבת הוא מראה מאופר מדי, ותמיד מחפשת את המוצרים שיראו כמו My skin but better, ושני הקונסילרים הללו, בתוספת זה של bareMinerals מצליחים איפה שאף קונסילר לא הצליח לפניהם!


משמאל לימין:
,Clinique Line Smoothing Concealer 03, Rimmel Wake Me Up 30, Maybelline Super Stay 2,
Clarins Instant Concealer 01, bare Minerals Stroke of Light Luminous 1, MAC Mineralized Concealer NW20,
IT Cosmetics Bye Bye Under Eye Neutral Medium
ועכשיו לשלב האחרון – לפדר או לא לפדר?
במסגרת הניסויים הנרחבים שלי, ניסיתי שתי פודרות שמיועדות לקבע את הקונסילר ולהאיר את האיזור שמתחת לעיניים.




את פודרת Halo של Mineralz יש לי כבר לא מעט זמן, והשתמשתי בה די הרבה בתקופה שקניתי אותה, אבל באיזשהו שלה החלטתי שהיא לא עושה שינוי גדול במראה של הקונסילר ולכן די זנחתי אותה.
בפודרה של לורה מרסייה, ה-Secret Brightening Powder (שקנו לי בגוון מס' 2 - יש גם גוון מס' 1 שהוא ורוד יותר) התחלתי להשתמש בתחילת השנה ובניגוד לקודמת, פה כן ראיתי שינוי שכן אני חושבת שהגוון המעט צהבהב שלה ישב טוב יותר על העור שלי ולכן נראה שהיא עושה את אפקט ההארה בצורה מוצלחת יותר.
לצערי, אין לי תשובה חד משמעית לשאלת הפודרה. מה שאני כן יכולה להגיד הוא שאני מאוד אוהבת להשתמש בפודרה של לורה מרסייה (אותה אני מניחה עם ה-Setting Brush של Real Techniques), היא קלילה ונעימה ואני חושבת שהיא מוסיפה הארה נעימה וטבעית לאיזור שמתחת לעיניים. לאחרונה הזמנתי את הפודרה של חברת ELF שמיועדת גם היא לאותה מטרה, כשהיא תגיע כנראה שאפרסם פוסט השוואה בין שלושתן.

ואחרי שהתחלתי את הפוסט (לפני 1,000 שנה בערך) עם הסרטון של גוס, אני אתמצת בשבילכן את הטיפ שלו – הוא מציע שבמקום למרוח קרם לחות פעם אחת ואז לעבור לשאר הרוטינה, צריך לחכות שהוא יספג ואז למרוח מנה נוספת של הקרם על מנת לתת עוד יותר לחות לעור כדי שהקמטוטים טיפה "יתמלאו" ויהיו הרבה פחות בולטים.
כמובן שרצתי לנסות את הטיפ הזה והמסקנה שלי היא – זה לחלוטין עובד. הבעיה היא שהפתרון הזה דורש הרבה יותר זמן, שכן ככל שמניחים יותר קרם לחות צריך לחכות יותר זמן שהוא יספג (אפילו חלקית) כדי להניח מעליו את הפריימר, קונסילר ופודרה.

ואחרי כל החפירה הזו (כל הכבוד ותודה למי שהגיעה עד הלום), להלן שגרת ה-Under eye הנוכחית שלי:


אני כמובן לא מניחה את כל המוצרים הללו בבת אחת, אלא עושה רוטציה ביניהם :)
כפי שאמרתי בתחילת הפוסט, לא הצלחתי למצוא מסקנה/פתרון חד משמעי לנושא הקמטוטים הללו. אף אחד מהקונסילרים שניסיתי לא הצליח לחלוטין להיות בלתי נראה, ועם כולם עדיין הצלחתי לראות קמטוט אחד או שניים. ההבדל בעיניי הוא בטבעיות של הגימורים: הקונסילרים המוצקים נראו מלאכותיים מאוד, ישבו על העור בצורה מאוד מאוד בולטת והדגישו את החלקים היבשים בעור.
לעומתם, הקונסילרים הנוזליים, אלו מהם שכן אהבתי, הצליחו במשימה בעיניי שכן הם נראו הכי כמו העור שלי ולא כמו משהו שהנחתי מעליו.

אם הגעתם עד הלום (וכל הכבוד כמובן), רציתי להוסיף שגיליתי פוסט מעולה
בבלוג חו"לי עם ה מ ו ן טיפים נוספים, להלן לינק :).

אם הייתי צריכה לסכם את הניסוי הארוך הזה, בעיקר למדתי שאני צריכה
להפסיק להתרכז רק באיזור הזה של הפנים ולהסתכל על האיפור (וגם על החיים :)
בצורה רחבה יותר ולראות את התמונה הכוללת בשלמותה!


מה איתכן? האם הקמטוטים מתחת לעיניים מציקים גם לכן?
האם יש לכן הצעות לשיפור? ניסיתן את אחד המוצרים?


אשמח לשמוע מכן!

15 תגובות:

  1. ממליצה לך לנסות את פיט מי של מייבלין, הוא לחותי אבל לא נוזלי ומתאים מאוד ליומיום!

    השבמחק
  2. וואו כמה קונסילרים! ובכמה וריאציות! ;)
    גם אני מאוד אוהבת את האינסטנט קונסילר של קלרינס. אני חושבת שהוא מצויין! עשיתי עליו פוסט מוקדם יותר השבוע והוא אפילו נכנס למועדפי החודש שלי :)
    פוסט מקסים וממצה ♡ נשיקות.

    השבמחק
  3. פוסט פשוט נהדר. קראתי כל מילה. יש לי בדיוק את אותה הבעיה וחיפשתי כל פתרון אפשרי... יעיד אוסף הקונסלרים הבלתי נגמר שלי, בשלל הווראציות... זמן רב אני מרגישה שבגזרת היו טיוב החו"לית לא מדברים על זה מספיק.. אולי כי העור הישראלי שלנו סובל באופן ניכר מכהות מתחת לעיניים מאשר עור בריטי/אמריקאי

    השבמחק
  4. מעולה - מאוד אינפורמטיבי ובא לי בזמן מתאים שכן אני בדיוק בקו התפר בין להסתפק ברול קפאין עם גוון של גרנייה לבין להבין שזה לא מספיק ולחפש משהו אחר. בינתיים אני מעדיפה להשאר עם הרול שמעניק כיסוי נמוך אבל נראה טבעי לחלוטין מאשר לטעות עם קונסילר שלא מתאים לי. מאק מינרלייז נשמע מבטיח, ורושמת לעצמי גם את bye bye undereye פשוט כי אהיה בקרוב בארה"ב ואנחנו אוהבות לקנות מה שקשה להשיג הרי.. אז כאמור - עזרת לי מאוד עם התחקיר!
    אביגיל

    השבמחק
  5. תודה רבה על הסקירה המורחבת! אני בדיוק מתכוננת לקנות קונסילר ונראה לי שהאופציה הנגישה והזולה בותר עבורי כרגע זה הקונסילר של "רימל". מקווה לא להתאכזב :)

    השבמחק
  6. תודה סתיו! באמת שמעתי עליו הרבה ביקורות טובות, גם בארץ (למרות שהוא כמובן לא נמכר פה :) וגם בחו"ל! כשיגמר לי אחד הקונסילרים אני בהחלט אנסה אותו :)

    השבמחק
  7. אני מאוד רוצה לנסות את הפריימר של סמשבוקס - קראתי עליו בבלוגים בחו"ל וחיפשתי אותו כשטסתי בפעם האחרונה, אבל לא מצאתי... אני אחכה שיגיע לארץ ואנסה :).
    הקורקטור הנוזלי גם נשמע מעניין אבל יש לי סוג של סטיגמה על המוצר הזה אחרי שניסיתי את אחיו הקרמי שהיה די שומני בעיניי...

    השבמחק
  8. תודה רבה מותק! נכון שהוא מעולה? באמת אחד הקונסילרים הטובים שניסיתי EVER!

    השבמחק
  9. תודה רבה רוית! דווקא על ענייני הכהויות ראיתי די הרבה סרטונים ביוטיוב (למרות שהרבה מהן מראות הדגמה עם תאורה כל כך חזקה שממש לא רואים את השוני :). על הקטע של הקמטוטים באמת הרבה פחות מדברים, מה שבהחלט מוביל לאוסף קונסילרים ענק!

    השבמחק
  10. תודה רבה אביגיל! כל כך שמחתי לשמוע שהפוסט עזר לך :)
    איזה כיף לך שאת נוסעת לארה"ב בקרוב, או הקנאה! רק שימי לב שאת המוצרים של IT Cosmetics אפשר למצוא (נראה לי) רק בסניפים של רשת ULTA ויש להם סניפים באיזורים מוזרים ביותר (למשל - אין סניף בניו יורק!).

    השבמחק
  11. תודה רבה נירית! הקונסילר של רימל באמת מוצלח ביותר ועולה גרושים באינטרנט!

    השבמחק
  12. פוסט מעולה! מסכימה לחלוטין עם כל מה שכתבת. גם אני השנה בבעיית הקמטוטים מסביב לעיניים (או שאולי זה משב גיל ה-40....), ואני מסכימה עם השיטה שלך לחלוטין.
    אני משתמשת רק בקונסילרים נוזליים (ואגב - לא ניסיתי את המינרלייז של מאק ועכשיו בא לי לנסות אותו). כל הקרמיים לא טובים לי (גם לא של בובי בראון, עד כמה שרציתי ממש לאהוב אותו), למעט שניים בסטיק - של נארס ושל קלרינס שהם ממש מוצלחים.
    מסכימה גם לגבי הפודרה - יש לי גם צהבהבה של מינרלז וגם ורודה, והצהבהבה לחלוטין טובה לי יותר.
    נהניתי מאוד מהפוסט!

    השבמחק
  13. איזה פוסט מעולה!!! ניסיתי וזה עובד מצוין! ממליצה בחום על קרם עיניים של וולדה ורד הבר עולה 15 יורו באירופה ועושה פלאים! (אפילו דיור לא הצליחו לעמוד בתחרות) את השיטה ניסיתי עם:
    Weleda wildrose *2
    Smashbox photo finish hydrayting under eye primer
    Mac Prolong wear
    Elf HD powder
    התוצאה מדהימה לא זזה כל היום ואין זכר לקמטוטים

    השבמחק
  14. קראתי את הפוסט המדהים שלך . באיחור לצערי. יש לך גם המלצה לקורקטור ? שלא יחמיר את בעית הקמטוטים ? תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. הקורקטור היחיד שניסיתי היה הקרמי של בובי בראון, והוא עבד סבבה לכיסוי כהויות אבל היה לי כבד מדי מתחת לעיניים. לבובי בראון יש גם גרסא נוזלית לקורקטור שלהם אם אני לא טועה, אז אולי שווה לנסות :).
      בנוסף, מרינה מהבלוג ׳יש יופי בכולנו׳ ממליצה המון על הקורקטור של ארמני, ואם את מגיעה לדיוטי תציצי בדוכן שלהם!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...